View Full Version : GTR2 Mods SSSSSSSSTTTTTTTT
fenixracing
22-06-2007, 10:31
Wel de meeste weten dat er sites zijn die het niet zo nauw nemen met premission. Wel ik heb een site gevonden waar je alle autos van race in GTR2 hebt. En er staan nog een paar andere leuke bij zoals:clioV6 cup - Ferrari 430 cup - marcos mod (ziet er goed uit en is wel een aanrader en leuke vervanger tot de marcos van boreks releasd word) - megane trophy mod - cayman - enz...
Ik wel eerst weten of ik de links van die sites hier mag zetten van een moderator?
Ik wil alleen de gefrusteerde GTR2 gamer een beetje meer plezier geven.
Met gefrustreerd bedoel ik dat er een paar mensen verschillende autos laten zien maar dan zeggen, ik releas hem niet of no premision terwijl de gewone gamer met de gewone auto van gtr2 blijft zitten of de gene die wel gereleasd zijn(en dat zijn er nog niet echt veel).
JorritVD
22-06-2007, 14:07
IDD ik ken die site. Er is nu ook een DTM mod met de 2004/2007 Audi A4 en 2007 MB C-klasse.
er heeft trouwens iemand een hele mooie audi rs4 gemaakt! zeker de moeite om te downloaden!
fenixracing
22-06-2007, 15:09
Ik heb die rs4 mod zeer goed. En zeer onverwacht.
p.s als ik die sites mag posten ga ik ook sound update poste voor de marcos die is gewoon weg bagger.
Ik heb de sound update van thinlane gebruikt (die normaal voor de corvet is) ik vind dat dit het dichste bij de echt sound komt.
fenixracing
22-06-2007, 15:27
Ik heb alle begrip voor de makers van die mods maar soms overdrijven ze met hun premisions.
Zo blijft het spel wel leuk voor iedereen.
En niet alleen voor de mod makers en friends en ik kies een legale mod altijd over een illegale mod.
p.s Jorrit jij hebt veel bij gedragen aan gtr1 met je fia 2005mod merci voor je inspanningen :applaus: .
En indd er is een dtm mod maar vond de eerste niet zo goed.
JorritVD
22-06-2007, 16:09
Ik heb alle begrip voor de makers van die mods maar soms overdrijven ze met hun premisions.
Zo blijft het spel wel leuk voor iedereen.
En niet alleen voor de mod makers en friends en ik kies een legale mod altijd over een illegale mod.
p.s Jorrit jij hebt veel bij gedragen aan gtr1 met je fia 2005mod merci voor je inspanningen :applaus: .
En indd er is een dtm mod maar vond de eerste niet zo goed.
Die DTM wagens: Audi A4 (2007, 2004, 2005) MB C-Klasse (2007), en Vectra van 205 zijn volgens mij van rFactor.
En die Fia GT 2005 mod is mede mogelijk door alle mensen die mij hebben geholpen anders was het nooit gelukt. Eigenlijk heb ik alle auto's bij elkaar gedaan en een paar gemaakt en de season files gedaan.
inderdaad die dtm mod is een conversion van rfactor, en niet zo goed gelukt vind ik persoonlijk.
ben bezig met wat oudere belcarwagens te skinnen, dus als iemand foto's van voor 2006 heeft, mag die die altijd sturen naar mij.
'Illegale' mods worden niet voor niks 'illegaal' genoemt. Is het zo moeilijk om dat kleine beetje respect voor de modmakers op te brengen? Ik hoop dan ook dat er geen toestemming voor word verleent hier, waar ik vanuit ga gezien de goede manier waarop men op dit forum fotografen en hun werk beschermt. Voor mods is dit niet anders. Een mod is iets waar iemand (of meerdere personen) veel werk instoppen, en ik irriteer me altijd aan mensen die dat zonder enige vorm van respect (en in 99% van de gevallen kwaliteit en afwerking) in een ander spel gooien. fenixracing, als je ook maar het flauwste benul hebt van het werk wat bij een goede mod komt kijken, stel dan niet van die domme vragen.
Dit wordt bekeken door mods en admins. Voorlopig zet ik hier een slotje op.
We hebben beslist om dergelijke links niet toe te laten in deze thread.
De discussie over de legaliteit van mods mag hier natuurlijk wel gevoerd worden. We hebben hier namelijk een medewerker van Simbin die het standpunt van de fabrikanten kan verwoorden.
PorscheGT
23-06-2007, 13:08
Ik vind het zelf ook enorm spijtig dat er zulke websites bestaan. Als modder weet ik dat als je ergens meer dan een jaar aan werkt, je daar zelf krediet voor wilt hebben, en niet zomaar jouw project op een of andere piratensite wilt zien staan waar het is uitgebracht door iemand die absoluut geen benul heeft van hoeveel werk het maken van zo'n ding allemaal met zich meebrengt.
Ik heb het zelf al tweemaal meegemaakt, dat mijn team ergens heel lang aan gewerkt heeft, en dat je dan op RSC een topic ziet waar meer dan 80 mensen dat project al bezitten, alvorens het uitgebracht is. Je kan begrijpen dat dit zeer frustrerend is en de zin om door te werken op dat moment in mijn schoenen stak.
Trouwens, Jorrit, jij als "modder" zou normaal gezien ook moeten weten dat zulke projects de community helemaal niet goed doet. Alle modders die ik ken schenken geen aandacht aan zulke websites en wachten op de echte release zoals alle andere eerlijke mensen ook zouden doen, simpelweg uit respect voor de originele makers.
En dan vragen mensen zich af waarom meer en meer mensen de community verlaten ..
Ik heb het zelf al tweemaal meegemaakt, dat mijn team ergens heel lang aan gewerkt heeft, en dat je dan op RSC een topic ziet waar meer dan 80 mensen dat project al bezitten, alvorens het uitgebracht is. Je kan begrijpen dat dit zeer frustrerend is en de zin om door te werken op dat moment in mijn schoenen stak.
Nick, dat is zeker verwijzing naar Jorrit -> C6.R ?
PorscheGT
23-06-2007, 13:31
Nick, dat is zeker verwijzing naar Jorrit -> C6.R ?
Een van die 2 leaks was inderdaad de C6.R, en die had Jorrit ook in zijn bezit ja. En we hebben nog een paar anderen kunnen identificeren die dit project hadden gedownload. We hebben zelfs het IP-adres van degene die het op filefront gepost heeft, maar wij gaan ons niet bezighouden met illegale praktijken dus we hebben dat gewoon in een mailtje naar RSC overgemaakt en die topic en die link is toen onmiddelijk verwijdert van RSC.
Maar ja, waarschijnlijk hebben ondertussen wel meer dan 80 mensen die wagen ..
fenixracing
24-06-2007, 00:11
Kijk het spijt me. Ik begrijp dat er heel veel werk in kruipt. Heb het zelf ook geprobeert.
Het was alleen de bedoeling voor het wat leuker te maken voor de mensen hier.
Vooral omdat geplande mods maar uitgesteld worden en eigenlijk uiteindelijk met de wagens van gtr2 blijft zitten ,terwijl er zoveel mensen autos laten zien die de gewone gamer nooit zal hebben.
Tenzij je een clan of modvriend bent van zo iemand.
Ik keur het ook niet goed die sites maar het zorgt gewoon voor wat afwissling(persoonlijk heb ik alleen de marcos gedownload tot boreks zijn releasd)
De modders klagen altijd dat er weinig respect getoond word.
Maar autos tonen en dan zeggen nee ik releas hem niet is ook geen respect hebben voor de gewone gamer(begrijp dat het hun volste recht is maar het is niet leuk voor de gewone gamer).
En zo krijg je van die sites.
Een legale wint zo van een illegale mod.
Ik hou me er persoonlijk nooit me bezig was toevallig er op uitgekomen toen ik zolder 2.0 zocht.
Het spijt me nog maar is. Ik wou niemand tegen de schenen stampen.
p.s doe de link van zolder 2.0 in deze gaming treath maar weg het staat op zone site.
Ik heb zeer veel respect voor de modders en als ik hen kon helpen zou ik dat zeker doen zoals ik al zij kwam er toevallig op en hou me er niet mee bezig.
Modders zouden alleen is moeten leren delen in plaats van 30 keer de zelfde auto maken.
Maar ja, waarschijnlijk hebben ondertussen wel meer dan 80 mensen die wagen ..
En dat door 1 of andere idioot. :no: (nee, niet tot u gerecht, iemand anders :D )
Ik ben er niet voor, conversies en die hele prul. Ik heb wel enkele GTL circuits in rFactor, maar aangezien ik GTL, GTR en GTR2 origineel gekocht heb, is het niet oneerlijk.
@ fenixracing, het is een modder z'n volledige recht om een auto niet te releasen. Denkt ge dat ze speciaal voor u een auto gaan maken ofzo? Da's wel een beetje pretentieus.
Modders zouden alleen is moeten leren delen in plaats van 30 keer de zelfde auto maken.
mensen zoals jij zouden eens geduld moeten hebben
het is niet omdat ze de screens ver voor release tonen, dat je de mod "nooit" zal hebben
als er een mod niet gereleased wordt, is dat niet om de community eens goed te pesten, maar dan liggen er andere oorzaken
meestal is dat dan omdat er al een deel van de mod geleakt is, waardoor het team gewoon geen goesting meer heeft om de mod af te werken. (soms ook omdat het team de knowhow niet heeft om de mod af te werken, of gewoon omdat de hele community al met een ander spel bezig is)
vergeet niet, een team dat een mod niet afwerkt, heeft daar zelf al veel tijd ingestoken, tijd dat door die beslissing gewoon verloren is.
neem nu gewoon de SCC mod voor F1 Challenge... die is bijna 3 jaar in ontwikkeling geweest. GTR2 is nog geen jaar uit, dus moet je zeker tellen dat je nog wel een eindje zal moeten wachten op de meeste mods...
Hier heb je wel gelijk. Ik zelf ben ook een mod aan het maken. We wouden om er een "echte" mod van te maken de stealth b6 bij gooien als totaal nieuwe auto voor GTR2. Ik had mensen gezocht voor deze wagen in 3d te maken, komen de mannen van IDT af dat zij een exclusieve licentie hebben van stealth om hun auto's te maken. IDT werkt dan vooral voor rfactor. Hier is natuurlijk een en ander over gezegt. Uiteindelijk maken we de b6 toch gewoon onder een andere naam ( staelth b-six). Stel nu dat iedereen zo gaat doen. " wij hebben een licentie en jij mag hem niet maken al is hij niet voor het zelfde spel". Vond het toch erg dat wij nu via andere wegen deze auto voor GTR2 moeten maken omdat een rfactor team niet wilt dat wij hem maken.
fenixracing
24-06-2007, 20:21
Zo zal het worden ,maar je hebt helemaal gelijk. :agree:
Maar IDT is het voor iedereen aant het verpesten zo als ik het gehoord heb.
Zijn hun roots vergeten.
En zo krijg je ook van die sites zo is het eenmaal.
P.s : als ik jullie kan helpen met de mod moet je het maar laten weten
En voor mij maak het niet uit of b6 of Bsix alss je maar weet wat het normaal is.
We wouden om er een "echte" mod van te maken de stealth b6 bij gooien als totaal nieuwe auto voor GTR2.team.
Sorry maar deze kon ik niet laten.
Weet niet wat je bedoelt maar het zal nu een echte mod zijn. De auto is in de maak en zal waarschijnlijk in de vakantie er zijn. Ik kan dit natuurlijk geen datum opplakken. De gasten die aan het werken zijn aan de auto hebben ook nog gewoon werk dus moeten al hun tijd die ze over hebben in de b6 steken. Maar wij maken deze mod en hij komt er. Maakt niet uit wie tegen of meewerkt. Nu maar terug ontopic zeker.:+
als ze "exclusieve rechten" hebben, zullen ze die wel niet voor niks gekregen hebben
en dan maakt het niks uit in welke game het zit
@ Guntha:
het gaat niet over de mod maar over het ABN!
wouden = meervouden van woud (een groot bos)
wilden = 1e pers mv ovt van 'willen'
JA sorry van de fout. Iedereen maakt die wel eens.:D Weet iemand of die mods van perfectdark of darkfree ( ik weet niet juist hoe hij heet) legaal zijn?
sja, als ze het kind ne andere naam geven, is er geen probleem. Er zijn ook genoeg voetbalspellen met spelers als backhem en clubs als barcalano...
Trouwens, die illegale mods, die trekken meestal op niks, dus het is altijd beter om te wachten op the real thing.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.