PDA

View Full Version : Freddy Van Roey rules ECHT!


Sennake
11-02-2002, 11:50
Gisteren, zondag 10 februari was het zover : het etentje met FVR, Supre, Mistery, ikzelf en onze partners ging door. Plaats van het gebeuren : hotel-restaurant The Fox in Ham. Een restaurant waaraan ook een ... heli-strip ligt. Mistery en Peppi kwamen madam Sennake en mezelf afhalen, en eens ter plaatse moesten we buiten even wachten. Opeens kwam er een schitterende helicopter aangevlogen waarop de tekst "Van Roey" te lezen stond. Ja hoor, Freddy, Supre en hun echtgenotes zaten aan boord. Madam Sennake werd wild enthousiast want een helicopter-doop is haar levensdroom.
Na een feestelijke en zeer lekkere maaltijd was het dan zover : Freddy stelde voor om eens met hem mee te vliegen. En zo gebeurde het ook. Peppi, madam Sennake en ikzelf mochten met FVR de lucht in. Na deze luchtdoop moest hij jammer genoeg snel zijn andere passagiers opladen en vertrekken, want het werd al donker en Freddy heeft pas binnen enkele maanden zijn brevet om 's nachts te vliegen. Maar het was hoe dan ook een fantastische ervaring!
Freddy, Polle en Mistery, ik wens jullie nogmaals te bedanken voor de uitzonderlijk fijne zondag die jullie ons bezorgd hebben. Het was out of this world!!!
Breezz, je hebt iets gemist hoor...
PS : foto's zullen volgen van zodra ik mijn digitale camera terug heb die we in Mistery's auto vergeten zijn (dat zal 15 feb zijn dus)...

Werner333
11-02-2002, 21:55
Gij se chansaard. :D :D :D

Raceboy
11-02-2002, 22:13
komt ie het er hier nog wa inwrijven :D