PDA

View Full Version : Nba


yvdp
28-05-2001, 20:45
Is er hier nog iemand geïnteresseerd in NBA? Ik allezins wel.
Het goede nieuws is dat de San Antonio Spurs er dus uitliggen. De Lakers hebben die manne gesweept. De eerste match wast 90-104, de tweede 81-88, de derde 111-72 en de vierde 111-82. Allemaal in het voordeel van de lakers natuurlijk.
Wie er aan de andere kant doorgaat is nog ni duidelijk. Ik denk de Milwaukee Bucks, want nu Allan Iverson geblesseerd is(de sterspeler van de Philadelphia 76ers) kunnen die toch ni zoveel weerwerk bieden. Het zijn natuurlijk nog altijd de play-offs. Er kan dus nog veel gebeuren. Voor mij is de absolute topfavoriet de Los Angeles Lakers.

tsjolder
29-05-2001, 20:40
Ge moet geen kenner zijn om te weten dat de Lakers topfavoriet zijn. Als Shaquille en Bryant samen met 3 leden van de paddock zouden spelen, zouden ze nog winnen, denk ik.;)

yvdp
29-05-2001, 20:47
Da denkt gij. In het begin van het seizoen was Derrick Fisher geblesseerd en miste de eerste 60 matchen (ongeveer he). Nu hij terug is staan ze met 27 gewonnen matchen en maar 5 verloren. Dus als gij zegt da die twee met 3 andere leden van de paddock nog kampioen spelen zedde goe mis.



Een ploeg die 1 van de 5 basisspelers mist is een heel andere ploeg. ;) ;) ;) ;)