PDA

View Full Version : DVD's backuppen


Finish
06-02-2002, 21:39
Eindelijk weer eens iets echt nieuws op CD-ROM! Dankzij de zeer gebruikersvriendelijke interface maakt u met deze CD-ROM zeer eenvoudig en zonder DVD-brander uitstekende kopieën van DVD-video’s. U heeft hiervoor geen enkele specifieke kennis nodig. “DVDeo” leest de DVD-video’s (ook van meer dan twee uur) en zet deze met een CD-brander op een CD-R. DVD erin – CD eruit in vier stappen: eenvoudiger kan niet!

http://www.denda.com/denda/images/eco/Tools/DVDeo/DVDeo-WEB.jpg

meer info: www.denda.com




Ik ben dat programmaatje nu aan het binnenhalen, ik laat zeker iets weten als het werkt :)

Het is me al gelukt om met behulp van 3 programmas (!) een DVD om te zetten naar een *.avi van een dikke gigabyte.
Ik hoop dat het met dit ding wat makkelijker gaat :)

Oneliner
06-02-2002, 22:05
In de laatste netwerk stonden ook enkele proggie's om dvd's te rippen, ook vrij eenvoudige interface.

dusja, let me know if it works

airco
06-02-2002, 22:15
euh toch niet zo supermoeilijk, dvd's rippen met flask-mpg

airco

Finish
06-02-2002, 23:05
euhm excuseer ?

1) eerst DVDbeveiliging omzeilen met proggies zoals Claddvd. (nie moeilijk idd)
2) Flaskmpeg: juiste codecs selecteren, lengte van de film laten omzetten door een ander proggie, beeldgrootte instellen, keiveel menuukes waar ge extra moet opletten da ge nix verkeerd invult,...

Hebde gij feitelijk ooit wel eens een DVD geript ? Dan weet ge het wel :)

TiBo
06-02-2002, 23:34
Ach ja, ... wij oude rotten gebruikten nog FlaskMpeg en de eerste versies van Clad.

Die jonge gasten worden verwend met DvDeo en EasyDivX ;) :D

Finish
06-02-2002, 23:39
lol idd ;)

hoewel die easydivx langs geen kanten werkt hier. Die blijft steken op 'decrypting'...

Maar Claddvd en Flaskmpeg neemt gewoon veel te veel tijd in..

airco
06-02-2002, 23:54
verwacht je dan dat je nieuw proggie dat dan wel kan ???

airco

Finish
07-02-2002, 00:16
met tijd innemen bedoel ik heel de boel door middel van 3 programma's in orde stampen.

Hier zit alles in 1. én het maakt normaal gezien gebruik van de divx4 codec die zowiezo al sneller zou moeten gaan.

Dus ik verwacht idd dat het met dit proggie moet lukken op een goeie 5 a 6 uurtjes