PDA

View Full Version : 7de Modelbouwfestival, 12 Augustus 2007, Zelzate

Guido
22-05-2007, 21:47
Voor al diegene die in de maand augustus niet met vakantie zijn, is er de modelbouwbeurs op 12 augustus 2007 in Zelzate.

Waar:
T.I. / St. Laurents / MM
Patronagestraat 51
9060 Zelzate

Wat:
Tentoonstelling, Wedstrijd, clubstanden, demo's, verkoopstanden.

Informatie over de wedstrijd heb ik helaas niet mogen ontvangen op papier, dus ik verwijs jullie graag door naar hun website voor meer info:
www.modelbouwclub-zelzate.be

Ikzelf kan hun website helaas niet bezoeken aangezien je er Flashplayer9 voor geïnstalleerd moet hebben op de PC, en die krijg ik al enkele maanden niet aan de praat op mijn machine... Waar is de tijd dat alles nog in eenvoudige en simpele html toegankelijk was. :rolleyes:

Ik vermoed echter niet dat er veel autocategorieën zullen zijn in de wedstrijd, maar laat dat vooral de pret niet bederven.

Of we met een clubstand gaan, is nog niet beslist.

MFahrer
24-05-2007, 08:00
Zelzate is eens lekker dicht voor ons...

Weet er iemand of er in het verleden veel non-militaire modelbouw te zien was op die beurs? Allez... dinges da mij zouden kunnen interesseren...

G.

vinnie
24-05-2007, 19:35
Zelzate is eens lekker dicht voor ons...

Weet er iemand of er in het verleden veel non-militaire modelbouw te zien was op die beurs? Allez... dinges da mij zouden kunnen interesseren...

G.
Wij hebben er al enkele malen gestaan en normaal dees jaar terug met onze club en t'is te zeggen veel militaire en niet zo groot is in enkele klas lokalen te doen.maar wel gezellig was er toen ook een meeting op een pleintje van allemaal oude moto's.