PDA

View Full Version : Belcar Midsummer Race '07: de race


Grig-O
28-06-2007, 11:53
Heeft er iemand een link naar de live timing?? Dank u

Bling
28-06-2007, 12:09
http://www.raceresults.nu/ResultsUitslagen/tabid/75/organisator/2007/evenement/Belcar+2007/race/3+-+Belcar+MidSummer+Race/Default.aspx

Nicki_Mks
28-06-2007, 12:36
Weer geen streaming?

marcel
28-06-2007, 13:12
t is Belcar he, geen FIA-GT

CarRerA
28-06-2007, 13:21
De pole is voor de Lambo, de Mosler van Radermecker is 2e en de Corvette op P3.
In vergelijking met de 1e race op Zolder, is de Corvette een halve seconde trager geworden, terwijl de rest sneller is geworden.
Die meneer Ritskes (op de Lamborghini) klonk mij voor de race redelijk onbekend, maar hij toont dat hij toch goed aan een stuurtje kan draaien!

Bart.Vandecavey
28-06-2007, 14:01
Ik denk dat Leest zich zjust niks aantrekt van de pivottijd... 1.35.894

Nicki_Mks
28-06-2007, 14:13
Wat is er gebeurd met Kox? Van eerste naar laatste!

Ik denk dat Leest zich zjust niks aantrekt van de pivottijd... 1.35.894

Hij heeft al een drive through gekregen zeker?

Grig-O
28-06-2007, 14:26
Wat is er gebeurd met Kox? Van eerste naar laatste!

Is niet meer te zien op de tabellen... :frusty:

Dries DS
28-06-2007, 14:43
Ritskes is bezweken onder de druk en de aanvallen van Stéphane Lémeret en Anthony Kumpen. In de eerste linkse maakte hij een fout en belandde in het decor...

Ondertussen ook een "zeer warm" moment op de rechte lijn, ter hoogte van het einde v/h 'oude' pitlanegebouw... De G&A BMW Z4 vatte vuur... Een ware vlammenzee, waarop vele brandblussers werden geledigd. Het gebeurde net voor de box van AD Sport, en deze mensen sprongen onmiddellijk ter hulp. O.a. Kris Wauters himself hanteerde de brandblusser... Jammer genoeg heeft de wagen vrij lang gebrand, waarschijnlijk zal de schade vrij groot zijn. Het voorval lanceerde de safety car op de piste, en die bleef er meerdere ronden het veld aanvoeren. Ondertussen is de wedstrijd hernomen, na ijverig borstelwerk van de baanposten...

Momenteel 1. Kumpen / 2. Lémeret / 3. Soulet

Bart.Vandecavey
28-06-2007, 14:46
Is niet meer te zien op de tabellen... :frusty:


Crash, zie racingworld.be

Grig-O
28-06-2007, 14:47
Komt het GT4-programma in gevaar? :(

fenixracing
28-06-2007, 15:00
Waarom als ik mag vragen ?
hij zal wel de nodig reserve stukken (auto) hebben zeker.
Zal hij tog moeten hebben als hij officele dealer van de Z4 GT4 wil worden.

Grig-O
28-06-2007, 15:08
Een (half)opgebrande auto repareren op één week is niet echt peace of cake...

joost
28-06-2007, 15:23
peace of cake...

:D wat is vredesgebak? Is dat zoiets als spacecake?

J

Grig-O
28-06-2007, 15:29
Ow dear... :cool:
PIECE OF CAKE! :)

Pegasus
28-06-2007, 16:34
Heerlijk zo'n race op donderdag; parkeerruimte zat, geen drukte langs de piste :cool:

Die Z4 heeft inderdaad wel even stevig doorgebrand!

guntha
28-06-2007, 16:46
Mooie race. Jammer van de gallardo die uitviel. Was zeer blij toen ik de ultima vierde zag rijden. Weet iemand hoe het komt dat ze moesten opgeven? Wat ik ook raar vond was de brand van de z4. Weet iemand de oorzaak?

Jerre
28-06-2007, 18:03
Heerlijk zo'n race op donderdag; parkeerruimte zat, geen drukte langs de piste :cool:
Idd, dat was vorig jaar wel anders. Was toen pertang ook op donderdag.

Ik had zonet wel pech met naar huis rijden, ik kreeg mijn wagen niet meer in achteruit ! Ook in 5de vertikte hij en in 4de alleen als 'm goesting had :(
Hopelijk is het enkel de pook die los hangt (hing daarjuist ook wel serieus los), anders ziet het er niet goed uit voor mijn portemonnee.

serge
28-06-2007, 19:04
Idd, dat was vorig jaar wel anders. Was toen pertang ook op donderdag.


amai, amai, ik dacht "pertang" dat we hier toch een beetje AN probeerden te hanteren... ;)
Ik moet wel zeggen dat het lang geleden was dat ik dit woord gehoord heb, en ik kreeg bij het lezen direct een :p op mijn gezicht! :applaus:

smiley
28-06-2007, 19:13
hhm de corvette nog eens gewonnen.. :cool:
pff was vandaag beter ook naar zolder gekomen.. :(

GT2-R
28-06-2007, 19:31
Ik vond het een schitterende race tot de pitstops. Na de SC lag de Mosler °24 een heel stukske achter maar net wanneer PK binnenkwam zat de Mosler aan de Corvette z'n staart. Spijtig dat de race weer gewonnen werd in de pits. Maar ook de andere gevechten in de top 10 vond ik serieus de moeite waard! Best geslaagde dag dus!

Mark
28-06-2007, 19:40
Het gebeurde net voor de box van AD Sport, en deze mensen sprongen onmiddellijk ter hulp. O.a. Kris Wauters himself hanteerde de brandblusser...

Dat hadden ze beter niet kunnen doen, een van de oorzaken waarom het blussen langer duurde dan nodig was ;) Vakkundige uitleg via Pompierke volgt.

Mooie race, prachtige opening van de wedstrijd...........leuke dag. Echter qua concept was deze dag een regelrechte flop. Waar waren die 5000 tot 7000 kids? Lijkt mij een nullletje teveel ;)

Mark
28-06-2007, 21:16
Vraagje: Waarom reden Thiers-Jonckheere met de Daikin Viper in de guestklasse?

PorscheGT
28-06-2007, 21:36
Ik vond dit artikel daarstraks omtrend deze wagen ..
http://www.pitstoptv.info/pitstop/?p=2071

Dries DS
28-06-2007, 22:14
Ik vond dit artikel daarstraks omtrend deze wagen

Denk eerder dat het de vraag was waarom ze in de guest klasse reden met die wagen, niet waarom het damesduo niet aanwezig was vandaag. Ik kan me natuurlijk vergissen ;)

Mark
28-06-2007, 22:16
Ik vond dit artikel daarstraks omtrend deze wagen ..
http://www.pitstoptv.info/pitstop/?p=2071

Ja, dat nieuws van de deelname aan de ADAC GT Masters was vandaag in de pits te horen. De dames hebben overigens 1000% gelijk, die meiden rijden dan wel voor hopenlijk 30.000 man i.p.v. 5 schoolbussen ;) Dat verklaard nog niet waarom deze wagen met nr. (3)10 als guest werd gezien.

De persreutel van SRO staat ook online, word ik toch alweer verkeerd geinformeerd door die gasten! Die durven wel zeg :D Geen probleem, we maken de mistanden kenbaar op dit forum:

Au même moment, la BMW Z4 GT4 explosait son moteur et prenait instantanément feu dans une ligne droite noyée dans un nuage de fumée. Un show très apprécié par les spectateurs d’un jour courant dans les tribunes pour constater que le pilote (Lagrange) était heureusement bien indemne.

http://www.sro-belgium.be/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=15&Itemid=65


Is de motor ge-explodeerd? Dat lijkt me wel heel stug, voor zover ik weet ligt de motor van een Z4 voorin. De brand was toch echt aan de achterkant, het was een echte benzinebrand, getuige de plas benzine die achterbleef toen de Z4 op de depannage-wagen werd getakeld. De oorzaak van die benzine-brand? Kapotte benzineleiding? Iets met de tank? Dat zal nader technisch onderzoek van G&A wel uitwijzen.

Kijk, heel simpel............de GT3 races die door SRO Belgium worden georganiseerd zijn tot op heden een aanwinst. Witmeur, zorg er eens voor dat de echte liefhebber ook een correct verslag krijgt van de feiten. Dit is te schandalig voor woorden. De tweede wedstrijd op rij dat jullie grondig de mist ingaan met de persreutel.

Wie ben ik? De borstelman op de plaats van het ongeval:)

Iets minder ernstig maar ik krijg er op bepaalde plaatsen jeuk van:
C’est dans une ambiance assez estudiantine, avec des classes entières d’écoliers pique-niquant sur les tribunes et des enfants hurlant leur joie à chaque passage des bolides, que Peter Kox a signé, peu après la pause déjeuner, le meilleur temps des essais qualificatifs de la 4ème manche du Mediagroep Van Dyck Belcar disputée exceptionnellement ce jeudi après-midi.

http://www.sro-belgium.be/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=15&Itemid=65


Pfff, zo kun je ook omschrijven dat er werkelijk geen kat aanwezig was. Als er 20 bussen voorbij de tunnel zijn gegaan mag je blij zijn. Welke studenten? Wist niet dat kids van 8 jaar als studenten werden gezien. Afgaand van je gemoedstemming is dat een schoolgaand kind of een vervelende blaag ;) :D

Wees gerust, ik heb een mooie dag gehad. Geen seconde spijt dat ik verlofdag heb opgenomen.

Mark
28-06-2007, 22:35
Zien we de Lambo terug in '07? Graag! Als ik lees dat die Ritskes pas 10 wedstrijden in de armen heeft en dan toch Kumpen achter zich kan houden? Dan zeg ik: U bent altijd welkom ;)

“Dit had ik nooit verwacht dat ik het hele veld zo lang achter mij kon houden, dit smaakt gewoon naar meer. Wij komen zeker dit seizoen nog een keer in de Belcar terug kondigde Ritskes aan. “Aan de 24 Uren van Zolder zullen wij zeker niet deelnemen, daar is ons team nog te jong voor. Voor volgend jaar zullen wij dit bestuderen

http://www.autosport.nl/actueel/news.php?id=5606&rubriek=int


Nog een mooie sneer naar de DTM:
Ook hier werd de leider niet opgepikt, maar om de wedstrijd niet te bederven, zakte de safetycar langzaam terug naar de leiders. En pas toen de achtervolgers aansluiting aan de kopgroep kregen gaf de wedstrijdleiding de wedstrijd vrij. Misschien dat organisatoren van andere kampioenschappen hier nog iets van kunnen leren?

http://www.autosport.nl/actueel/news.php?id=5606&page=2&rubriek=int


M.b.t. Mark J. Thomas op de GS Motorsport Viper nog een leuke anekdote. Bij het uitrijden van de pits moet elke coureur even stoppen bij de standcommissaris van de RACB, zodat deze man de mogelijkheid heeft om te noteren welke coureur achter het stuur zit. In de ogen van elke coureur is zo'n man altijd te langzaam. Kan die man niks aan doen ;) Door al die netjes en fel gekleurde helmen is een naam nu eenmaal moeilijk te lezen. Die man doet echt zijn best maar het kan uiteraard nooit snel genoeg zijn voor een coureur. Mark J. Thomas loste het creatief op, armpje uit het raam en met de vinger wijzen op zijn eigen naam :applaus:

RKG
28-06-2007, 22:35
Reed die niet in de guestklasse omdat deze geen enkele vaste piloot aan boord had?

Mogen ze maar een aantal wedstrijden op zolder rijden als ze deze race niet rijden en in augustus dan een andere rijden. Want snap die reden niet goed..

yannick88
28-06-2007, 23:09
Mooie race. Jammer van de gallardo die uitviel. Was zeer blij toen ik de ultima vierde zag rijden. Weet iemand hoe het komt dat ze moesten opgeven? Wat ik ook raar vond was de brand van de z4. Weet iemand de oorzaak?

Ultima versnellingsbak stuk .
Bron ; iemand van het team zelf

Integra
29-06-2007, 08:02
Dat hadden ze beter niet kunnen doen, een van de oorzaken waarom het blussen langer duurde dan nodig was ;) Vakkundige uitleg via Pompierke volgt.

Beter iets dan niets, vind ik dan.

Stinio
29-06-2007, 09:20
Beter iets dan niets, vind ik dan.

Als ik het goed begrepen heb dan was het blussen, volgens Pompierke himself, in de eerste fase goed, toen wij nog niet gearriveerd waren. Maar wanneer er dan meerdere baancommissarissen ter plaatse waren, konden wij het vuur niet meer zien en dan kwam het bluswerk van achter de pitmuur wat ongelukkig.

Nja... nobody's perfect en ik zou waarschijnlijk hetzelfde gedaan hebben als ik achter de pitmuur stond. :)

Het voornaamste is dat Lagrange geen verwondingen opgelopen heeft (wat van mij niet gezegd kon worden) :p

Integra
29-06-2007, 09:41
Als ik het goed begrepen heb dan was het blussen, volgens Pompierke himself, in de eerste fase goed, toen wij nog niet gearriveerd waren. Maar wanneer er dan meerdere baancommissarissen ter plaatse waren, konden wij het vuur niet meer zien en dan kwam het bluswerk van achter de pitmuur wat ongelukkig.

Nja... nobody's perfect en ik zou waarschijnlijk hetzelfde gedaan hebben als ik achter de pitmuur stond. :)

Kan ik begrijpen. :)

JPMontoya
29-06-2007, 10:17
Ja, dat nieuws van de deelname aan de ADAC GT Masters was vandaag in de pits te horen. De dames hebben overigens 1000% gelijk, die meiden rijden dan wel voor hopenlijk 30.000 man i.p.v. 5 schoolbussen ;) Dat verklaard nog niet waarom deze wagen met nr. (3)10 als guest werd gezien.


Dit is de beste beslissing in Belcar land in jaren.........

Dries DS
29-06-2007, 11:51
Dit is de beste beslissing in Belcar land in jaren.........

Bevestiging van dit nieuws + interview met Alexandra VDV op www.turbomagazine.be . Een uittreksel uit het artikel: "...Par contre, nous avons décidé à la place de participer à l’épreuve de l’ADAC GT Masters qui se déroulera dans le cadre du Belgian Champ Car Grand Prix, du 24 au 26 août prochains. Apparemment, d’autres équipes belges semblent intéressées par ce rendez-vous. J’espère que nous pourrons former une sympathique représentation noir-jaune-rouge lors de ce week-end."

Met nog een aantal andere Belgische teams aan de start zou dit inderdaad wel eens een prachtig voorprogramma van de Belgian Champ Car Grand Prix kunnen vormen. De GT3 regels in de ADAC GT Masters zijn dezelfde als deze in Belcar, dus zonder 'ombouw' kunnen de Belcar GT3 wagens er aan de slag...

pompierke
29-06-2007, 13:11
Als ik het goed begrepen heb dan was het blussen, volgens Pompierke himself, in de eerste fase goed, toen wij nog niet gearriveerd waren. Maar wanneer er dan meerdere baancommissarissen ter plaatse waren, konden wij het vuur niet meer zien en dan kwam het bluswerk van achter de pitmuur wat ongelukkig.

Nja... nobody's perfect en ik zou waarschijnlijk hetzelfde gedaan hebben als ik achter de pitmuur stond. :)

Het voornaamste is dat Lagrange geen verwondingen opgelopen heeft (wat van mij niet gezegd kon worden) :p

Ja, dat is ongeveer de juiste omschrijving.
Op het ogenblik dat wij arriveren, was het beter voor ons geweest dat men van die kant even was gestopt, wegens het poeder wat ons richting werdt uitgeblazen, zodat wij de wagen van beide zijde beter hadden kunnen benaderen.
Maar nogmaals vind ik de reactie vanachter de muur een heel normale, die vele mensen zouden doen.:)
Na de beelden te hebben gezien was de wagen eigenlijk vrij vlug geblust.
Nogmaals aan iedereen die mee heeft geholpen een welgemeende proficiat.:applaus:

PS :eindelijk eens een actie waarvan ik een kick krijg,:drewl: ik weet dit klinkt naar sensatielust, maar dit is nu eenmaal beroepsmisvorming.;);)

Ook ik ben blij dat de piloot ok is, ik heb nog nooit iemand zo vlug uit zijn auto zien schieten !!;)

Voor mijn archief, indien er mensen zijn die foto's hebben van deze actie en die willen delen met mij, zijn steeds welkom. Dank U.

Jakke.be
29-06-2007, 18:17
Midsummer Race is blijkbaar laatste race geweest voor Corvette GT3 van PK...
bron: Pitstop.tv

Speculaties inzake hun nieuwe bolide?

guntha
29-06-2007, 18:34
Zo een Gillet Vertigo misschien? Vind het eigenlijk maar raar dat ze hem wegdoen maar mij hoor je niet klagen.

Neo-242
29-06-2007, 18:37
Dat is wel een bijzonder rare keuze, niet? En dan voor een 24u's race nog wisselen van wagen terwijl je het kamioenschap leidt?:confused:

GT2-R
29-06-2007, 18:42
Midsummer Race is blijkbaar laatste race geweest voor Corvette GT3 van PK...
bron: Pitstop.tv

Speculaties inzake hun nieuwe bolide?

Ik gok op een Ford GT. Aangezien de wagen ontwikkeld is door PSI is het volgens mij goed mogelijk dat ze er eentje toevertrouwen aan een ervaren team als PK Carsport om ermee de belcar te betwisten. PSI kan volgens mij moeilijk FIA GT, FIA GT3 en Belcar tegelijk aan.

Jakke.be
29-06-2007, 18:43
Klopt. Toch wel een zeker risico om een wagen net voor een etmaalrace weg te doen terwijl je ondertussen de sterktes en zwaktes hebt leren kennen. En niettegenstaande PK aan de leiding staat in het klassement is het seizoen nog niet gewonnen...

Jakke.be
29-06-2007, 18:45
Ik gok op een Ford GT. Aangezien de wagen ontwikkeld is door PSI is het volgens mij goed mogelijk dat ze er eentje toevertrouwen aan een ervaren team als PK Carsport om ermee de belcar te betwisten. PSI kan volgens mij moeilijk FIA GT, FIA GT3 en Belcar tegelijk aan.

Een Ford Gt zou alleszins welkom zijn!:drewl:

JorritVD
29-06-2007, 18:45
Ik gok op een Ford GT. Aangezien de wagen ontwikkeld is door PSI is het volgens mij goed mogelijk dat ze er eentje toevertrouwen aan een ervaren team als PK Carsport om ermee de belcar te betwisten. PSI kan volgens mij moeilijk FIA GT, FIA GT3 en Belcar tegelijk aan.

Wordt het GT3 kampioenschap en het Fia GT kampioenschap door verschillende niet door verchillende takken gedaan van PSI?

FIRE
29-06-2007, 19:24
Schumacher en PSI hebben toch niks meer met elkaar te maken?

Neo-242
29-06-2007, 19:57
In het artikel op Pitstop.tv speculeert men over een Ferrari 430 GT3...

Belle
29-06-2007, 20:12
In het artikel op Pitstop.tv speculeert men over een Ferrari 430 GT3...

Dat zou alleszins een leuke aanwinst zijn onder de GT3's. :)

Ben dan wel benieuwd of een Belcar team de Z06 zal overnemen. Ik hoop het in ieder geval, want ik wil graag dat de wagen het Belcarseizoen uitrijdt.

GT2-R
29-06-2007, 21:24
Dat zou alleszins een leuke aanwinst zijn onder de GT3's. :)

Ben dan wel benieuwd of een Belcar team de Z06 zal overnemen. Ik hoop het in ieder geval, want ik wil graag dat de wagen het Belcarseizoen uitrijdt.

Belgium Racing miss nu de Ultima terug is uitgevallen???

fenixracing
29-06-2007, 21:29
Laten we het hopen. :worship:

guntha
29-06-2007, 21:37
Belgium Racing miss nu de Ultima terug is uitgevallen???

Ik denk dat het zal afhangen hoeveel die z06 gaat kosten. Zo het allezins toch maar raar vinden. Hopen ALS ze hem kopen dat ze kunnen meestrijden in de klasse 1 en races winnen. Zou het wel jammer vinden van de ultima. Dit is en blijft toch een prachtige auto.

Mark
29-06-2007, 22:42
De persreutel van SRO staat ook online, word ik toch alweer verkeerd geinformeerd door die gasten! Die durven wel zeg :D Geen probleem, we maken de mistanden kenbaar op dit forum:

Is de motor ge-explodeerd? Dat lijkt me wel heel stug, voor zover ik weet ligt de motor van een Z4 voorin. De brand was toch echt aan de achterkant, het was een echte benzinebrand, getuige de plas benzine die achterbleef toen de Z4 op de depannage-wagen werd getakeld. De oorzaak van die benzine-brand? Kapotte benzineleiding? Iets met de tank? Dat zal nader technisch onderzoek van G&A wel uitwijzen.

Kenis geeft uitsluitsel:
Kenis: “Het voorste bevestigingspunt van het differentieel was losgekomen. Dat is een dikke bout en die was doormidden gebroken. Daardoor kreeg het differentieel speling en ook de cardan begon op en neer te slaan. Nu ligt de benzinetank over het diff en de cardan. Door het op en neer bewegen van de cardan raakte de tank beschadigd en begon er benzine te lekken, met alle gevolgen vandien.”

http://www.pitstoptv.info/pitstop/?p=2088


Gaat SRO een rectificatie plaatsen op haar site?

GT2-R
29-06-2007, 22:48
Zou inderdaad jammer zijn. Het is de knapste wagen in de belcar op dit moment maar rendeert niet.
De corvet zou een goede aankoop zijn want de wagen heeft zich al bewezen en de rijders van de ultima hebben tog goede stuurmanskunsten ,kijk maar waar ze reden voor ze uitvielen.


Weet niet of ik het hier moet posten.
Er zijn al teams die problemen hebben voor de 24hr.
-A+ racing klaagt over de remmen van de viper. Dit zou tog snel moeten opgelost geraken want vorig jaar reden eral GT3 vipers mee met de 24hr van spa.
-Gpr klaagt dan weer over de banden. Weet niet wat ze hier aan kunnen doen. Maar in opzicht niet direct een probleem mogen zijn als zo snelle pitstops kunnen maken.

Bron : pitstoptv

Laat de roddels maar beginnen over de 24hr. :gas:
Ik zal er van de eerste dag bij zijn. hopen voor een goede nazomer. :+

Ik vind het vreemd dat A+ zoveel problemen van de remschijven moet maken. Volgens mij reed de Viper van de gebroeders Grouwels in 2006 met gelijkaardige remmen. Maar van hun kant heb ik toch niet horen klagen over de remschijven. Het is wel een feit dat die remschijven de die Vipers s' nacht wel erg rood werden bij het remmen. Zelfs in de rechte lijnen stonden ze nog roodgloeiend...

Mark
29-06-2007, 22:59
Ik vind het vreemd dat A+ zoveel problemen van de remschijven moet maken. Volgens mij reed de Viper van de gebroeders Grouwels in 2006 met gelijkaardige remmen. Maar van hun kant heb ik toch niet horen klagen over de remschijven.

Problemen moeten maken? Die problemen zuller er toch wel zijn ;) In 2004 heeft US Carworld Racing heel wat problemen gehad met de remmen op hun eerste Viper, dat is na verloop van tijd door diverse (zelf gevonden?) modificaties / upgrades verholpen. Op het einde van 2004 is er toen een tweede Viper bijgekomen voor de Grouwels-Brothers bij US Carworld Racing. Die wagen hebben we ook terug gezien als de Rudolph Viper in 2006. Wellicht is dat de oorzaak waarom Rudolph Racing in 2006 nooit last had van de remmen ;)

Mark
30-06-2007, 00:00
Met nog een aantal andere Belgische teams aan de start zou dit inderdaad wel eens een prachtig voorprogramma van de Belgian Champ Car Grand Prix kunnen vormen. De GT3 regels in de ADAC GT Masters zijn dezelfde als deze in Belcar, dus zonder 'ombouw' kunnen de Belcar GT3 wagens er aan de slag...

Niet alleen een mooi voorprogramma maar ook een goede shake-down voor eventueel de derde en vierde rijder op de desbetreffende wagens. Die wedstrijd komt eigenlijk perfekt uit. Een non-championship Belcar koerske voor volle tribunes, waarom niet?

gti-r
30-06-2007, 00:25
Toen team-leden hun wagen na de race in het gesloten wagenpark
gingen halen, nadat deze vrij werden gegeven, zaten er verschillende
kinderen in de bolides!!!!!
In de gele A+ Viper zat er een kereltje van zowat 14jaar.
Het beste van dit is dat de motor nog draaide ook.
In de mosler en nog andere wagens hebben er ook kinderen gezeten.
Vind ik toch wel straf.

JorritVD
30-06-2007, 08:10
Toen team-leden hun wagen na de race in het gesloten wagenpark
gingen halen, nadat deze vrij werden gegeven, zaten er verschillende
kinderen in de bolides!!!!!
In de gele A+ Viper zat er een kereltje van zowat 14jaar.
Het beste van dit is dat de motor nog draaide ook.
In de mosler en nog andere wagens hebben er ook kinderen gezeten.
Vind ik toch wel straf.

Ik vind het wel kunnen zolang de motor maar niet draaid.

RKG
30-06-2007, 10:12
Ik vind het wel kunnen zolang de motor maar niet draaid.

en zolang ze van de teams mogen natuurlijk...

tijdens de dsc op zolder lieten de russian bears ook mensen in de auto.

RaTje.be
30-06-2007, 12:05
Firstmotorsport heeft de snelste pitstop van het hele veld met de wagen 150

de 2e first wagen (155) doet het ook niet slecht..

150: 53sec.
155: 55sec.

http://www.raceresults.nu/uitslagen/2007/Belcar%202007/3%20-%20Belcar%20MidSummer%20Race/MVDB%20-%20Race.htm

Stinio
30-06-2007, 16:53
De Corvette van PK Carsport staat te koop voor €210.000.

http://www.racecarsdirect.com/listing/10582/Corvette_FIA_GT3_For_Sale.html

bron: http://www.pitstoptv.be/

Jerre
30-06-2007, 18:42
Kunnen ze nu niet wachten tot ik de lotto gewonnen heb ? ;)

GT2-R
30-06-2007, 19:49
De Corvette van PK Carsport staat te koop voor €210.000.

http://www.racecarsdirect.com/listing/10582/Corvette_FIA_GT3_For_Sale.html

bron: http://www.pitstoptv.be/

Er zijn precies geen solden bij PK Carsport :D !

Neo-242
30-06-2007, 20:13
Ik vond het ook een aardig bedrag! Naargelang GT3's toch dicht aanleunen bij een productiemodel (GT4 nog wat dichter natuurlijk) is de prijs een grote factor meer:eek: Ik vind het ook interessant dat de wagen niet nieuw was, er waren al 2 FIA GT3 races mee gereden blijkbaar...

RegTimRallyteam
30-06-2007, 22:31
Toen team-leden hun wagen na de race in het gesloten wagenpark
gingen halen, nadat deze vrij werden gegeven, zaten er verschillende
kinderen in de bolides!!!!!
In de gele A+ Viper zat er een kereltje van zowat 14jaar.
Het beste van dit is dat de motor nog draaide ook.
In de mosler en nog andere wagens hebben er ook kinderen gezeten.
Vind ik toch wel straf.

Inderdaad, toen wij richtign de gele viper gingen om hem op de aanhangwagen te zetten, zat er een gastje in van 14 tot 16 jaar zowat, de wagen stond te draaien, en de ouders van het kind stonden erbij, dit snap ik echt niet, de mosler van G&A daar stond dedeur van open en van de aston martin brandde de lichten...

Wij meldden dit aan circuit zolder, en ze zeggen ah ok we sturen iemand ter plekke, half uur later nog niemand te zien...

Is dit een "gesloten" wagenpark? Ok het was vrijgegeven ondertussen, maar dan nog mag zoiets niet gebeuren, wat als de A+ Viper in versnelling had gestaan en het kind had de wagen gestart? Voor wie was de rekening dan???63

Mark
30-06-2007, 22:57
Ik vind het wel kunnen zolang de motor maar niet draaid.

We zullen eens onaangekondigd op bezoek bij jou komen. We kijken alleen TV, plunderen de ijskast maar we maken geen rommel. Moet dus kunnen volgens jou ;)

Iedereen moet gewoon met zijn tengels van andermans bezit afblijven. Is dat nu zo moeilijk anno 2007? Dit mag met recht een fikse blunder van de organisatie genoemd worden. Kunnen de teams nog achterhalen met welke toerentallen de motoren gedraaid hebben?

fenixracing
01-07-2007, 09:22
Heeft volledig gelijk. :agree:
En ik denk ook dat zo een wagen genoeg heeft gekost.
Ik werd al wegroepen omdat ik mijn camera door het hek(het hek van parcferme) had gestoken voor wat fotos op de belcar firstrace. Heb er tog eerst nog wat gemaakt.

guntha
01-07-2007, 10:22
Die kinderen kijken ook niet naar die lintjes die er hangen. Ze heffen het gewoon op en staan dan in de pits terwijl het team dit niet wilt. Enige oplossing is die pitwalk voor die kinderen afschaffen of wel de kinderen onder begeleiding daar binnen laten. Stel je voor dat eentje vertrekt met een viper.:rolleyes:

RKG
01-07-2007, 10:52
In principe is het gewoon de fout van de begeleiders. Die moeten hun kinderen de les spellen, maar dat doen ze niet.

Neo-242
01-07-2007, 11:12
Zo gaat dat tegenwoordig met de opvoeding hé. Anno 2007 zijn kinderen baas:)

fenixracing
01-07-2007, 11:35
JA echt niet tog niet bij mij thuis(is wel maar 2j oud).

Yannick R
01-07-2007, 23:21
Ik heb vandaag het verslag op Sporza gezien en ik moet zeggen.. het was helemaal niet slecht :).

timo
02-07-2007, 07:20
het verslag viel inderdaad mee.
Stephane lemeret was nogal overmoedig soms :no: