PDA

View Full Version : 4de Brabantse Modelbouwbeurs - 17 juni 2007 - Tienen


Guido
22-05-2007, 21:58
IPMS Leuven & MG84/IPMS Tienen organiseren op 17 juni 2007 hun modelbouwbeurs en dit in de evenementenhal "Houtemveld" te Tienen.

Wat kan je er verwachten?
De standaard ingrediënten, zoals daar zijn, tentoonstelling, clubstanden, wedstrijd en verkoop.

Een webadres heb ik niet gevonden op het flyer, maar info betreffende de wedstrijd wel. En aangezien het hier een evenement betreft, georganiseerd door 2 locale IPMS secties, behoeft het niet te verwonderen dat de auto/moto/vrachtwagen categorieën bijzonder dun gezaaid zijn. Dit zijn ze:

A1: Auto's en trucks alle schalen
A2: Moto's schalen 1/12 en 1/24
A3: A1 en A2 in diorama

Dit wil dus eigenlijk zeggend dat je met een motor op schaal 1/9 of 1/6 niet kan deelnemen...

Extra prijzen.
Van de meerdere extra prijzen, zijn er 2 waarnaar we evt. kunnen meedingen en dat is "Beste Belgische Onderwerp" (als ik mijn Thiry 307 nu eens inschreef) en "Best of Show". De overige zijn voor militaire modellen.

Tijdens onze laatste meeting hebben we afgesproken dat we er geen clubstand zouden nemen, maar naarmate de datum dichterbij komt, begint het toch weer te jeuken. Dus als er kandidaten genoeg zijn (een man of 2 à 3 die ook wat modellen kunnen/willen meebrengen), kunnen we misschien ons standpunt hierzien en alsnog een clubstand nemen. Wat denken jullie?

Ik ga alleszins zelf naar ginder om aan de wedstrijd deel te nemen. Inschrijven kan tot 15/06/2007. De geïnteresseerden voor de wedstrijd laten maar iets weten dan scan ik het inschrijvingsformulier wel even, want je inschrijvingsformulier moet je dan uitprinten en versturen met de goeie ouwe post. ;)

Gulfie
23-05-2007, 06:15
Scan maar in .... ik zie wel!

EvilDevil10en
26-05-2007, 21:31
ik hoop echt dat jullie daar een stansje neerzetten, dan kan ik zelf ook is komen kijken, want ik ben namelijk van tienen

mvg mario

Sennake
03-06-2007, 13:05
Allez, de Ducati en de Toleman (of de McLaren?) gaan weer eens meedoen ;)

Nismo
03-06-2007, 20:42
Ik kom in de voormiddag een bezoekje brengen, wegens tijdsgebrek kan ik me geen hele dag vrijmaken.:(

Guido
05-06-2007, 21:46
Ik heb deze avond nog contact gehad met de organisatie en er is nog plaats voor een clubstand (zo groot als we willen - hadden ze dit nu moeten zeggen? :D ) Ik neem aan dat we met een metertje of 6 wel toekomen.

Het idee is dus om op zondag 17 juni 2007 met een clubstand deel te nemen. Gelieve je hier aan te melden indien je de stand mee wil gaan bemannen en vermeld ook wanneer. Kan je maar een halve dag komen en wil je toch modellen tentoonstellen, geen probleem, voor vakkundig transport kan gezorgd worden. Graag nog deze week bevestiging, zodanig dat ik uiterlijk op zaterdagmorgen onze deelname kan bevestigen.

Ik ga, de ganse dag en neem 6 modellen mee. Wie volgt?

Guido
05-06-2007, 21:49
Scan maar in .... ik zie wel!

In verband met de wedstrijd.

Je inschrijving hoeft niet per se met de post. Het kan ook via email. Hiervoor stuur je een email met daarin:

- Je gegevens (naam, voornaam, volledig adres)
- Gegevens van het model (merk kit, omschrijving en schaal)
- Categorie waarin je wil deelnemen (zie hieronder nog even ter herhaling)
A1: Auto's en trucks alle schalen
A2: Moto's schalen 1/12 en 1/24
A3: A1 en A2 in diorama

emailen naar: guy.herinckx@telenet.be

Nismo
06-06-2007, 21:48
Ik kom in de voormiddag een bezoekje brengen, wegens tijdsgebrek kan ik me geen hele dag vrijmaken.:(

Hoe graag ik ook een ganse dag had willen meedoen om "onze" stand te bemannen, na overleg met moeder de vrouw lukt het me spijtig genoeg niet. :( Wel kom ik in de voormiddag eens goeiendag zeggen.

Guido,hebben jullie materiaal nodig van mij (tafellakens en/of spiegels) laat het mij weten, dan kan ik het meebrengen naar Wheels.

Apropos, verander het jaartal in de titel eens, want 207 is volgens mij een model van Peugeot en bovendien is dat al héééééééééééééél lang geleden.:p

Guido
06-06-2007, 22:49
Hoe graag ik ook een ganse dag had willen meedoen om "onze" stand te bemannen, na overleg met moeder de vrouw lukt het me spijtig genoeg niet. :( Wel kom ik in de voormiddag eens goeiendag zeggen.

Guido,hebben jullie materiaal nodig van mij (tafellakens en/of spiegels) laat het mij weten, dan kan ik het meebrengen naar Wheels.

OK, breng maar mee. Misschien dat we ze niet nodig hebben, want blijkbaar is er niet veel animo om te gaan. En er gans de dag alleen gaan zitten, daar ben ik nu precies ook niet voor gemotiveerd te krijgen.


Apropos, verander het jaartal in de titel eens, want 207 is volgens mij een model van Peugeot en bovendien is dat al héééééééééééééél lang geleden.:p

:confused: Ik heb geen titel veranderd, maar zie nergens geen 207 staan?

Sennake
07-06-2007, 17:17
:confused: Ik heb geen titel veranderd, maar zie nergens geen 207 staan?

Er zijn er hier nog die dat kunnen eh kameraad ;)

Nismo
09-06-2007, 20:15
IPMS Leuven & MG84/IPMS Tienen organiseren op 17 juni 2007 hun modelbouwbeurs en dit in de evenementenhal "Houtemveld" te Tienen.

...........................................


Hebben jullie ook een adres van deze evenementenhal, kwestie van op zondagmorgen niet te veel tijd te verliezen met de weg te zoeken.

Guido
12-06-2007, 19:23
Hebben jullie ook een adres van deze evenementenhal, kwestie van op zondagmorgen niet te veel tijd te verliezen met de weg te zoeken.

Er staat geen adres bij vermeld, maar even op de kaart gekeken en de Sporthal "Houtemveld" ligt in de Sporthalstraat. Lijkt eerder een korte straat die doodloopt op de sporthal. Volgens het kaartje zouden er 3 voetbal (?) terreinen moeten zijn. Vanop de binnenring van Tienen moet je aan de Lintersepoort de Oplintersesteenweg nemen.

Guido
12-06-2007, 22:23
We zullen aanwezig zijn met een clustand van 6 meter, voorzien van electricteit.

Timing:
08:30 opening v/d zaal en opbouw
10:00 Opening voor publiek + inschrijving wedstrijd
12:30 Einde inschrijvingen
13:30 Jurering
17:00 Prijsuitreiking

Wij zullen in Tienen aankomen om 09:00. Eén uur moet meer dan voldoende zijn om op te bouwen. We zijn met 3 vaste deelnemers: Guido, Big Attack en Dominique. Verder zullen nog anderen gedurende de dag de stand komen vervoegen. We zullen niet alleen modellen tentoonstellen, er zal ook wat gebouwd worden en evt. enkele kits uit de overstock zullen te koop aangeboden worden.

Voor diegene die niet gans de dag kunnen komen, ook zij mogen natuurlijk enkele modellen tentoonstellen, kwestie dat de tafel wat gevuld is. Ze zullen op een deskundige manier weer meegenomen worden. ;)

Ik neem 6 modellen mee. Graag hier nog een laatste bevestiging geven ivm het aantal modellen dat zullen meegebracht worden door diegene die komen en niet de ganse dag kunnen blijven. Kwestie dat we het transport voor 's avonds wat kunnen plannen.

Bedankt en tot zondag! :bye:

Nismo
12-06-2007, 22:24
Merciekes, Guido :bye:

Big attack
13-06-2007, 11:11
Zal ook wat modelletjes meebrengen ( stuk of 10 )