PDA

View Full Version : Initiatie kaartlezen


Werner333
10-05-2007, 10:27
Navigatie cursus kaartlezen.

Een theoretische uiteenzetting over navigatie technieken op basis van kaartlezen, verder alles wat te maken heeft met "op tijd rijden ", zoals de begrippen TK, RT, tijdenkaarten, inklokken, enz.
Behandeling van de verschillende schalen, de legende en de vele info die je op een kaart kan terugvinden.
Uitleg over de verschillende systemen die gebruikt worden en handige tips die het navigeren vereenvoudigen en duidelijk maken.
Aansluitend een oefenrit van ongeveer 50 km om de theorie in praktijk om te zetten.

Voor info of inschrijving mail naar: navigatie@makhcc.be

Mee te brengen: schrijfgerief, leeslamp, loep, latje om te meten (gewoon latje kan voldoen), goed humeur.

Onkosten in deelname €10, MAK HCC leden gratis.

Voor zij die liever de rit in bol/pijl willen oefenen (maar wel met de tijden), dit kan eveneens.

Dit gaat door op donderdag 17 Mei vanaf 13.30 (graag iets vroeger aanwezig) in ons clublokaal taverne Schalienhof, Antwerpsesteenweg 239 te 2800 Mechelen. (Planneke op de kalender pagina (http://www.makhcc.be/MAK_HCC.htm))

Pinzie
10-05-2007, 16:02
Zeer tof initiatief!

Ben er zeker van dat je hier veel kan leren of zelfs bijleren. Jammer genoeg ben ik reeds verhinderd ...

666
10-05-2007, 20:17
Ik moet die dag werken (gelukkig dubbel betaald) :) .
Ik zal de informatie toch even doorgeven aan een beginnend rittensporter uit mijn buurt.