PDA

View Full Version : Modelbouwmeeting - 13 juli 2007 - in Oost / West-Vl. - jullie kiezen de locatie!!


Guido
28-05-2007, 21:18
Het zat er al een tijdje aan te komen natuurlijk. Om tegemoet te komen aan al diegene die steeds de verre verplaatsingen, voor de maandelijkse vijrdagavondmeetings, doen naar Zolder, is er beslist om eens een avondvergadering te laten doorgaan in Oost of West-Vlaanderen. Een locatie ligt nog niet vast (er zijn enkele kandidaten om te hosten) omdat we jullie voorkeur eerst willen horen. De bedoeling is dat het avondprogamma identiek zal zijn aan dat van de normale vergaderingen in Zolder. Dit om jullie ook de mogelijkheid te geven van bij te leren, kennis te maken met enz.

Het programma zal nog later definitief vastgelged worden, eerst graag jullie voorkeur qua locatie: Gent, Oostende of Kortrijk.

Ik kijk nu al uit naar deze verplaatsing.

Guido
29-05-2007, 10:27
Graag in deze thread ook aangeven of je het een goed idee vind, deze verplaatsing naar Oost/West Vlaanderen en of je al dan niet wil deelnemen.

Loeten
29-05-2007, 16:34
Een superidee !! Alleen jammer dat het op vrijdag de dertiende is. Neej, niet om het bijgeloof, maar das nu net de openingsavond van de wijkfeesten bij mijn ouders. Ik ben daar verantwoordelijke voor het inwisselen van de bonnetjes voor den drank...

Ik ga eens kijken of ik me alsnog kan vrijmaken dan. Maar dan zou het best in Kortrijk zijn, anders pas ik... Anyway, ik ga meestemmen maar kan nog niet zeggen of ik er aanwezig kan zijn...

gofastfreddy
29-05-2007, 16:50
zou wel tof zijn om eens naar de w-vl te komen , hopelijk kan ik erbij zijn , maar ik stem alvast

vinnie
29-05-2007, 19:18
Vind ik een super idee als ik welkom ben kom ik zeker af maar liefst op een locatie in de West - Vlaanderen.
Grts Vinnie.:gas:

Luigi
29-05-2007, 19:44
Normaal zit ik jaarlijks op die datum ergens in het belgische land in een tent (hetzij op een scoutskamp of een festival) maar als de meeting in W-Vl is dan blijf ik graag eens thuis om zo'n meeting mee te maken.

vinnie
29-05-2007, 20:25
Ik heb gestemd op Kortrijk maar Oostende ik voor mij ook ok is ook niet zo veraf voor mij.
Grts Vinnie :gas:

MFahrer
01-06-2007, 07:32
Kortrijk, Gent of Oostende... allemaal gelijk voor mij! Tis gewoon eens leuk dat het aan deze kant van het land doorgaat!

G.

Loeten
09-06-2007, 12:30
Ik ga toch van de partij kunnen zijn... Alles is al geregeld met den daddy voor de wijkfeesten, komt in orde ! See ya dan !!

vanni
09-06-2007, 14:41
Ik zal es komen piepen als het in Kortrijk is

Flame
09-06-2007, 23:07
En als er plaats moets zijn om eens mee te rijen naar de andere kant van het land,ik ben kanidaat;)