Mark
13-08-2007, 23:09
Inhalen in de F1 op de baan is nog zeldzamer dan een witte neushoorn in het wild ;) Vandaar een praatgroepje:
The Overtaking Working Group held an evaluation meeting at the Hungaroring and have now agreed on the design of a diffuser that could be introduced as soon as 2009.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/61511
Gaat wel leuke gevolgen voor GP2, WSbR, F3 en alle andere junior-klassen. In elke klasse zie je vandaag de dag van die nutteloze chimneys, gewoon een kopietje uit de F1. Die kunnen weer terug naar de tekentafel of naar het CATIA workstation ;)
The group is working to introduce the revised aerodynamic rules, which will also outlaw flaps, chimneys, winglets and bargeboards for 2010,
The Overtaking Working Group held an evaluation meeting at the Hungaroring and have now agreed on the design of a diffuser that could be introduced as soon as 2009.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/61511
Gaat wel leuke gevolgen voor GP2, WSbR, F3 en alle andere junior-klassen. In elke klasse zie je vandaag de dag van die nutteloze chimneys, gewoon een kopietje uit de F1. Die kunnen weer terug naar de tekentafel of naar het CATIA workstation ;)
The group is working to introduce the revised aerodynamic rules, which will also outlaw flaps, chimneys, winglets and bargeboards for 2010,