PDA

View Full Version : BEC Race2 Truck grand prix

pudding1
24-04-2007, 12:01
Race twee komt er aan en het is hier nog steeds stil op de paddock, wie komt er kijken , wie gaat deelnemen, wie is hard aan het werk ?
Voor mij de eerste wedstrijd van het seizoen (ja het is al weer bijna een jaar geleden :( ) maar niet te min boordevol enthouiasme en ambitie.

Een geweldig race weekend eigenlijk veel publiek, hopelijk goed weer, pitboxen om in te staan, kortom BEC op en top.

Laat iets van je horen, wie gaat er goed presteren, wie wil een revanche voor een eerste opgave? en wie gaat die diesel verslaan ?

Enfin, see you all in zolder :gas:

Thomaske
24-04-2007, 12:15
Ik ben zaterdag en zondag aanwezig. Dit om alles op gevoelige plaat vast te leggen.

't Gaat weer een prachtig weekend worden, net als vorig jaar. Nu vervangt de BEC de BTCS.

Mvg...

pudding1
24-04-2007, 12:57
Hey Thomaske, ge komt maar iets drinken hé ;-)

Ja, ik zie het al helemaal zitten, ben geweldig gemotiveerd, de conditie was nog nooit zo goed (echt aan gewerkt), team zit goed in mekaar, Yep we gaan ervoor :D

Nonkel Vroem
24-04-2007, 16:31
oei, conditie is optimaal, zullen we moeten opletten !!
Als dan de wagen ook in conditie is zullen we fun hebben!

Amigo, horen elkaar wel nog!

Mark
24-04-2007, 19:22
't Gaat weer een prachtig weekend worden, net als vorig jaar. Nu vervangt de BEC de BTCS.

Heb ik iets gemist?

Scalle
25-04-2007, 10:53
Ik ga ook meerijden tijdens de Truck GP. Samen met de Pudding op den Beamer! :gas:
Mijn conditie is uiteraard niets in vergelijking met Pudding :rolleyes: maar ga mijn Gallo-Romeins lichaam (du-uh) in de komende weken dan toch nog maar effe aftrainen :p zodat ik de Pudding kan volgen.
'k Kijk er echt naar uit, hoop idd op BEC op en top !
See you all in Zolder !
Scalle

Belle
25-04-2007, 10:57
Ik ga ook meerijden tijdens de Truck GP. Samen met de Pudding op den Beamer! :gas:
Mijn conditie is uiteraard niets in vergelijking met Pudding :rolleyes: maar ga mijn Gallo-Romeins lichaam (du-uh) in de komende weken dan toch nog maar effe aftrainen :p zodat ik de Pudding kan volgen.
'k Kijk er echt naar uit, hoop idd op BEC op en top !
See you all in Zolder !
Scalle

Ik kom zeker kijken, Scalle! ;)

pudding1
25-04-2007, 14:39
Amai, dit lijken mij hier al serieuze Temptation toestanden :D dr moet ook nog koers gereden worden hé:gas:

guntha
27-04-2007, 16:09
Ik ga ook proberen te komen kijken.

Jerre
28-04-2007, 18:49
Euhm... € 20 toegang ? :s

Hey Pudding ;)

yannick88
28-04-2007, 18:58
Wie heeft nog een teamchef nodig ? Ben beschikbaar volgens afspraken .

Reageren via mail

Raceboy
28-04-2007, 19:04
Op de site van Zolder kon je in voorverkoop tickets kopen. 1 kopen +1 gratis en 2 kopen +2 gratis. Maar het staat niet meer op de vernieuwde site.

guntha
02-05-2007, 16:33
Op de site van Zolder kon je in voorverkoop tickets kopen. 1 kopen +1 gratis en 2 kopen +2 gratis. Maar het staat niet meer op de vernieuwde site.

Ik kan er nog krijgen via mijn clubcard. Aan 50%.

Jerre
02-05-2007, 19:58
clubcard ? sounds interesting :D

gregske v
07-05-2007, 14:59
kan iemand mij helpen aan 2 vrijkaarten?:worship: :gas:

guntha
07-05-2007, 15:10
kan iemand mij helpen aan 2 vrijkaarten?:worship: :gas:

50% Gaat. Voor niks is moeilijk.

Raceboy
09-05-2007, 18:13

Ikd acht we sturen dan maar is een mailtje richting Cz voor wat uitleg. 72 uren later nog steeds noppes.

Mark
09-05-2007, 18:59
Ikd acht we sturen dan maar is een mailtje richting Cz voor wat uitleg. 72 uren later nog steeds noppes.

:applaus: Anno 2007 hebben ze op CZ nog steeds hun zaakjes niet voor elkaar m.b.t. emailtjes van KLANTEN!. Lijkt me een uitdaging voor de nieuwe directeur ;)

Jerre
13-05-2007, 23:46
Aan de andere kant, als ze iedereen gratis laten binnen komen hebben ze nog geen inkomsten hé ;) :p

Thomaske
14-05-2007, 07:28
Ik ben volop bezig met de voorbereidingen voor de BEC tijdens de Truck GP.

Batterijen opladen, het goede nieuws verwerken dat Traxx komt met de Clio voor Bart VDB en Chris Voet...

Dries DS
14-05-2007, 09:41
Ik ben volop bezig met de voorbereidingen voor de BEC tijdens de Truck GP.

Batterijen opladen, het goede nieuws verwerken dat Traxx komt met de Clio voor Bart VDB en Chris Voet...

Klopt. De ene verwerkt het goede nieuws (en da's positief), de andere verwerkt de klapper. Traxx Racing heeft letterlijk en figuurlijk een zware klapper gekregen in Dijon. De TV beelden die ondertussen uitgezonden werden tonen duidelijk dat Bart Van den Broeck, piloot van de Traxx Alfa 147GTA #62, deed wat (nog maar eens) tijdens een briefing duidelijk werd gemaakt: de rijder die ingehaald wordt, die blijft op de ideale lijn, en vervolgt deze ook. De snellere rijder moet zich aanpassen. Niettegenstaande de BTCS briefings zowel in FR als NL gegeven worden (met achteraf nog een extra inspanning voor de UK mensen), blijft het geheel voor sommige personen 'onverstaanbaar'...

Enfin, tussen 'kunnen verstaan' en 'willen verstaan' is het gat groot, zelfs als het door je buurman uitgelegd wordt... En blijkbaar vindt een enkeling het dan nog steeds normaal dat je, ook al racet hij zelf compleet naast het circuit, het woord 'aanpassen' in de mond neemt :crazy: . Over 'jeugdig enthousiasme' kan men niet echt spreken voor die kerel :no:

Wat Traxx Racing betreft: na enig onderling overleg werd besloten om aan de BEC (in het kader van de Truck GP) deel te nemen met de Renault Clio 2.0 RS. Wat het vervolg van het seizoen betreft: jullie worden op de hoogte gehouden, zowel qua BEC als BTCS...

@Thomas: scherp je potlood maar... Ook vóór de BEC heb je nog wel wat te doen, ergens in Brussel ;)

Thomaske
14-05-2007, 17:28
@Thomas: scherp je potlood maar... Ook vóór de BEC heb je nog wel wat te doen, ergens in Brussel ;)

Hmmm, klinkt goed. Maar niet vergeten dat ik pas vanaf zaterdag morgen vrij ben hé.

Ben verplicht om mee naar de Ardennen te gaan van woensdag tot vrijdag :frusty: normaal ook 't weekend maar heb me daar al uitgepraat.

Mvg...

Raceboy
19-05-2007, 20:39
aardig deelnemersveld dit weekend. Hopelijk morgen weer zo'n leuke race als de vorige.

Jerre
20-05-2007, 11:42
Pffff, ik zit hier thuis terwijl nu de BEC aan het rijden is.
Godverdomme ik had toch moeten gaan hé !

Ach, ik zal me maar troosten met het feit dat ik nog veel werk heb, hoewel dat dat minder leuk is ;)
(en dat het straks DTM op ARD is)

guntha
20-05-2007, 19:27
Ben gaan kijken naar de bec. Was verrast door de bmw nummer 23. Weet iemand wat daar vanvoor van motor inligt. Klinkt als een v8 maar moeilijk geloven dat het eentje is. Voor de rest jammer dat de ultima uitviel;)

Jakke.be
20-05-2007, 20:07
Ik ken er weinig van maar volgens mij is het wel degelijk een V8...:D

Mark
20-05-2007, 20:21
Ben gaan kijken naar de bec. Was verrast door de bmw nummer 23. Weet iemand wat daar vanvoor van motor inligt. Klinkt als een v8 maar moeilijk geloven dat het eentje is. Voor de rest jammer dat de ultima uitviel;)

De wagen van Belien hebben we al heel wat jaartjes mogen aanschouwen in de Belcar als een van de solide TA-deelnemers.

Overigens aangenaam verrast door het aantal deelnemers, 60 deelnemers ! Like the good old days :)

guntha
20-05-2007, 20:44
De wagen van Belien hebben we al heel wat jaartjes mogen aanschouwen in de Belcar als een van de solide TA-deelnemers.

Overigens aangenaam verrast door het aantal deelnemers, 60 deelnemers ! Like the good old days :)
Heb er toen niet veel naar gekeken. Viel mijnietop tot vandaag . Hij doet mij denken aan de gs bmw die vorig jaar nog meereed in de belcar. Een echt dikke racewagen met een zalige v8. Zo zie ik ze graag rijden.

Dries DS
20-05-2007, 20:52

Die 60, da's dus wel inclusief de wagens uit de GDC hé Mark ;) , en die maakten zowat 40% van het deelnemersveld uit ;) .

Mark
20-05-2007, 21:28
Die 60, da's dus wel inclusief de wagens uit de GDC hé Mark ;) , en die maakten zowat 40% van het deelnemersveld uit ;) .

Dat CZ dan maar de BEC gaat uitbesteden aan de GDC ;)

Dries DS
20-05-2007, 22:44
Dat CZ dan maar de BEC gaat uitbesteden aan de GDC ;)

Wie weet? Ik, jij - en vele anderen met ons - hoorde enkele maanden geleden toch de woorden: "Wij willen geen organisator van een kampioenschap zijn, we willen terugstappen naar onze core-business, de uitbating van een circuit..."

In elk geval, deze BEC race (voormalige TC) kende dit weekend wel een vol deelnemersveld (mede dankzij de GDC) en dat valt enkel toe te juichen.

ph.bonneel
21-05-2007, 15:58
Ja leuke race, vooral op het einde met wat motregen... iedereen op eieren. Ik ben blij voor Traxx met het goede resultaat. Is een opsteker voor hen na de opdoffer in Dijon. Voor mij was het de eerste maal daar in Dijon. Is inderdaad niet simpel om daar met een kleine wagen tussen de Silhouettes te rijden.

Jammer genoeg moesten wij na 3 ronden opgeven in BEC gisteren met mechanische pech aan onze MINI.

Wat ik vreemd vond op het einde van de race (ik stond op overdekte tribune) is dat de snelle jongens op het rechte stuk toch maar bleven voorbijsteken onder gele vlag!

pudding1
21-05-2007, 16:52
Hmmm, ik kan dit niet bevestigen (ik was nog aan het recupereren van m'n stint ;-) ) maar tijdend het eerste uur (toen ik reed) kan ik zeggen dat iedereen zich goed hield aan de vlaggen.

Was ook voor mij een van de mooiste wedstrijden, echt zoals "The Good old day's" nog eens een vol deelnemersveld.

Coach Ep
21-05-2007, 17:01
GDC = Grote Duitse Cup....?

Scalle
21-05-2007, 17:05
GDC = Grote Duitse Cup....?

GDC = Gentlemen Drivers Cup

Scalle
21-05-2007, 17:10
Was ook voor mij een van de mooiste wedstrijden, echt zoals "The Good old day's" nog eens een vol deelnemersveld.

Inderdaad, vond 't ook een hele fijne wedstrijd. Samen gereden met Pudding op de BMW Compact.
Met de motregen op het einde was 't op sommige plaatsen inderdaad een beetje 'tricky', maar uiteindelijk toch ook wel fun.
Zoals Pudding reeds aangaf: een verslagje van HRT racing team volgt nog !
Greetz !

RKG
21-05-2007, 22:47
Beelden van de BEC, te samen met beelden van de Trucks, legend cars en brl:

http://www.garagetv.be/video-galerij/riddler/video16245.aspx

Race Trucks: Warm up
BRL: Race 1
BEC: Race
Race Trucks: Qualifying Race
BRL: Race 2
Legend Cars: Race 4
Race Trucks: Championship Race
Ik heb de kwaliteit wat moeten verminderen omdat het anders te groot was om te uploaden.

Morgen komen er ook foto's van op mijn site!

Thomaske
22-05-2007, 07:38
Daar ik nu volop bezig ben met mijn eindwerk heb ik wat minder tijd om met mijn foto's bezig te zijn.

Toch probeer ik ze deze week al online te krijgen.

Mvg...

RKG
31-05-2007, 11:45
Ik heb van Harry Steegmans onboardbeelden gekregen. Ik heb de opwarmingsronde en de start in een filmpje gegoten. Als ik wat meer tijd heb, zal ik ook andere momenten uit de video knippen en online plaatsen.

http://www.garagetv.be/video-galerij/riddler/BEC_Zolder_20_5_07_Start.aspx

Als ik deze video's niet online mag zetten van Harry, zal ik ze terug offline halen. Alvast bedankt aan Harry voor de beelden!

Jawaddeman
31-05-2007, 18:02
Ik heb van Harry Steegmans onboardbeelden gekregen. Ik heb de opwarmingsronde en de start in een filmpje gegoten. Als ik wat meer tijd heb, zal ik ook andere momenten uit de video knippen en online plaatsen.

http://www.garagetv.be/video-galerij/riddler/BEC_Zolder_20_5_07_Start.aspx

Als ik deze video's niet online mag zetten van Harry, zal ik ze terug offline halen. Alvast bedankt aan Harry voor de beelden!

Daarom heb ik ze je ook gegeven hé...
Is wel Michel die gestart heeft...
Mvg...

Chauffeur
31-05-2007, 21:32
GDC zal in de toekomst niet meer samen rijden met de BEC. Alle piloten hebben een document getekend waarbij ze niet meer willen deelnemen samen met BEC en waarbij ze waarschijnlijk hun kat gaan sturen voor de volgende wedstrijd. Eén en ander heeft te maken met het feit dat de wagens in de VAS een strengere controle dienen te ondergaan dan deze in de ASAF.
Reglementen van beide organisaties zijn blijkbaar niet hetzelfde, en de GDC teams willen de dure aanpassingen niet doen.

Wij volgen met Dunlop het ganse GDC kampioenschap en ik kan zeggen, het is daar best een leuke bende, toffe sfeer en leuke circuits waar die mannen op rijden. Zij die tijd, en goesting hebben - volgende race is op Colmarberg Luxemburg midden juni.

Het doet me denken aan de eerste jaren BTCS - waar toen ook alles nog kon. Indien meer info gewenst over de GDC laten jullie maar iets weten.

Nonkel Vroem
31-05-2007, 22:12
Inderdaad, 10 jaar geleden bestond GDC ook (werd toen BTCS en véééél duurder!) Toen konden we nog met ons VW keverke koersen. Races van 6u voor 350 euro.....op Croix....zalige tijd..::gas:
De reglementen waren soepeler maar toch veilig. Ik versta volledig de houding van die mannen. Wij hadden ook een sabat jaar als GDC BTCS werd wegens te duur. Maar zo zie je maar dat er toch nood is aan goedkopere formule en nog succesrijk is ook.
Succes mannen !:bye:

RKG
01-06-2007, 23:31
Hier de eerste 3 delen van de bec in zolder tijdens de truck gp, de 3 andere filmpjes staan tegen maandag online!

http://www.garagetv.be/video-galerij/riddler/BEC_TruckGP07_Zolder_D1.aspx
http://www.garagetv.be/video-galerij/riddler/BEC_TruckGP07_Zolder_D2.aspx
http://www.garagetv.be/video-galerij/riddler/BEC_TruckGP07_Zolder_D3.aspx

RKG
04-06-2007, 11:30
de 3 laatste filmpjes van de bec-race...

http://www.garagetv.be/video-galerij/riddler/BEC_TruckGP07_Zolder_D4_wmv.aspx
http://www.garagetv.be/video-galerij/riddler/BEC_TruckGP07_Zolder_D5.aspx
http://www.garagetv.be/video-galerij/riddler/BEC_TruckGP07_Zolder_D6_wmv.asp

RKG
04-06-2007, 12:14
http://www.garagetv.be/video-galerij/riddler/BEC_TruckGP07_Zolder_D6_wmv.aspx

de laatste link miste een x vanachter...