View Full Version : ADAC Rally Deutschland
Hallo rallyliefhebbers !!
Komende zomer trekken mijn neef en ik naar de WK-rally in Duitsland. We hebben en goed hotelletje geboekt in Trier. Alleen hebben we nog geen tickets. We zouden die aanvragen via de site, maar dat lukt dus niet.
De vraag is eenvoudig: hoe geraken jullie aan je tickets?? Welteverstaan een pass voor alle proeven, tenzij die special in Trier zelf dan... Enne we komen pas op vrijdagmiddag toe...
Groeten en mercikes !!
PS mocht je leuke zones kennen die het kijken waard zijn... Toen de rally het eerste jaar een WK-proef was, zijn we ook geweest. Toen hebben we de publiekszones opgezocht, maar dat kon ons onvoldoende bekoren. Iemand ideeën en plekken?
Grtzzzzz
Tickets kan je ter plaatse ook wel kopen dacht ik. Ik heb de Deutschland gedaan in 2002, 2003 en 2004 en ik meen mij te herinneren dat de tickets te koop waren bij de verkooppunten van oa de programmaboekjes. Wegens gezondheidsredenen heb ik de voorbije 2 jaar verstek moeten laten gaan, dus ik ben niet echt up to date wat het parcours betreft... de kans zit er wel in dat ik deze zomer terug ga!
Duval The Best
16-06-2007, 12:40
Wij gaan ook opnieuw naar Duitsland.
Normaal bestellen wij onze kaarten altijd via internet maar ik heb nog gehoord van anderen dat dit niet lukt.
Wij zoeken ook vooral publiekszones op in Duitsland maar ook soms andere schone punten.
Ik zal wel eens kijken waar er mooie punten zijn en deze dan eens hier posten.
Duval The Best
17-06-2007, 17:32
Normaal zou het nu moeten lukken om de tickets via de site te bestellen !
Bart.Vandecavey
09-07-2007, 13:32
Duval met Kronos in Duitsland?!
Stond op nieuwsblad.be
Zou wel schitterend nieuws zijn en als de Swa nu eens zijn verstand gebruikt kan zijn carrière hergelanceerd zijn.
Duval The Best
09-07-2007, 19:34
Duval met Kronos in Duitsland?!
Stond op nieuwsblad.be
Zou wel schitterend nieuws zijn en als de Swa nu eens zijn verstand gebruikt kan zijn carrière hergelanceerd zijn.
Idd morgen wordt het normaalgezien bekendgemaakt dat Duval in Duitsland rijdt met de Kronos Xsara WRC.
Zou super zijn moest hij daar rijden met een topwagen.
Loeb en co gaan gewaarschuwd zijn... :D
Een topwagen, dus niet de kronos Xsara. Stohl is dit seizoen goed bezig met het tonen hoe "goed" dat ding gaat. :crazy:
Duval The Best
09-07-2007, 22:24
Een topwagen, dus niet de kronos Xsara. Stohl is dit seizoen goed bezig met het tonen hoe "goed" dat ding gaat. :crazy:
Schijnt dat Kronos een Xsara van Citroen Sport zal mogen huren voor Duval in Duitsland.
We kunnen bestellen (de tickets). Heb gemaild en via overschrijving komt alles nu vlotjes in orde...
Duval The Best
11-07-2007, 20:57
We kunnen bestellen (de tickets). Heb gemaild en via overschrijving komt alles nu vlotjes in orde...
Onze tickets zijn ook al een grote week besteld.
We hebben gekozen voor de Silver.
Duval The Best
12-07-2007, 22:34
Nu is het officieel : Duval met de Xsara WRC van Kronos in Duitsland.
Prachtig nieuws en hopen dat hij een mooi resultaat behaalt en nog andere rally's rijdt dit jaar.
Onze tickets zijn ook al een grote week besteld.
We hebben gekozen voor de Silver.
Wij kozen voor brons. Die showetappe zal wel leuk zijn, maar we doen liever nog enkele proeven op zondag of zo. Bovendien ligt ons hotel vlak naast dat showgedeelte, dus als ze gaan afsluiten... We zien wel.
Mocht iemand leuke plekken kennen? Laat maar komen !!
Wie weet zien we elkaar daar wel !!
Duval The Best
13-07-2007, 12:54
Wij kozen voor brons. Die showetappe zal wel leuk zijn, maar we doen liever nog enkele proeven op zondag of zo. Bovendien ligt ons hotel vlak naast dat showgedeelte, dus als ze gaan afsluiten... We zien wel.
Mocht iemand leuke plekken kennen? Laat maar komen !!
Wie weet zien we elkaar daar wel !!
In welk hotel is het dat jullie overnachten ?
Wij overnachten in het Mercure Hotel , bij de Porta Nigra, gewoon aan de andere kant van de ringbaan.
Leuke plekken weet ik enkele maar zal later eens kijken daarvoor.
Wij zitten in het hotel NH Trier, Zurmaiener strasse 164... Net gezien dat dit toch een stukje uit het centrum is...
HF_INTEGRALE
01-08-2007, 20:43
Die bestelfunctie via Internet werkte inderdaad niet.
'k Heb dan maar gebeld naar een zekere Antje Roßdeutscher (what's in a name ?) en m'n beste Duits bovengehaald.
Alles is dus OK en we hebben vorige week vrijdag onze RallyPasses ontvangen (mijn Passnummer is 000407).
Wij hebben ook voor Brons gekozen, omdat er waarschijnlijk toch véél te véél volk zal zijn op SS17 Circus Maximus Trier.
Wij logeren voor de zesde maal bij dezelfde wijnboer Alfred Felten in BrauneBerg.
Dat ligt op 30 meter van de Mösel, en op een steenworp van de SS van de eerste dag ...
Op zaterdagavond is de Pizzeria in het hartje van BernKastel-Kues ('t is maar een scheet groot) een echte aanrader ...
Het zit er dan vol Belgen (Vlamingen) die naar de Deutschland Rally komen :D
Regards,
555
Op zaterdagavond is de Pizzeria in het hartje van BernKastel-Kues ('t is maar een scheet groot) een echte aanrader ...
Het zit er dan vol Belgen (Vlamingen) die naar de Deutschland Rally komen :D
Awel, als we niet in de MacDonalds te vinden zijn, naast het servicepark, dan komen we daar zeker eens langs. Moet eerst nog met mijn neef afspreken. Maar die zit nu in Thailand en dus gaat dat wat moeilijker. Neen, hij is er niet op sexvakantie, hoewel, hij heeft er wel een lief gevonden... :+
HF_INTEGRALE
02-08-2007, 10:37
... die zit nu in Thailand ...
Vraag hem misschien eens om wat RS Cosworths mee te brengen ;)
... hoewel, hij heeft er wel een lief gevonden...
Via eBay of uit 'den catalogus' ? :D
Serious :Offtopic:
Regards,
555
Geen Cosworths jammer genoeg, hij heeft een klein eilandje gehuurd met die vriendin. Hij heeft ze leren kennen (toevallig) via internet. Dus geen huwelijksbureaus en zo. Zij is trouwens werkzaam voor een discotheek als ontwerpster en mede-organisator als ik het goed begrepen heb...
Onze nummers zijn trouwens 001463 en 001464...
Net even het pakket bekeken... Enkel publiekszones gebruiken, naaaah, denk het niet. Maar wel in veilige zones staan natuurlijk. Ik vond de mappen van enkele jaren geleden toch wel duidelijker (eerste jaar dat Loeb won, eerste keer WK)
Grtzz
Duval The Best
05-08-2007, 16:24
Onze nummers zijn trouwens 001463 en 001464...
Net even het pakket bekeken... Enkel publiekszones gebruiken, naaaah, denk het niet. Maar wel in veilige zones staan natuurlijk. Ik vond de mappen van enkele jaren geleden toch wel duidelijker (eerste jaar dat Loeb won, eerste keer WK)
Grtzz
Mijn nummer is 001954, wel een Silver Pass.
Heb ook al gehoord dat de kaarten van vroeger duidelijker waren maar met die van nu lukt het ook behoorlijk vind ik.
Wij doen ook niet altijd publiekszones hoor, ongeveer de helft.
Hoi, dit jaar weer naar de WRC :gas: maar kan er iemand mij helpen hoe het zit met de historics in Duitsland?? programma, tijdschema, service en inschrijvingen, is er een site of link waar info te vinden is.
De WRC hebben ze duidelijk gegroepeerd in afstanden, klopt het dat het servicepark niet meer in Bostalsee zit ,maar in Trier zelf hebben jullie daar een adres van?
Programma heb ik nu pas besteld, hopen dat we die nog :o op tijd nog ontvangen! Thanks voor tips en info !!! Petter
Duval The Best
10-08-2007, 09:16
Ja er rijden weer Historics mee, normaal een stuk of 30.
Kheb nog een startlijst gezien maar weet niet meer waar juist.
De eerste start een 20 minuten na de laatste deelnemer in de 'gewone' rally.
Ze rijden steeds de eerste ronde van de dag.
Vrijdag 3 proeven dus en zaterdag 4 en zondag 2 maar weet niet of ze de superspecial ook rijden.
Servicepark is nu inderdaad in Trier, Messepark heet het, das op een heel grote parking.
Hallo allemaal,daar ik op woensdagnacht vertrek naar de Deutschland Rally wilde ik eens weten waar de shakedown plaats vind en hoe laat die van start gaat voor de WK piloten.Kwestie van mijn vertrek te kunnen regelen.
Grts Vinnie.:gas:
Rallymen
11-08-2007, 09:02
De deelnemers zijn te vinden op www.slowlysideways.com heb verder nog geen timing gevonden voor de historics.
Duval The Best
11-08-2007, 13:37
Hallo allemaal,daar ik op woensdagnacht vertrek naar de Deutschland Rally wilde ik eens weten waar de shakedown plaats vind en hoe laat die van start gaat voor de WK piloten.Kwestie van mijn vertrek te kunnen regelen.
De shakedown start vanaf 8uur donderdagmorgen.
Is in de streek van Metzdorf, een tiental kilometer ten westen van Trier denk ik.
Duval The Best
11-08-2007, 13:39
De deelnemers zijn te vinden op www.slowlysideways.com heb verder nog geen timing gevonden voor de historics.
Toch een mindere lijst dan vorig jaar vind ik.
Jammergenoeg geen Audi Quattro S1 dit jaar.
Ook de deelnemers aan het WRC vind ik minder. Toen ik het eerste winstjaar van Loeb ging, zag je bijna geen "kleintjes" van klasse N1 en dergelijke. Denk dat de traagste toen een VW Golf van een Nederlander was. Nu zit het vol met mindere wagens. Nu ja, niet zo erg, want ook die gasten rijden vaak spectaculair en zo...
Enkele antwoorden:
- Het servicepark is inderdaad in Trier (Messepark) waar het vroeger ook nog geweest is.
- De Historics rijden steeds 15 à 20 minuten na de laatste moderne deelnemer. Ze rijden op donderdag de shakedown. De vrijdag rijden ze SS 1, SS 2 en SS 3. Op zaterdag doen ze SS 7, SS 8 en SS 10. Op zondag rijden ze SS 15, SS 16 en SS 17. Op SS 10 starten ze 30 minuten na de laatste moderne...
- De Shakedown vindt plaats ten westen van Trier. Op de kaart staan het dorpje Mesenich aangeduid, waar ze door rijden als ik dat goed zie. Ze dwarsen een paar keer de E44. Start om 20 uur...
Zijn er mensen die ideeën hebben om zoveel mogelijk verschillende proeven te zien? Waarschijnlijk gaan we iedere keer de eerste 30 of zo bekijken. Hopelijk hebben we dan niet teveel files want er zullen nog wel mensen met dat idee rondlopen...
Duval The Best
12-08-2007, 14:13
Zijn er mensen die ideeën hebben om zoveel mogelijk verschillende proeven te zien? Waarschijnlijk gaan we iedere keer de eerste 30 of zo bekijken. Hopelijk hebben we dan niet teveel files want er zullen nog wel mensen met dat idee rondlopen...
Wij doen ieder jaar zoveel mogelijk proeven in Duitsland.
Dit jaar gaan we voor 11 van de 19 kp's wat het maximum is denk ik.
We zetten dan meestal aan na de eerste S1600's.
Hoi zopas gevonden op een nederlands forum de kaart van de Shakedown + wat foto's ervan.
http://img.photobucket.com/albums/v250/modelbouwertje/ADAC/karte.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v250/modelbouwertje/ADAC/untitled.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v250/modelbouwertje/ADAC/untitled1.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v250/modelbouwertje/ADAC/untitled2.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v250/modelbouwertje/ADAC/untitled3.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v250/modelbouwertje/ADAC/2.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v250/modelbouwertje/ADAC/7.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v250/modelbouwertje/ADAC/9.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v250/modelbouwertje/ADAC/12.jpg
Ziet er niet slecht uit beter dan de shakedown in Bostalsee.:gas:
Grts Vinnie.
Ziehier een linkje naar Google maps (http://maps.google.com/maps?f=q&hl=en&q=http://kalkie.tweakdsl.nl/doc.kml)echt de moeite hoor.
Jammer dat we die al niet gaan zien... We vertrekken pas op vrijdag om 12u...
Ik heb de indruk dat de officiële kaart opzettelijk wat minder details bevat. Misschien dat ik de proeven overzet op een meer gedetailleerde kaart van de streek. Daar staan dan meer kleine wegen op om gemakkelijker bij een proef te geraken.
Steeds bij het begin van de 1600 lijkt ons ook een idee voor zaterdag en zondag. We gaan wel proberen om een paar keer de histo's te zien. Planning wordt deze week uitgewerkt. Eerst effe afspraken maken met mijn neef.
Er is trouwens al een eerste forfait: Bijvelds start niet...
tommeke_B
14-08-2007, 13:44
gisteren naar test van duval en stohl geweest,foto's te vinden op www.tombuyse.net
DDRT_Fred
15-08-2007, 19:31
Ik hoop echt dat Duval brokken maakt. In het klassement dan wel!:champagne:
Jammer dat ik niet kan gaan vanwege herexamens, frustratie alom.
De livery van Duval zal normaal door Renaissance uitgebracht worden op 1/24... Hopelijk is het top !!
rallye-magazin.de
Tijden zijn ge-update:
Ergebnis Shakedown Rallye-Deutschland
01. Sebastien Loeb, Citroen, 3:43.6
02. Francois Duval, Citroen, 3:43.8
03. Jan Kopecky, Skoda, 3:47.2
04. Petter Solberg, Subaru 3:47.7
05. Marcus Grönholm, Ford, 3:48.6
06. Toni Gardemeister, Citroen, 3:50.3
07. Mikko Hirvonen, Ford, 3:52.0
08. Manfred Stohl, Citroen, 3:56.8
09. Chris Atkinson, Subaru, 4:00.2
10. Jari-Matti Latvala, Ford, 4:00.7
11. Henning Solberg, Ford, 4:05.02
DDRT_Fred
16-08-2007, 19:00
Mooie tijd van Duval... Hoewel dit natuurlijk slechts een shakedown is.
Nonkel Vroem
17-08-2007, 11:58
bevestiging van Duval:
kp2: 3e tijd op 3.2
kp3 : scratch -0.4
bron;www.wrc.com
Mr.Dallara
17-08-2007, 18:02
Blijkbaar is (bijna) iedereen hier in Duitsland ofwel hebben ze hun oogkleppen op en zien ze enkel het circuit nieuws!!??!! :frusty:
WRC Duitsland - Duval leider na dag 1!
Geniaal toch wat Dudu hier aan het doen is!
OK, is nog maar 1/3e gereden en het is nog een lange weg, zeker als het gaat regenen...
Maar toch is dit weer een prachtig moment voor Dudu, voor Cronos, voor België,... :)
Verslag van dag1:
http://www.pitstoptv.info/pitstop/?p=2538
Bart.Vandecavey
17-08-2007, 18:43
Blijkbaar is (bijna) iedereen hier in Duitsland ofwel hebben ze hun oogkleppen op en zien ze enkel het circuit nieuws!!??!! :frusty:
WRC Duitsland - Duval leider na dag 1!
OK, is nog maar 1/3e gereden en het is nog een lange weg, zeker als het gaat regenen...
Maar toch is dit weer een prachtig moment voor Dudu, voor Cronos, voor België,... :)
Verslag van dag1:
http://www.pitstoptv.info/pitstop/?p=2538
Ik ben al heel de dag aan het volgen op WRC.com, WRR, pitstop.tv en een .ee site
Den Swa is er idd een ferme lap op aan het geven. Op WRR: "This is the best performance of anyone I have seen this year." Maar ook: "Even the double worldchampion stops to have a chat with the media"
Geniaal of niet...........maar ik kan me niet voorstellen dat Duval mag winnen zolang Loeb op P2 ligt.
Bart.Vandecavey
17-08-2007, 21:11
Hij heeft niet geluisterd naar Citroën Sport toen hij in hun loondienst reed. Nu hij in een team zit dat volgend jaar met Peugeot uitkomt denk ik niet dat hij nu wel zal luisteren. Ik denk dat je al andere geluiden zou gehoord hebben uit het Citroënkamp dan de ijzige stilte van nu...
Toch niemand die gelooft dat Duval ook maar 1 kans maakt met de overjaarse Xsara tegen Loeb en Grönholm...? Puike prestatie zonder meer, maar een rally is drie dagen lang. Hij staat momenteel 3de op zo'n dikke 40 seconden achter leider Loeb. Hirvonen staat vlak achter Duval, dus een podium is zelfs nog niet zeker.
Maar zelfs een 4de plaats zou zonder meer een zeer mooi resultaat zijn.
De geruchten gaan dat Solberg naar Citroën zou verhuizen volgend jaar. Komt er een zitje bij Subaru vrij. Een sportief visitekaartje afgeven kan nooit kwaad natuurlijk. :D
Xsara_VTS
19-08-2007, 09:59
Voila, sinds gisteren avond zijn we terug van een vermoeiende reis naar Trier.:gas:
Woensdag middag aangekomen en die dag al meteen naar het servicepark geweest. We konden gewoon op de VIP-parking staan, geen security te zien. :D
Donderdag zijn we naar de shakedown, het servicepark en de showstart geweest.
Vrijdag en zaterdag hebben we telkens maar 2 proeven gedaan, om steeds een goede plaats te hebben en om niet in de file te staan.
Wat 1 keer niet is gelukt. :fight:
Het was de eerste WRC rally voor mij en het viel heel goed mee.
Voor herhaling vatbaar dus.:cool:
Mijn foto's moet ik nog bewerken en uploaden.
Waarschijnlijk staan die dan volgende week online.
dupanton
19-08-2007, 10:03
eerste 2 KP's vanmorgen: 2X scratch voor dudu. Hij nadert tot op 9.9sec!
Bart.Vandecavey
19-08-2007, 13:30
Ik denk dat ze bij Citroën Duval op hun blote knietjes mogen bedanken. Waarschijnlijk kan Marcus Grondholm zelfs geen punten scoren!
Schitterende prestatie van DUDU!
Duval is goed bezig een serieus visitekaartje af te geven daar.:applaus: :champagne:
Zou Citroen nog geen spijt hebben hem aan de deur gezet te hebben ?
vinnie belcar
19-08-2007, 14:41
een super dikke proficiat aan ons belgisch rally wonder !!!! hopelijk hebben de grote teams gezien tot wat hij in staat is .... de ganse wereldtop een goed aan zijn poepke laten rieken !!! schitterend !!! doe zo voort !!! françois go go go ...:applaus: :worship: :applaus: :worship: :champagne:
Ben niet zo'n Duval fan, maar deze 2de plaats is wel "ferm gereden". :applaus:
Ook wij zijn terug van een mooi weekendje in de zon !! De sfeer was er heel goed, zeker met die vele Tsjechen !! Maar ook de Fransen en onze Belgen waren heel fanatiek aan het supporteren. Het was echt leuk om te staan kijken. We hebben een paar publiekszones aangedaan, wegens niet anders kunnen en ook enkele plaatsen waar we moederziel alleen stonden maar waar het ook prachtig was. Het op- en neergaan (glijden) van de hellingen is evenwel niet ongevaarlijk. Getuige zijn enkele wonden aan mijn rechterscheenbeen wegens het fout inschatten van een muurtje waar ik op wou springen en een gapende wond aan mijn rechterhand(muis) wegens het wegglijden tussen de wijnranken...
Voor de rest is het nu nagenieten met de foto's en filmkes. Later dit jaar ga ik me wagen aan het nabouwen van een deel van de serviceplaats. hiervoor heb ik al enkele zaken in gedachte: de service bij Duval en Stohl. Hopelijk brengen ze die laatste ook uit bij Renaissance. Daarbij ook wat pivéteams (misschien enkele Nederlanders als Jawi die zou tekenen) en een Finse Honda Civic. Dat zijn zaken die al vaststaan. Het wordt wel een meerjarenplan, daar mag je zeker van zijn...
Grtzzz (en nu wat foto's uploaden)
DDRT_Fred
20-08-2007, 09:19
Amai duval deellde dit weekend slaag uit. En dat met een oudere wagen. Het is echt wel zonde dat die zo lang geen topwagen onder zijn achterste gezien heeft
Duval The Best
20-08-2007, 22:40
Prachtige rally van Duval !
Hij heeft Gronholm onder druk gezet en hem in de fout gedwongen , er zijn enorm weinig piloten die daarin slagen hoor.
Verder een prachtige rally van duitsland gezien opnieuw.
12 proeven kunnen doen dus zeer tevreden.
Hopelijk mogen we voor volgend jaar opnieuw boeken :D
Amai duval deellde dit weekend slaag uit. En dat met een oudere wagen. Het is echt wel zonde dat die zo lang geen topwagen onder zijn achterste gezien heeft
Voor Duval is het in elk geval een puike prestatie:applaus: , maar stellen dat hij hier met een oudere wagen aantrad is de waarheid geweld aandoen:rolleyes: . De wagen in kwestie is puur topmateriaal, afgeleverd door Satory en daarenboven uitgerust met gepiloteerde transmissie. Kronos mocht uitsluitend de voorruit reiningen en de Citöën mekaniekers waren gecamoufleerd in de Kronosplunje.
Duval :gas: was gewoon op de baan met een top-Xsara met opties waar de andere toppers uitsluitend kunnen dromen.
Duval heeft een prachtprestatie neergezet, maar ik ben bang dat hij opnieuw bij het oud vuil zal worden gezet door het nest van Frequelin eens hij niet meer nuttig voor Citroën zal zijn:mad: , waar uitsluitend Loeb kan en mag winnen:eek: .
Bart.Vandecavey
25-08-2007, 08:48
Voor Duval is het in elk geval een puike prestatie:applaus: , maar stellen dat hij hier met een oudere wagen aantrad is de waarheid geweld aandoen:rolleyes: . De wagen in kwestie is puur topmateriaal, afgeleverd door Satory en daarenboven uitgerust met gepiloteerde transmissie. Kronos mocht uitsluitend de voorruit reiningen en de Citöën mekaniekers waren gecamoufleerd in de Kronosplunje.
Duval :gas: was gewoon op de baan met een top-Xsara met opties waar de andere toppers uitsluitend kunnen dromen.
Duval heeft een prachtprestatie neergezet, maar ik ben bang dat hij opnieuw bij het oud vuil zal worden gezet door het nest van Frequelin eens hij niet meer nuttig voor Citroën zal zijn:mad: , waar uitsluitend Loeb kan en mag winnen:eek: .
Die Xsara was geen topmateriaal, dat staat bij Citroën zelf. Ze hadden alle gizmo's er uit gehaald. Net zoals op de auto van Stohl. Ook hij dacht dat hij de auto van Loeb van vorig jaar kreeg in het begin van het jaar... NOT
Ik begin trouwens meer en meer te denken dat er een telefoontje is gepleegd door Frequelin naar Van Dalen op vrijdagavond. Ze gingen wel heel licht over de pirouette van Duval op zaterdagmorgen...
Sinds maanden is Frequelin op zoek naar een middel om punten af te snoepen van de combinatie Ford/Bosse. Duval past hier perfect in het plaatje, een deelname met een top-okkazie was dus uitgesloten. Het scenario waarover in 2006 door de Franstalige pers zo werd uitgesmeerd over de Loeb Xsara heeft zich hier duidelijk herhaald. Een door Citroën afgeleverde top-Xsara WRC, voorzien van de laatste evoluties van 2006 (waarvan trouwens delen terug te vinden zijn in de C4) in handen gegeven van een der snelste piloten op asfalt en verzorgd door "Kronos", eigenlijk waren het mannen en deels centen van Satory. Een zeer kompetieve combinatie.
Wie gelooft dat Duval in een door Kronos ineengeknutselde bak met 2005 specificaties rondbolde is gewoon naïef, trouwens met de auto van een Gardemeister of Stohl was hij er zeker niet in geslaagd die mooie tweede plaats binnen te halen.
Dit alles doet geen afbreuk van de prestatie van Duval, zulke prestaties schat ik hoger in dan onze roze duivelkes.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.