Jerre
30-07-2007, 10:08
De laatste tijd heb ik zin om mij een oldtimer aan te schaffen, meerbepaald een V8 of V6 ;)
Nu staat er in Wallonië zo'n exemplaar (Camaro V8 :drewl:) dat op 't eerste zicht (moet nog gaan kijken) goed uitziet maar jaren heeft stilgestaan omdat het diende als decor in een danscafé / disco-achtig-iets. Volgens de verkoper zit motor e.d. er nog in, maar ik acht de kans groot dat er geen brandstof meer in zit, olie en batterij.
Mijn kennis in automechanica is zeer beperkt (ik zit wel met mijn neus in 10kg cursussen over automechanica ;)), maar hoe kan ik dus zien dat als ik er eventueel olie of zo moet bij kappen, dat ik er nog mee thuis geraak ?
Verder kan ik ook nog kiezen tussen een Capri met een V6 die enkel wat spuitwerk nodig heeft (dat zal wel lukken denk ik) en een prachtige Ford Taunus bij mij in 't straat waar ik een V6 in kan laten lepelen die op Kapaza staat.
Of dat laatste ook te doen is weet ik nog niet, spijtig genoeg.
Nu staat er in Wallonië zo'n exemplaar (Camaro V8 :drewl:) dat op 't eerste zicht (moet nog gaan kijken) goed uitziet maar jaren heeft stilgestaan omdat het diende als decor in een danscafé / disco-achtig-iets. Volgens de verkoper zit motor e.d. er nog in, maar ik acht de kans groot dat er geen brandstof meer in zit, olie en batterij.
Mijn kennis in automechanica is zeer beperkt (ik zit wel met mijn neus in 10kg cursussen over automechanica ;)), maar hoe kan ik dus zien dat als ik er eventueel olie of zo moet bij kappen, dat ik er nog mee thuis geraak ?
Verder kan ik ook nog kiezen tussen een Capri met een V6 die enkel wat spuitwerk nodig heeft (dat zal wel lukken denk ik) en een prachtige Ford Taunus bij mij in 't straat waar ik een V6 in kan laten lepelen die op Kapaza staat.
Of dat laatste ook te doen is weet ik nog niet, spijtig genoeg.