View Full Version : Le Mans
Hi Sennake,
'k weet da't lang geleden is, maar euh.... ik hoop dat jij mij nu kan helpen ???
Wij hebben net beslist om dit jaar toch (met z'n 2en) naar LM te gaan. Weet jij toevallig of er nog iemand een campingkaart te koop heeft?
Alvast bedankt en tot in LM.
TIM
0478 880 130
Hoi Tim, da's inderdaad al een tijdje geleden. Altijd leuk om "oude" Paddockers nog eens terug te zien.
Wat Le Mans betreft is het zo dat we met onze Paddock-bende dit jaar een sabbat-jaar hebben en dus vanuit onze luie zetel via Motors-TV de 24 uur zullen volgen, en dus heb ik hoegenaamd geen zicht op camping-kaarten. Maar ik kan je wel een tip geven: Paddocker Jan gaat elk jaar met de tent en ook dit jaar dus; neem eens contact op met hem via PM. Wellicht kan hij je meer info bezorgen hieromtrent.
In elk geval: succes en veel plezier in Le Mans!
Thanks,
Ik heb net in UK een campingticket gevonden.
Veel plezier in de zetel ;-)
Maar ik kan je wel een tip geven: Paddocker Jan gaat elk jaar met de tent en ook dit jaar dus; neem eens contact op met hem via PM. Wellicht kan hij je meer info bezorgen hieromtrent.
Een zilveren pijl, genaamd VW Sharan, vergelijken met een TENT :no: :no: :no: :+
Een zilveren pijl, genaamd VW Sharan, vergelijken met een TENT :no: :no: :no: :+
:fight: oei, als we dan maar nie botsen ... mijn zilveren pijl is een Citroen C4 Picasso :drewl:
Wij staan op Karting Nord vanaf donderdag avond, met naast onze flèche blanche een ........ tent .
Tot daar :eek:
Een zilveren pijl, genaamd VW Sharan,
mijn zilveren pijl is een Citroen C4 Picasso
Een VW of, erger nog, een Citroën een zilveren pijl noemen? :no: :no: :no: Dat ik zoiets niet meer hoor! :crazy: :+
Een VW of, erger nog, een Citroën een zilveren pijl noemen? :no: :no: :no: Dat ik zoiets niet meer hoor! :crazy: :+
flèche d'argent:rolleyes:
als was het met de fiets, wij gaan naar LM !!
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.