PDA

View Full Version : www.raceschool.be, Your way 2 racing!


Jay
27-04-2007, 15:13
Misschien een goed idee voor alle beginnende piloten!

Wij geven zowel lessen aan beginners, gevorderen als aan ervaren piloten. Hierbij kan je gebruik maken van onze huurwagens aan aantrekkelijke prijzen of van je eigen wagen.
Zowel cursus voor circuit als rally! :gas:

Neem eens een kijkje op onze site:
http://www.raceschool.be

Voor meer info kan je ons altijd contacteren!


Grtz

guntha
27-04-2007, 15:52
Misschien een goed idee voor alle beginnende piloten!

Wij geven zowel lessen aan beginners, gevorderen als aan ervaren piloten. Hierbij kan je gebruik maken van onze huurwagens aan aantrekkelijke prijzen of van je eigen wagen.
Zowel cursus voor circuit als rally! :gas:

Neem eens een kijkje op onze site:
http://www.raceschool.be

Voor meer info kan je ons altijd contacteren!


Grtz

Eens ik mijn rijbewijs heb kom ik zeer zeker langs. Echt een droom om dan eindelijk op het circuit te rijden. Ik hoop dat er geen minimum leeftijd op Staat:)

Jay
27-04-2007, 22:05
Er staat helemaal geen minimumleeftijd op, je kan zelfs nu al langs komen bij ons om al te leren.

Hoe jonger je begint hoe beter, jonge mensen kunnen makkelijker bijleren. Oudere personen moeten we eerst nog wat afleren voordat we ze dingen kunnen leren!!

Neem gerust eens contact met ons op als je nog vragen hebt!


Grtz

guntha
28-04-2007, 08:16
Er staat helemaal geen minimumleeftijd op, je kan zelfs nu al langs komen bij ons om al te leren.

Hoe jonger je begint hoe beter, jonge mensen kunnen makkelijker bijleren. Oudere personen moeten we eerst nog wat afleren voordat we ze dingen kunnen leren!!

Neem gerust eens contact met ons op als je nog vragen hebt!


Grtz
Hoe? Ik ben nu 17. Kan ik nu al komen rijden bij jullie? Het zou natuurlijk niet slecht zijn, zo kan ik al goed vertrekken en schakelen. Dan heb ik iets voor op de rest alsik voor mijn rijbewijs wil gaan.

Jay
28-04-2007, 12:34
Je moet inderdaad niet in het bezit zijn van een rijbewijs. Zo heeft er vorige maand een jongen van 15 jaar mee gereden bij ons. Het is dan wel belangrijk dat je goed de aanwijzigingen van de instructeur volgt, en dan leer je echt goed met de auto rijden!

Het is inderdaad een goede voorbereiding op het schakelen en zo, maar hou er wel rekening mee dat je op de openbare weg nog met heel wat andere zaken rekening moet houden hé. Daar is het niet zo dat iedereen in dezelfde richting rijdt, en daar kom je ook wel een vluchtheuvels tegen! :applaus:

Maar neem eens contact met ons op en dan beantwoorden we al je vragen!


Grtz

guntha
28-04-2007, 12:41
Je moet inderdaad niet in het bezit zijn van een rijbewijs. Zo heeft er vorige maand een jongen van 15 jaar mee gereden bij ons. Het is dan wel belangrijk dat je goed de aanwijzigingen van de instructeur volgt, en dan leer je echt goed met de auto rijden!

Het is inderdaad een goede voorbereiding op het schakelen en zo, maar hou er wel rekening mee dat je op de openbare weg nog met heel wat andere zaken rekening moet houden hé. Daar is het niet zo dat iedereen in dezelfde richting rijdt, en daar kom je ook wel een vluchtheuvels tegen! :applaus:

Maar neem eens contact met ons op en dan beantwoorden we al je vragen!


Grtz

Zal ik zeker doen. Ik zou dit een uitstekend idee vinden. Op de weg is natuurlijk iets anders. Als je deze opleidinghebt gedaan moet je tenminste niet meer zo fel leten op het schakelen als je op de openbare weg rijd. Dan kan ik mij concentreren op de verkeersregels en andere elementen. Vraagje: Er staat geen contact adres op jullie website, ik vind er toch geen. :confused: Kun je het adres eens geven om je te contacteren?

Jay
28-04-2007, 12:49
Je kan het best bellen of mailen naar het adres dat je vindt bij het inschrijven!
Van daaruit kan dan alles geregeld worden.


Grtz

guntha
28-04-2007, 13:00
Je kan het best bellen of mailen naar het adres dat je vindt bij het inschrijven!
Van daaruit kan dan alles geregeld worden.


Grtz

Eerst moet ik het belangrijkste van alles weten: wat gaat me da kosten?

Jay
29-04-2007, 01:06
Prijzen staan vermeld op de pagina van de verhuur.
Het hangt er ook van af welke formule je kiest hé!

Grtz

guntha
02-05-2007, 17:44
Prijzen staan vermeld op de pagina van de verhuur.
Het hangt er ook van af welke formule je kiest hé!

Grtz

Ik zal eens gaan zien of ik er aan uit kan. Als de prijzen meevallen mag ik van huis uit gaan. Dus wie weet zijt gij de instructeur binnenkort voor mij.;) :champagne:

Jay
15-08-2007, 12:51
Ik zal waarschijnlijk je instructeur niet zijn, maar wel iemand van onze raceschool.

Ik ben gewoon de webmaster van www.raceschool.be.


Grtz