PDA

View Full Version : 17 augustus free driving Zolder


mica blue
04-08-2007, 08:00
Ik wou mij dit weekend inschrijven voor vrijdag 17 augustus maar zie op skylimits site dat ze momenteel in verlof zijn tot 14 augustus.
Is het mogelijk mij via andere bronnen in te schrijven zodat ik zeker ben dat ik kan tuffen op 17 augustus?

Grtzzz
Danny

Jo Smets
06-08-2007, 09:10
Beste,

je kan het best een mailtje sturen naar info@skylimitevents.be, met je gegevens en wanneer je wil rijden.

Normaal krijg je dan wel een reply als ze terug aan het werk zijn.

Je kan dan nog eens de 14e bellen, om zeker te zijn.

ik weet wel dat de cursus vol zit, waaronder onze 3 wagens, maar voor de free driving zou er nog plaats moeten zijn.

mvg,
Jo Smets

mica blue
07-08-2007, 18:42
Thnx

Ga ik zeker doen

Misschien tot dan ;-)

DS Racing
15-08-2007, 22:11
Het blijft op het forum maar stil i.v.m. de komende trackday.

Wie zal er komende vrijdag nog allemaal aanwezig zijn?

Wij zullen er voor de eerste keer bij zijn met ons rood Golfje 3. We zullen rijden tussen 16u00 en 18u00.:gas:

:bye:

Tommy
16-08-2007, 06:37
Zal er ook zijn met de (blauwe) westfield. Ik ga rijden vanaf 16u.

pudding1
16-08-2007, 10:27
wij zullen onze "Beamer" ook nog even los komen laten en ondertussen enkele nieuwe snufjes komen testen.

Cat-Seven
16-08-2007, 16:14
Mocht ik een OK krijgen van mijn motorbouwer betreffende het hoge olieverbruik dan kom ik misschien langs om hem wat in te rijden. Het zal wel op straatbanden moeten zijn ... :-(

Jerre
16-08-2007, 19:43
wij zullen onze "Beamer" ook nog even los komen laten en ondertussen enkele nieuwe snufjes komen testen.
Dan zie ik jullie eindelijk 's irl ;) (in real life)

Jerre
17-08-2007, 15:35
Het was weer een geweldige ervaring vandaag ! :gas: Ook voor mijn kompaan :) Nu zijn we met twee om twee andere schijters te kunnen overhalen zoiets mee te doen ;)

Merci Stars en Jay voor jullie deskundig advies, tips en de ervaring die jullie ons (in mijn geval: weer) gegeven hebben, alsook voor de Clio Cup :p
btw; sucken wij harder dan de gemiddelde beginneling of toch niet ? ;)

Pudding, sorry dat ik geen gedag heb gezegd toen ik vertrok, maar je was druk bezig onder de BMW dus heb ik je maar laten doen. Ik kon misschien iets later meerijden maar het werd voor ons toch wel stilaan tijd om huiswaarts te keren.

Uiteraard ook dank aan Eran-racing.

Alleen spijtig dat er een overstresste baliebediende in de toren zat, die geen rondetijden afdrukt. Ik was er nochtans nieuwsgierig naar, hoewel dat niet het hoofddoel van deze dag was.
En kan het kloppen dat er geen bonnen voor 1 gratis uur meer verdeeld worden onder de rijders met huurwagen ? Maar soit, zo erg is dat nu ook weer niet :)

Mark
17-08-2007, 16:16
Alleen spijtig dat er een overstresste baliebediende in de toren zat, die geen rondetijden afdrukt. Ik was er nochtans nieuwsgierig naar, hoewel dat niet het hoofddoel van deze dag was.

Nooit vragen naar de rondetijden!!! ;) Altijd discreet om de geluidsmeting vragen :) Dat is precies hetzelfde papiertje ...........

guntha
17-08-2007, 19:18
Was echt fijn vandaag op zolder. Veel wagens. De alfa wou niet direct mee in het begin maar toch dank u voor de rit Bugalfa. Zeer geslaagde dag.

Cat-Seven
17-08-2007, 20:42
Idem hier ... heb een heel goed uurtje gehad. Spijtig genoeg wat vaak treintje rijden maar aangezien het toch was om de motor maar wat in te rijden maakte het niet veel uit. Ik vrees wel dat ik iets aan mijn inductie geluid ga moeten doen, 100.2dB verdorie, dus steeds na de Bianchi en aan de tunnel van het gas af :cool: :cool:

Volgende keer hopenlijk op slicks en met vol vermogen om wat aan mijn tijden te knabbelen.

PUG(z)OT
17-08-2007, 20:52
wij zijn vandaag de twee laatste uurtjes gaan rijden met de 205:gas:

beestige dag gehad, wel lichte aanrijding gehad met een fel gekleurde volvo(in de eerste linkse, geraakt op de rechter achterflank)...gelukkig enkel blikschade maar wel jammer, was nu net een flank die nog niet gehavend was:eek:

ben ook effe rond geweest in de villeneuve, maar t was weer super dik de moeite, blij dat die paar druppeltjes regen niet in een bui veranderden.

ik heb mijn persoonlijke tijd vandaag op 2min 13 gebracht, waar k wel tevreden mee ben :champagne:

grtz

swartpau
17-08-2007, 20:59
prima dag gehad, een klein uurtje gereden, met twee Morgans. Niet een echte trackday wagen , maar we konden toch aardig vooruit.
Iemand foto's gemaakt?

gr.



paul.
plus 8

Jerre
17-08-2007, 21:15
Nooit vragen naar de rondetijden!!! ;) Altijd discreet om de geluidsmeting vragen :) Dat is precies hetzelfde papiertje ...........
Had ik naar gevraagd ;)

S. Claeys
17-08-2007, 22:10
beestige dag gehad, wel lichte aanrijding gehad met een fel gekleurde volvo(in de eerste linkse, geraakt op de rechter achterflank)...gelukkig enkel blikschade maar wel jammer, was nu net een flank die nog niet gehavend was:eek:



Die tik heb ik gezien en de volvo nam het goed op maar had toch ook het gedacht dat je nogal in het gaatje vloog.
In een race is dit ok maar op een trackday dag had ik het niet verwacht.
De volvo kan wel nog een deukje hebben, je zal het verschil ni zien.

Anyway, je ging er goed vandoor met die 205.

Ik heb paar pics, weet niet wie er allemaal op staat, ze komen later wel online inclusief onboard lap in een clio (Jay's)

stars
18-08-2007, 08:33
Het was weer een geweldige ervaring vandaag ! :gas: Ook voor mijn kompaan :) Nu zijn we met twee om twee andere schijters te kunnen overhalen zoiets mee te doen ;)

Merci Stars en Jay voor jullie deskundig advies, tips en de ervaring die jullie ons (in mijn geval: weer) gegeven hebben, alsook voor de Clio Cup :p
btw; sucken wij harder dan de gemiddelde beginneling of toch niet ? ;)

Uiteraard ook dank aan Eran-racing.




Hey Jerre graag gedaan.

En nee jullie zitten zeker goed qua gemiddelde ...... maar als beginner in de namiddag rijden is ni echt evident.:crazy:

Nu kunnen jullie toch weer straffe verhalen vertellen aan de kameraden en laat dezen zich dan ook maar eens komen bewijzen ! :applaus:

Volgende stap.......aankoop wagen en elke maand komen ??? :gas:

CU on track !

PUG(z)OT
18-08-2007, 11:30
Die tik heb ik gezien en de volvo nam het goed op maar had toch ook het gedacht dat je nogal in het gaatje vloog.
In een race is dit ok maar op een trackday dag had ik het niet verwacht.
De volvo kan wel nog een deukje hebben, je zal het verschil ni zien.

Anyway, je ging er goed vandoor met die 205.

Ik heb paar pics, weet niet wie er allemaal op staat, ze komen later wel online inclusief onboard lap in een clio (Jay's)

bij onze 205 zie je het verschil ook niet echt hoor :D ben blij dat er niets gebeurt is en we elk onze weg nog gewoon konden verder zetten

laat die fotos maar komen :)

Jay
18-08-2007, 13:26
Merci Stars en Jay voor jullie deskundig advies, tips en de ervaring die jullie ons (in mijn geval: weer) gegeven hebben, alsook voor de Clio Cup :p
btw; sucken wij harder dan de gemiddelde beginneling of toch niet ? ;)


Het is inderdaad moeilijk te zeggen wat goed of minder goed is. Iedereen begint ook op een ander niveau hé! Maar zoals Stars al zei is het zeker ongeveer het gemiddelde waart!! :champagne:

Laat die vrienden van jullie maar eens contact opnemen met ons voor ook een cursus te doen! Wij zullen dan een evaluatie opmaken van jullie! :D :D :D

Zelf ook een enorm leuke namiddag gehad! Kan al bijna niet wachten op het onboard filmpje!

Ook de slipper van de BMW vlak voor mij in de sterrenwachtbocht was wel spectaculair.
Evenals het constant stuivertje wisselen met de Saab Cabrio. Deze had enorm veel vermogen, en op het rechte stuk was hij niet bij te houden, maar dan kon ik makkelijk goedmaken met het beter bochtenwerk!!! :gas: :applaus:

Iemand misschien foto's gemaakt van de donkerblauwe Cup Clio??


Grtz

Jerre
18-08-2007, 15:33
Volgende stap.......aankoop wagen en elke maand komen ??? :gas:
We hebben er nog over bezig geweest, en waarschijnlijk zodadelijk op onze bbq ook ;)

Weet er iemand of het alsnog mogelijk is om die decibelmetingen op te vragen van de 17de ? Of ze die doormailen of iets dergelijks ?

S. Claeys
18-08-2007, 17:07
Pics en video kan je hier (http://picasaweb.google.com/steve.claeys/Trackday17082007) zien.

Er is 1 lap onboard video en 3 korte varia stukjes

Philken
18-08-2007, 19:35
Die tik heb ik gezien en de volvo nam het goed op maar had toch ook het gedacht dat je nogal in het gaatje vloog.
In een race is dit ok maar op een trackday dag had ik het niet verwacht.
De volvo kan wel nog een deukje hebben, je zal het verschil ni zien.

Anyway, je ging er goed vandoor met die 205.

Ik heb paar pics, weet niet wie er allemaal op staat, ze komen later wel online inclusief onboard lap in een clio (Jay's)

welke felgekleurde Volvo was het? een gele amazon of 240? of nog een ander stuk swedisch steel?

tis omdat ik er een paar ken, maar ze hadden niet gezegd dat ze naar Zolder gingen

S. Claeys
18-08-2007, 20:16
240 dacht ik met alle kleurtjes van de regenboog en meer dan 1ne deuk....:p

Philken
18-08-2007, 20:27
240 dacht ik met alle kleurtjes van de regenboog en meer dan 1ne deuk....:pden dezen?
http://img136.imageshack.us/img136/3931/s2zj8.png (http://imageshack.us)
Shot at 2007-08-18

S. Claeys
18-08-2007, 20:29
neen, ik ken die modellen ni uiteen maar tis z'n klein model, ni zonnen boot. :eek:

stars
18-08-2007, 20:37
Pics en video kan je hier (http://picasaweb.google.com/steve.claeys/Trackday17082007) zien.

Er is 1 lap onboard video en 3 korte varia stukjes

Ge hebt per toeval niks van ne grijze clio met rode bumpers die alles en iedereen passeerde in de bianchi ?? :crazy: :D

Of zat jij toen niet bij Jay ??

Jay en Hanne weten zeker wat ik bedoel !!! :gas:

Philken
18-08-2007, 20:40
neen, ik ken die modellen ni uiteen maar tis z'n klein model, ni zonnen boot. :eek:
tzal dan eerder een 360 of een 440 geweest zijn

Jay
19-08-2007, 10:20
Jay en Hanne weten zeker wat ik bedoel !!! :gas:


Ik weet inderdaad wat je bedoelt, maar weet niet of er daar foto's van waren! Denk niet dat de camera toen in de auto was!! :frusty:

Volgende keer zal ik ook achter u aan komen in de Bianchi, als jij plaats maakt kruip ik mee door het gaatje! :applaus:


Grtz

PUG(z)OT
19-08-2007, 12:10
k denk dat t 340's waren :)ofzoiet ja, zo t moderner model met plastieke snuit van de 343(dat waren die met de renault motors in en de daf variomatic aandrijving, ons bomma had zo ene :D )

ps merci vr de foto :D

S. Claeys
19-08-2007, 15:13
Ge hebt per toeval niks van ne grijze clio met rode bumpers die alles en iedereen passeerde in de bianchi ?? :crazy: :D

Of zat jij toen niet bij Jay ??


Ik zat dus wel bij Jay en gij waar die "zot" :crazy: die ons voorbij ging op chinese straatbandjes terwijl ge nog eens naar ons lachte :worship:.

Spijtig dat ik de camera niet bijhad want het was een momorabel moment. :applaus:

Ik heb echt van die rondjes genoten, spijtig dat het allemaal zo vlug voorbij gaat. Ik wil zeker Jay nog eens bedanken voor de fijne ervaring. Ik vertrouwde hem voor de volle 110%.

Je hebt er zeker nog een klant bij want z'n race cursus doe ik zeker omdat ik funcup zou gaan rijden in 2008. (hangt af van het budget natuurlijk).
Heb ooit zelf een clio 16V gehad en vond dit een magische wagen. Daarom lijkt me raceschool.be een perfecte organisatie.

Ik kan ni wachten om het te doen. :gas:

DS Racing
20-08-2007, 21:37
Heeft er soms iemand foto's van de rode VW Golf 3 met nummer 119 ?

De wagen heeft tussen 16u00 en 17u00 gereden.

JBR
20-08-2007, 21:44
Als ik het goed heb zijn Jay en Stars de schuilnamen van de 2 mentoren die me vrijdag de juiste lijn toonden.
Graag bedank ik jullie nog maals voor de fantastische wagen(Jay --> nog last gehad van de remmen?) en constructieve feedback (Stars). Een pluim voor raceschool.be en de organisatie! Ik neem zeker nog eens conatct op voor de verderzetting van het programma.

Groeten,

Jan:gas:

stars
21-08-2007, 09:43
Als ik het goed heb zijn Jay en Stars de schuilnamen van de 2 mentoren die me vrijdag de juiste lijn toonden.
Graag bedank ik jullie nog maals voor de fantastische wagen(Jay --> nog last gehad van de remmen?) en constructieve feedback (Stars). Een pluim voor raceschool.be en de organisatie! Ik neem zeker nog eens conatct op voor de verderzetting van het programma.

Groeten,

Jan:gas:

Hoi Jan,

Ge hebt dat goed begrepen !!

Graag gedaan trouwens , en jij was ook een uitstekend student !! :applaus:

Binnenkort weer een echte race-piloot bij :gas: Yes daarvoor doen we het !

Jay
21-08-2007, 10:51
Als ik het goed heb zijn Jay en Stars de schuilnamen van de 2 mentoren die me vrijdag de juiste lijn toonden.
Graag bedank ik jullie nog maals voor de fantastische wagen(Jay --> nog last gehad van de remmen?) en constructieve feedback (Stars). Een pluim voor raceschool.be en de organisatie! Ik neem zeker nog eens conatct op voor de verderzetting van het programma.

Groeten,

Jan:gas:

Ook van mijn kant uit, graag gedaan! Als we kunnen helpen doen we dat graag hoor!

Remmen hebben het goed uitgehouden in de namiddag, ook niet tot het uiterste gegaan natuurlijk! Normaal zal het probleem wel opgelost zijn als er nieuwe remblokken gestoken zijn!

We kijken er al naar uit om jullie terug te mogen verwelkomen, natuurlijk met dezelfde begeleiding hé! :D


Grtz

Wolfenstein
25-08-2007, 16:01
Free Driving - Eran Racing @ Zolder 08-17-2007 (http://www.youtube.com/watch?v=-WtpvaJtYEQ)

stars
25-08-2007, 19:48
Zijn er niet nog meer foto's getrokken of worden die hier niet meer gepost ???:confused:

Grtz

Jay
26-08-2007, 13:15
Ik denk dat we onze eigen fotograaf zullen moeten inhuren met Raceschool.be, anders krijgen we geen foto's te zien! :D
Ik had daar natuurlijk al voor gezorgd en heb er wel wat van mijne Clio! :applaus:


Grtz

S. Claeys
26-08-2007, 13:33
Factuur volgt later Jay.

:gas:

Jay
26-08-2007, 23:03
Factuur volgt later Jay.

:gas:

Ja Steve, jij zorgde voor de beelden onboard, maar ik had ook nog iemand die rond het circuit liep en daar ook wat plaatjes van de Clio schoot!!! :applaus:

Denk dat ik volgende keer misschien een camera in de auto zet, dan kunnen we alle slippers (BMW) nog eens bekijken nadien! :D


Grtz

S. Claeys
27-08-2007, 13:55
Yep, z'n onboard beelden zijn altijd kewl. :)
Die "andere" foto's hebben we toch nog ni gezien?

Ben er wel benieuwd naar.

Jay
27-08-2007, 15:25
Het waren een beetje veel foto's, dus ik moet ze bij zijn thuis nog eens gaan halen of zo, want doorsturen is een beetje te moeilijk! :p

Als ze er zijn, zal ik ze misschien eens op de site zetten, dan kan iedereen meegenieten!! :D


Grtz