Log in

View Full Version : 10 Vrijkaarten voor Zandvoort Masters of Formula 3 @ Zolder!

Mark
30-07-2007, 21:34
Samen met de mensen achter www.racingworld.be kunnen we jullie 10 vrijkaarten aanbieden voor de Zandvoort Masters of Formula 3 @ Zolder a.s. weekend. Wil je F1-piloten in spé aan het werk zien? Dan moet je zaterdag en zondag in Zolder zijn!

De top van de internationale Formule 3-racerij komt in actie tijdens de Zandvoort Masters of Formula 3 @ Zolder, die van 3 tot en met 5 augustus aanstaande eenmalig plaatsvindt op het Belgische circuit nabij Hasselt. De voorlopige deelnemerslijst van het prestigieuze evenement vermeldt niet minder dan 39 deelnemers uit 23 landen. Een zodanig internationaal veld betekent een record voor het evenement, dat eerdere winnaars opleverde als David Coulthard, Jos Verstappen, Tom Coronel, Christian Klien en Lewis Hamilton.

http://www.racingworld.be/images/2007/banners/masters.gif

http://www.racingworld.be/nieuws/4635/Zandvoort-Masters-of-Formula-3-@-Zolder:-voorbeschouwing-.html

Ok, er kan een volgende Jos Verstappen bijzitten maar dat is part of the deal ;) :D Racingworld.be en depaddock.eu nemen geen enkele verantwoordelijkheid jegens het gedrag van bepaalde toekosmtige F1-piloten na afloop van hun F1-loopbaan :D

Hoe delen we de kaarten uit? Ietwat spartaans, het Welcome center is niet meer voor iedereen welkom ;) Dus als je iets GRATIS wilt hebben moet je vroeg uit de veren.

Op zaterdag delen we de kaarten uit tussen 08.45 en 09.00 uur aan de ingang ter hoogte van de hoofdtribune/start-finish. Op zondag tussen 09.30 en 10.00 uur op dezelfde plek.

Per paddocker kun je maximaal 2 kaarten krijgen, de eerste 5 positieve reacties in deze thread hebben sowieso prijs. Laat dus weten of je op zater- of zondag aanwezig bent. En zo ja, 1 of of 2 kaarten. Mensen die op beloven op zaterdag hun kaartje op te halen maar niet komen opdagen, die krijgen hem ook niet op zondag ;) Dan schuiven we de kaarten door naar de nummers 6, 7 und so weiter! Op zaterdagavond zal ik nog een update posten.

Have fun @ de Zandvoort Masters of Formula 3 @ Zolder!

JV1
30-07-2007, 21:46
Wat een leuk initiatief! ik wil wel kans maken op 2 kaartjes voor de zondag indien mogelijk :D

Belle
30-07-2007, 22:20
Voor mij mag je er 2 opzij leggen op zondag. :)

yannick88
31-07-2007, 01:27
graag twee kaarten op zaterdag en op zondag .

mvg

Netforce_1
31-07-2007, 06:09
Graag 0 kaarten voor zaterdag

EDIT: Mark, schrap deze post maar, ben het volledige WE verhinderd.:confused:
Maak maar iemand anders blij met deze kaarten.

JV1
31-07-2007, 08:34
Wat een leuk initiatief! ik wil wel kans maken op 2 kaartjes voor de zondag indien mogelijk :D

Kleine correctie: ik heb maar 1 kaart nodig voor de zondag en geen 2

strepper
31-07-2007, 09:28
zeer leuk initiatief,

graag had ik twee kaartjes gehad voor zondag.

ps: kan ik ze wel op zaterdag komen afhalen?

nog een zonnige week voor iedere paddocker

Astra-fan
31-07-2007, 11:42
Als het mogelijk is voor mij ook 2 kaartjes voor zondag

Mark
31-07-2007, 19:03
graag twee kaarten op zaterdag en op zondag .

mvg

Max. twee kaarten per paddocker !

Mark
31-07-2007, 19:06
Stand van zaken:

1: JV1, afhalen zondag
2: Belle, afhalen zondag
3: Belle, afhalen zondag
4: yannick88, afhalen zaterdag
5: yannick88, afhalen zaterdag
6: strepper, afhalen zaterdag
7: strepper, afhalen zaterdag
8: Astra-fan, afhalen zondag
9: Astra-fan, afhalen zondag
10: ?????

Fonne
31-07-2007, 21:45
Als er nog 1 overschiet voor zaterdag wil ik die wel hebben.

Mark
31-07-2007, 22:08
Update:

4: yannick88, afhalen zaterdag
5: yannick88, afhalen zaterdag
6: strepper, afhalen zaterdag
7: strepper, afhalen zaterdag
10: Fonne, afhalen zaterdag

Reminder: mensen die aangeven op zaterdag hun kaartje te komen ophalen maar niet verschijnen op de aangegeven tijdsperiode krijgen de kaartjes ook niet op zondag ;) Dan gaan ze naar de eerste de beste willekeurige bezoeker.

Ikzelf sta in oranje tenue aan de poort, qua gezicht zie ik er zo uit:

http://www.cadena3.com.ar/images/noticias_cadena3/Pitbull-2-CR.jpg

yannick88
01-08-2007, 00:24

Zijn de kaarten van zaterdag ook bruikbaar op zondag ?

Mvg

wilmai
01-08-2007, 07:50
eindelijk eens het ware gezicht van den MARK :D

Dries DS
01-08-2007, 17:09

Och, niks extra voor bewoners/extra profiteurs?:no:

Mark
01-08-2007, 20:25
Zijn de kaarten van zaterdag ook bruikbaar op zondag ?

Mvg

Even gratis rondgekeken op de gratis site van Circuitpark Zandvoort en daar vond ik deze gratis tekst en gratis link. Dat zetten we dan maar op het gratis forum van De Paddock, al deze inspanningen verricht ik gratis :D

Toegangskaarten zijn voor € 20,00 in de voorverkoop verkrijgbaar. Met deze kaart hebben bezoekers zowel toegang tot de hoofdtribune als het rennerskwartier. Daarnaast heeft men met de kaart alle drie de dagen toegang tot het terrein. Op de racedagen kost een toegangsbewijs € 25,00. Ook de jaarkaart van Circuit Park Zandvoort geeft gratis toegang tot het terrein.

http://www.cpz.nl/nieuws/2007/masters-zolder_1/index.xml

Mark
01-08-2007, 20:40
Op zaterdag delen we de kaarten uit tussen 08.45 en 09.00 uur aan de ingang ter hoogte van de hoofdtribune/start-finish. Op zondag tussen 09.30 en 10.00 uur op dezelfde plek.

Dat is dus hier, bij het oranje puntje:
http://forum.depaddock.eu/attachment.php?attachmentid=7118&d=1185993611

De ingang aan het Herderspad, onderaan hotel De Pits.

Qua tijdstippen is erg geen speling mogelijk, ik blijf geen minuut langer wachten. Heb nog wat te doen op zaterdag en zondag ;)

Belle
01-08-2007, 22:45
Dat is dus hier, bij het oranje puntje:
http://forum.depaddock.eu/attachment.php?attachmentid=7118&d=1185993611

De ingang aan het Herderspad, onderaan hotel De Pits.

Qua tijdstippen is erg geen speling mogelijk, ik blijf geen minuut langer wachten. Heb nog wat te doen op zaterdag en zondag ;)

Laten we dan hopen dat ik geen incidenten tegenkom onder de weg want ik moet nogal een eindje rijden, hé.

Ik schik hier rond 8 uur te vertrekken (normaal ben ik 1u25 onderweg).

Mark
02-08-2007, 22:24
Ik schik hier rond 8 uur te vertrekken (normaal ben ik 1u25 onderweg).

Kwartiertje eerder vertrekken ;)

Ja, ik weet het .....e.e.a. klinkt erg streng in mijn aankondiging maar we hebben helaas geen andere oplossing geen keuze dit keer. Het Welcome center schijnt niet meer zo Welcome te zijn voor dergelijke acties. Voor de andere oplossing, een aan jezelf gefrankeerde envelop naar ons versturen, was te weinig tijd beschikbaar.

Aangezien ik zaterdag en zondag weer de pitbull mag spelen op post 1 heb ik helaas geen andere oplossing.

Belle
02-08-2007, 22:29
Kwartiertje eerder vertrekken ;)

Ik zal proberen. :)

Zit nog met mijn neefje van 3 jaar die ik intijds moet gereed krijgen en heb dat nog niet echt getimed in het verleden. :p

Maar goed, zal trachten een half uur vroeger te komen, dan heb ik nog wat speling...

Roel
04-08-2007, 11:17
als er nog kaarten over zijn wil ik der ook nog eentje

Astra-fan
04-08-2007, 18:35
Sorry Mark maar er is iets tussen gekomen. Zal spijtig genoeg niet kunnen komen, dus je mag met mijn kaarten iemand anders gelukkig maken.

Mark
04-08-2007, 18:37
Hedenochtend heb ik allen Fonne voorbij zien komen, geen spoor van Yannick88 en Strepper. M.a.w., ik heb nog vier kaarten over. Dus ROEL, jij hebt er eentje ;)

De heren Yannick88 en Strepper hoeven morgen vroeg ook niet langs te komen voor een kaartje, zie de spelregels in mijn eerste bericht.

Astra-fan
04-08-2007, 18:39
Mark, goed nieuws, kan toch komen, dus alsnog als 't gaat 2 kaartjes. En deze keer definitief!

Raceboy
04-08-2007, 19:08
Als er nog een kaartje is is er interesse :)

Mark
04-08-2007, 19:30
Update:

4: ROEL, afhalen zondag
5: ROEL, afhalen zondag
6: Raceboy, afhalen zondag
7: Raceboy, afhalen zondag
10: Fonne, afhalen zaterdag (reeds afgehaald)

Hou er wel rekening mee dat de plek waar ik sta normaal gesproken niet bereikbaar is met de auto maar met de benenwagen.

fordje
04-08-2007, 22:05
Even een korte tussenkomst uit naam van Racingworld.be

Hartelijk dank voor de moeite en tijd die Mark steekt in de kaartenverdeling.
Om organisatorische redenen was nog DePaddock VZW nog VZW 24u.be in staat een andere oplossing te bedenken. Dankzij Mark zijn moeite raken jullie aan kaarten.

We wensen morgen alle bezoekers alvast nog een prettige en zonnige dag toe!

En Mark, vergeet je zonnecreme en fototoestel niet !
Het gaat een hete dag worden, zowel op als naast de baan.

MVG

Patrick

yannick88
04-08-2007, 23:23
Hou er wel rekening mee dat de plek waar ik sta normaal gesproken niet bereikbaar is met de auto maar met de benenwagen.[/QUOTE]

En dat was net de reden dat ik enkele minuten te laat was .
Ik heb nog gevraagd aan de inkom in het kleine chaletje maar deze persoon vertelde mij dat je nog maar net vertrokken was

Belle
06-08-2007, 12:58
En dat was net de reden dat ik enkele minuten te laat was .
Ik heb nog gevraagd aan de inkom in het kleine chaletje maar deze persoon vertelde mij dat je nog maar net vertrokken was

Ik heb de situatie uitgelegd aan de man die aan de bareel stond en hij liet me doorrijden. Ben in ieder geval een half uur vroeger vertrokken indien ik toch te voet moest want aan het plannetje te zien wist ik dat enkel teams, media en marshals daar doorgang hebben (en gasten van het Pits-hotel uiteraard).