PDA

View Full Version : Modelbouwmeeting 11 mei 2007


Nismo
09-05-2007, 13:42
Volgens de kalender zou er vrijdag a.s. om 20 uur een modelbouwmeeting plaats vinden in het ondertussen welbekende thema-café "Wheels".

Bij deze wil aangeven dat ik wat aan de late kant ga zijn en wil ik mij al een stoel reserveren.:D

Dominique
09-05-2007, 17:24
Ja, uw eigen indekken om achteraf gene toernee te moeten geven zeker?
Ik zal er zijn (en hopelijk op tijd :o ).

Gulfie
09-05-2007, 20:43
I'll be there ...

Guido
09-05-2007, 20:59
Ik zal er dus ook zijn. Thanks Nismo om de thread online te zetten. We zijn achter de schermen "een klein beetje" druk geweest. ;)

Agenda:
- Debriefing deelname Moveleo.
- Komende modelbouw activiteiten.
- De display cases zijn geleverd! Dus iedereen die er besteld heeft, centjes meebrengen.
- Update club kledij
- Update statische modelbouw pagina's
- Praktijk Demo - ik herneem van vorige maand: "weatheren/drybrushen van een motorblok"
- Varia

Starten doen we zoals altijd om 20.00.

Locatie:
Thema Café Wheels
Circuit Zolder.

Aan de anderen ook nog graag je deelname ook bevestigen. In verband met de club kledij wil ik vragen dat iedereen aanwezig zou zijn - in de mate van het mogelijke natuurlijk. ;)

Tot vrijdag!
:bye:

Werner333
09-05-2007, 21:09
Ga een zeer zware poging doen om van de partij te zijn.

Guest
09-05-2007, 21:27
kom ook en breng mijn lamp mee

Petter
09-05-2007, 22:12
Zal ook van de partij zijn .....;)

Gulfie
10-05-2007, 06:43
kom ook en breng mijn lamp mee

Ik kom nog steeds en breng uwe jas mee ...

BSmodels
10-05-2007, 06:58
zal er zijn....

Big attack
10-05-2007, 11:27
Zal er ook zijn

Joka-1
10-05-2007, 11:59
ik ga ook proberen te komen, het kan wel iets later zijn.

HHugo
10-05-2007, 16:12
Count me in.

Tom21
11-05-2007, 18:34
Ik zal er dus ook zijn. Thanks Nismo om de thread online te zetten. We zijn achter de schermen "een klein beetje" druk geweest. ;)

Agenda:
- Debriefing deelname Moveleo.
- Komende modelbouw activiteiten.
- De display cases zijn geleverd! Dus iedereen die er besteld heeft, centjes meebrengen.
- Update club kledij
- Update statische modelbouw pagina's
- Praktijk Demo - ik herneem van vorige maand: "weatheren/drybrushen van een motorblok"
- Varia

Starten doen we zoals altijd om 20.00.

Locatie:
Thema Café Wheels
Circuit Zolder.

Aan de anderen ook nog graag je deelname ook bevestigen. In verband met de club kledij wil ik vragen dat iedereen aanwezig zou zijn - in de mate van het mogelijke natuurlijk. ;)

Tot vrijdag!
:bye:

Ik ga er niet geraken vandaag! Er is iets tussengekomen. En net nu de clubkledij en de mooie demo gegeven wordt...
VERDOMME TOCH! :no: :o :fight:

Tom

Sennake
11-05-2007, 20:53
Verslag van de meeting:

- Debriefing deelname Moveleo.

DePaddock heeft zijn statement gemaakt.

- Komende modelbouw activiteiten.

17 juni : 4e Brabantse Modelbouwbeurs in Tienen.
(weekend van de 24 uur van Le Mans - jammer)

7 en 8 juli : Sturmtiger Modelbouw. Open door.
DePaddock komt!

12 augustus : 7e Modelbouwfestival in Zelzate.
Nog te bekijken.

9 september : Scale World 2007. KMK te Geel.
DePaddock komt (met veel modellen).

24 november : IPMS Nationals te Nieuwegein.
DePaddock gaat! Zééker! Met 2 standen!

10 en 11 november : IPMS Nationals in UK (Telford).
DePaddock gaat (met nog meer modellen).

Airbush-shop Almere. Clubaankoop? We laten die mannen gewoon eens afkomen jong.

- De display cases zijn geleverd! Dus iedereen die er besteld heeft, centjes meebrengen.

- Update club kledij.
Alle bestellingen en maten worden genoteerd. Voor wie niet op de meeting was wordt een thread opgestart mét deadline.

- Update statische modelbouw pagina's. Ze ZIJN er! modelbouw.depaddock.eu

- Praktijk Demo - ik herneem van vorige maand: "weatheren/drybrushen van een motorblok".
Omdat de aanvrager van de demo op het laatste moment jammerlijk heeft afgehaakt, werd dit gedeelte vervangen door de spreekwoordelijke fluitstoot. Alle straffe verhalen van de afgelopen weken passeerden de revue. Veel gelachten dus. :)

- Varia
Racer had zijn pas aangekochte werklamp met loupe bij en iedereen heeft deze kunnen uitproberen. Een gegroepeerde bestelling komt er niet. Dominique wil een groepsbestelling coordineren ivm fijne bekabeling. Meer info hierover verder in deze thread.

Dominique
12-05-2007, 10:39
Ik zou nog 1 ding willen toevoegen aan het verslag van de meeting: Degene die zich interesseert aan kleine materialen (tandwielen, schroeven, bouten, koppelingen, scharnieren, dunne bekabeling, etc ...) die moet de posts in deze (http://forum.depaddock.eu/showthread.php?t=15350) thread maar eens doornemen.

Noteer wat je wil bestellen bij welke leverancier, mail het naar mij dominique.beerts@telenet.be en ik zal trachten een groepsbestelling op te maken.
Deadline = de volgende meeting.
Dan kunnen we de bestelling afsluiten en de practische kanten regelen.

Dominique
12-05-2007, 10:50
Voor wat betreft de lamp die Racer heeft getoond: die wordt verdeeld door Protools. Zie http://www.protools.be

Nismo
12-05-2007, 20:21
Het was een vermoeiende avond, niet zozeer voor mij maar vooral voor "jr", maar hij wou absoluut ook eens een keertje zo'n "bonte-avond" meemaken.;)

Big attack
12-05-2007, 21:21
Fotokes van de "Bonte Avond"

Dominique
03-06-2007, 16:35
Ik zou nog 1 ding willen toevoegen aan het verslag van de meeting: Degene die zich interesseert aan kleine materialen (tandwielen, schroeven, bouten, koppelingen, scharnieren, dunne bekabeling, etc ...) die moet de posts in deze (http://forum.depaddock.eu/showthread.php?t=15350) thread maar eens doornemen.

Noteer wat je wil bestellen bij welke leverancier, mail het naar mij dominique.beerts@telenet.be en ik zal trachten een groepsbestelling op te maken.
Deadline = de volgende meeting.
Dan kunnen we de bestelling afsluiten en de practische kanten regelen.
Ha, de gasten.
Met de volgende meeting op vrijdag 8/6 zou ik jullie toch even willen herinneren aan deze oproep. Met minder dan een week te gaan heb ik nog maar 1 reactie gehad, terwijl ik dacht dat iedereen toch vrij enthousiast was over hetgeen ze hadden gezien. Ik zou zeggen: neem gerust de catalogi eens door en laat weten wat je wilt bestellen.
Natuurlijk kan je nog op vrijdagavond je bestelling doorgeven.
Tot vrijdag!

HHugo
03-06-2007, 17:24
Mailtje is onderweg.