Guido
22-05-2007, 21:47
Voor al diegene die in de maand augustus niet met vakantie zijn, is er de modelbouwbeurs op 12 augustus 2007 in Zelzate.
Waar:
T.I. / St. Laurents / MM
Patronagestraat 51
9060 Zelzate
Wat:
Tentoonstelling, Wedstrijd, clubstanden, demo's, verkoopstanden.
Informatie over de wedstrijd heb ik helaas niet mogen ontvangen op papier, dus ik verwijs jullie graag door naar hun website voor meer info:
www.modelbouwclub-zelzate.be
Ikzelf kan hun website helaas niet bezoeken aangezien je er Flashplayer9 voor geïnstalleerd moet hebben op de PC, en die krijg ik al enkele maanden niet aan de praat op mijn machine... Waar is de tijd dat alles nog in eenvoudige en simpele html toegankelijk was. :rolleyes:
Ik vermoed echter niet dat er veel autocategorieën zullen zijn in de wedstrijd, maar laat dat vooral de pret niet bederven.
Of we met een clubstand gaan, is nog niet beslist.
Waar:
T.I. / St. Laurents / MM
Patronagestraat 51
9060 Zelzate
Wat:
Tentoonstelling, Wedstrijd, clubstanden, demo's, verkoopstanden.
Informatie over de wedstrijd heb ik helaas niet mogen ontvangen op papier, dus ik verwijs jullie graag door naar hun website voor meer info:
www.modelbouwclub-zelzate.be
Ikzelf kan hun website helaas niet bezoeken aangezien je er Flashplayer9 voor geïnstalleerd moet hebben op de PC, en die krijg ik al enkele maanden niet aan de praat op mijn machine... Waar is de tijd dat alles nog in eenvoudige en simpele html toegankelijk was. :rolleyes:
Ik vermoed echter niet dat er veel autocategorieën zullen zijn in de wedstrijd, maar laat dat vooral de pret niet bederven.
Of we met een clubstand gaan, is nog niet beslist.