View Full Version : Belcar 12H Spa de aanloop
Patrick Davin
09-05-2007, 11:43
:bye:
Belcar in Spa-Francorchamps & 12 U van Spa 2007
Gratis uitnodigingen beschickbaar op site www.racing-pictures.be
Met sportieve groeten,
Patrick Davin.
:gas:
:bye:
Belcar in Spa-Francorchamps & 12 U van Spa 2007
Gratis uitnodigingen beschickbaar op site www.racing-pictures.be
Met sportieve groeten,
Patrick Davin.
:gas:
Wanneer is dit?
El Torro
09-05-2007, 12:04
Wanneer is dit?
Zaterdag 9 juni van 14.00 uur tot 02.01 uur
Viper GTS-R***
09-05-2007, 12:10
Wanneer is dit?
Inderdaad Zaterdag 9 juni, de dag voor de verkiezingen dus :)
Inderdaad Zaterdag 9 juni, de dag voor de verkiezingen dus :)
:( :( :( :( :( tijdens de examens
De belcar zelf op 10 juni, met de verkiezingen dus.
Mr.Dallara
09-05-2007, 18:53
De belcar zelf op 10 juni, met de verkiezingen dus.
Op de kalender(s) staat idd dat de Belcar op zondag hun race heeft, maar als je naar de timing op de gratis tickets voor de 12uren (http://www.turbomagazine.be/invit/invit_12heures.pdf)ziet, is de Belcar race op zaterdag voormiddag, net voor de 12uren BTCS! Het lijkt me zo een goed format.
Zonder twijfel een beslissing naar aanleiding van het stemmen...
Al zal het nog vroeg zijn om te gaan stemmen op zondag voormiddag, na een (zeer) kort nachtje...
Super! Kan mij niet echt schelen dat het een kort nachtje wordt. Zolang ik maar niks moet missen van de races. :)
Al goed dat ze het aangepast hebben...
Inderdaad een hele verbetering tov vorig jaar met de verkiezingen!:eek:
Inderdaad een hele verbetering tov vorig jaar met de verkiezingen!:eek:
Zou iemand AUB een video kunnen maken aan de eau rouge van de ultima en de aston enz. Vooral de exoten, Porsches rijden mee maar zijn lang niet zo speciaal. Plaats waar zij het hards gaan en heb nog geen filmke van op spa. Iedereen die nog filmpjes heeft mag die doorsturen zodat ik een film van ongeveer 4 min kan maken over de exoten van de belcar 2007.
JPMontoya
13-05-2007, 09:39
Voeg aan die exoten de Gillet Vertigo toe.
Belgian Racing komt meedoen in Spa om de Vertigo te kalibreren naar GT3 standaarden....
Zal het moeten missen omdat we dan aan de Nurburgring vertoeven voor de 24u...:gas:
Belgian Racing komt meedoen in Spa om de Vertigo te kalibreren naar GT3 standaarden....
Van wat ik een filmke krijg zet in de lange film.
Mr.Dallara
13-05-2007, 19:00
???
Ben je reporter van "TV-Donk" ofzo?
???
Ben je reporter van "TV-Donk" ofzo?
:D :D nee maar ik maak graag van die clipjes over de belcar. Is mooi en chic. Dan zet ik deze te downloaden. Zo krijg je een mooi samenvatting van een jaar.
Thomaske
14-05-2007, 07:34
Dat klinkt goed.
Mogen we vaststellen dat Bas Leinders en Kuppens aan het stuur gaan zitten?
Mvg...
Viper GTS-R***
14-05-2007, 22:31
:D :D nee maar ik maak graag van die clipjes over de belcar. Is mooi en chic. Dan zet ik deze te downloaden. Zo krijg je een mooi samenvatting van een jaar.
Als je in youtube op Belcar zoekt krijg je ook wel behoorlijke mooie jaarsamenvattingen van 2006 te zien.
En ik denk dat als je persé zelf een video'tje wilt samenstellen van de exoten in Belcar, je best zelf eens naar Spa of Zolder zult moeten komen en zelf wat filmen. Zo krijg je toch iets meer van je eigen dan te copy pasten van anderen hun werk...
Als je in youtube op Belcar zoekt krijg je ook wel behoorlijke mooie jaarsamenvattingen van 2006 te zien.
En ik denk dat als je persé zelf een video'tje wilt samenstellen van de exoten in Belcar, je best zelf eens naar Spa of Zolder zult moeten komen en zelf wat filmen. Zo krijg je toch iets meer van je eigen dan te copy pasten van anderen hun werk...
Das waar maarja Als ik geen toetsen had was ik van de partij maar school gaat nu toch nog voor he.:p :+
Jawaddeman
15-05-2007, 07:47
Als je een film wil van de trainingen en de race, van onze in-board camera, dan zend ik je wel een cd'tje. Krijg ze toch nergens op internet geplaatst... Heb trouwens nog enkele mooie beelden van Belcar in Donington...
Mvg...
Als je een film wil van de trainingen en de race, van onze in-board camera, dan zend ik je wel een cd'tje. Krijg ze toch nergens op internet geplaatst... Heb trouwens nog enkele mooie beelden van Belcar in Donington...
Mvg...
hmm, zo onboard filmpjes voor mijn belcar compilaties zouden ook wel leuk meegenomen zijn ;)
Mvg...
Is ALTIJD welkom. ALs je dat niet erg vind mag je dat altijd zenden ik zal wel de gegevens aan jouw bezorgen.
JPMontoya
20-05-2007, 19:50
Dat klinkt goed.
Mogen we vaststellen dat Bas Leinders en Kuppens aan het stuur gaan zitten?
Mvg...
Nee, Renaud Kuppens is op post maar Bas Leinders moet verstek laten gaan wegens commentator voor RTBF, F1 in Canada.
Als vervanger wordt beroep gedaan op de jonge Sarah Bouvy ;)
Nee, Renaud Kuppens is op post maar Bas Leinders moet verstek laten gaan wegens commentator voor RTBF, F1 in Canada.
Bovy?
J
Dries DS
20-05-2007, 20:48
Ze zal er zelfs rijden onder haar echte naam: Sarah BOVY :+
JPMontoya
20-05-2007, 21:21
Spreekt uit Bouvy maar inderdaad Bovy....
Dries DS
20-05-2007, 22:10
Spreekt uit Bouvy maar inderdaad Bovy....
Manu,
Het is helemaal geen verwijt, maar de familienaam van Sarah wordt echt niet uitgesproken als 'Bouvy'... ;) . Al wil ik die kerel zijn (F)Red Bull sponsoring wel graag hebben voor haar. Me dunkt zet 'Papa Quirin' (destijds zelf een uitstekende rijder) dan een standbeeld voor me op... Centraal op de marktplaats van Villers zelfs :D . Maar ik onthou vooral dat er via o.a. Mr. Gillet nog plaats is voor jong talent in België :applaus:
Zelf steun ik deze 'kleine meid' al diverse jaren en ze is een zeer erkentelijk iemand, echt waar. Ik liet haar destijds (zowat één jaar geleden) debuteren in de 'endurance', en ze is nog steeds zeer trouw aan de mensen van dat team. Ook al is ze nog zeer jong, toch is ze zeer gedreven met haar 'autosportpassie' bezig. Talent zat maar steeds met de voetjes op de grond. Hopelijk is haar deelname aan deze wedstrijd een extra 'push' in de goede richting. Ik had haar net aan de telefoon, en ze zal er in elk geval voor de volle 100% voor gaan :)
Mvg,
Dries De Smet
De ultima bolt terug zoals het moet en zelfs beter. Iedere bocht in een hogere versnelling door een betere koppeling. Hopelijk zizen we al resultaat van het harde werk in de volgende races. "That the way to win":champagne:
buchinski
23-05-2007, 13:21
Wat steekt Sarah Bovy ondertussen zo allemaal uit tegenwoordig?
Ik geef toe, ik heb een zwak voor vrouwen in de autosport. Er zijn er simpelweg veel te weinig en ik vind dat ze allemaal moeten aangemoedigd worden om hun kans eens te wagen.
Ik heb haar met graagte gevolgd in de FR1600 maar helemaal los liep het toen toch niet allemaal had ik de indruk. Ik hoopte erop dat dit jaar ze zou weerkeren waarbij we dan in de FR1600 een echte ladies cup zouden hebben (met Theuwissen, Stala en misschien die Anais) maar ik moest vaststellen dat ze verdwenen was.
Ik ben niet zulke Belcar aanhanger dus ik volg (volgde?) die constante stoelendans in die klasses dan ook niet op de voet. Zit ze tegenwoordig in de Belcar? of BTCS? of elders?
Thomaske
23-05-2007, 14:51
Wat steekt Sarah Bovy ondertussen zo allemaal uit tegenwoordig?
Ik geef toe, ik heb een zwak voor vrouwen in de autosport. Er zijn er simpelweg veel te weinig en ik vind dat ze allemaal moeten aangemoedigd worden om hun kans eens te wagen.
Ik heb haar met graagte gevolgd in de FR1600 maar helemaal los liep het toen toch niet allemaal had ik de indruk. Ik hoopte erop dat dit jaar ze zou weerkeren waarbij we dan in de FR1600 een echte ladies cup zouden hebben (met Theuwissen, Stala en misschien die Anais) maar ik moest vaststellen dat ze verdwenen was.
Ik ben niet zulke Belcar aanhanger dus ik volg (volgde?) die constante stoelendans in die klasses dan ook niet op de voet. Zit ze tegenwoordig in de Belcar? of BTCS? of elders?
Dries De Smet kan u hierop het beste antwoorden.
Mvg...
gregske v
23-05-2007, 15:32
ik zal er bij zijn bij de race. examens of niet ik kom :D
wanneer worden de deelnemers bekend gemaakt voor de belcar?
S. Claeys
24-05-2007, 18:39
Mvg...
En waarom is da? Geen webspace om dit te hosten.
Dit is als je wilt makelijk opgelost. PM me.
JPMontoya
29-05-2007, 13:39
http://www.renaudkuppens.be/2006/news/thumbslarge/12H_R12007_2b.jpg
Coach Ep
31-05-2007, 10:52
DSC meldt dat Topspeed en Eric de Doncker in een Ford Mustang GT3 (waarschijnlijk) gaan deelnemen!
JPMontoya
02-06-2007, 15:01
Entry list
http://www.sro-belgium.be/images/stories/reglements/provisional%20entry%20list%20mvdb%202007%2012%20hr s.pdf
Ik ben zojuist gaan kijken naar de ultima tijdens de dutchsupercar. Hij bolde goed was zelfs derde in zijn reeks! Dit belooft voor de belcar race in SPA.
Ik ben zojuist gaan kijken naar de ultima tijdens de dutchsupercar. Hij bolde goed was zelfs derde in zijn reeks! Dit belooft voor de belcar race in SPA.Die race duurde maar 45min. Terwijl een Belcar race 125 min. duurt.
Maar laat ons het beste hopen voor de Ultima.
de 3e gravity racing mosler staat er ook bij, ben eens benieuwd welke livery die heeft.
Is die nr18 viper ook nieuw?
Is die nr18 viper ook nieuw?
Deze Viper zou een aantal Belcarwedstrijden rijden dit jaar, deze race gaat dus de eerste worden van 2007.
Jawaddeman
03-06-2007, 09:08
Deze Viper zou een aantal Belcarwedstrijden rijden dit jaar, deze race gaat dus de eerste worden van 2007.
Deze wagen en de piloten waren in Donington ook aanwezig, maar hadden na de vrije training van donderdag een stukke motor, en zijn dan terug richting Belgie gegaan...
En Severich ipv Heyer bij GS? Ik dacht dat die gestopt was met racen?
die had volgens racingworld.be ook gereden op de trainingsdag in zolder, en ze hadden bij ad nog een viper gehuurd ofzoiets voor de andere
R@ce@holiC
03-06-2007, 16:42
Georg rijdt in Spa inderdaad in de plaats van Kenneth Heyer.
Kenneth is dat zelfde weekend aan de slag in Duitsland voor de ADAC GT Masters samen met Harald Becker.
Dit met de zwarte viper met Dynamite sponsoring (gehuurd bij AD Sport, aangezien de 2e GS Viper nog niet klaar is).
welke viper van ad-sport is dat dan?
yannick88
03-06-2007, 17:40
welke viper van ad-sport is dat dan?
AD heeft in de winter twee vipers aangekocht en zal de tweede wagen ook inzetten voor de 24 uren
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.