View Full Version : Champcar Zolder 2007: Tribune brons gaat niet door, hoe gaat e.e.a. nu verder?
Vandaag een filmpje op Pitstop over de temporary tribunes in de Rindt en Ickx-chicane. Ze zijn er! Is er nu al iets bekend over die tribune aan de kanaalkant tussen de Kanaal- en Bianchibocht? Gaat deze door? Zo nee, wat gebeurd er dan met de tickets voor deze tribune?
Het was mijn inziens de beste tribune om te kijken.....
Die tribune na de Jochen Rindt bocht (aan het begin van het rechte stuk) staat toch akeling dicht tegen de draad (gezien op filmpje op pitstop.tv).
Hopelijk gaat er daar niets mis...
yannick88
17-08-2007, 11:39
Vandaag een filmpje op Pitstop over de temporary tribunes in de Rindt en Ickx-chicane. Ze zijn er! Is er nu al iets bekend over die tribune aan de kanaalkant tussen de Kanaal- en Bianchibocht? Gaat deze door? Zo nee, wat gebeurd er dan met de tickets voor deze tribune?
Deze wordt niet geplaatst omwille van te weinig materiaal voorhanden .
Tickets dienen voor al deze tribunes ongenummerd wie eerst aariveerd heeft de beste plaatsen .
Bron circuit - Zolder
Ik weet niet of dit de beste tribune zou geweest zijn. Met de Renault F1 demo's van de voorbije jaren heb ik met een van de Medical Cars gestaan op de plaats waar die tribune zou komen. Snelheid ligt daar enorm hoog: je hoort de wagen accelereren in de kanaalbocht en als je niet goed oplet is hij de Bianchi al door voor je het in de gaten hebt.
Bovendien, met de snelheid die ze daar halen en de neiging van de ChampCars om "op te stijgen" plus de afwezigheid van FIA draad daar...
Een tweetal jaar geleden zijn een stelletje pipo's met een Citroën AX Sport er in geslaagd om bij het uitgaan van de kanaalbocht over kop te gaan en pas achter de vangrails neer te komen. Reken maar uit tot waar een ChampCar zou kunnen raken.
Nicki_Mks
17-08-2007, 13:54
Ehh, en de verkochte tickets dan? Of mogen we onze advocaat al bellen?
buchinski
17-08-2007, 14:43
Tickets dienen voor al deze tribunes ongenummerd wie eerst aariveerd heeft de beste plaatsen .
Bron circuit - Zolder
Euhm.. wacht eens even... welke tickets dienen voor welke "al deze tribunens"? Dit vind ik een verwarrende uitspraak.
Ik heb tickets S5-Jacky Icks buiten. Staat ook zo vermeld op de tickets. Dat die op de tribune niet genummerd zijn tot daar aan toe maar ik verwacht WEL van op die S5 tribune te geraken en niet dat alle plaatsen daar zijn ingenomen door mensen die van de ontbrekende B-tribunes komen afgezakt tot op S5.... Of anders mogen ze me de helft van de prijs terugbetalen.
Heb het gevoel dat CZ hier organisatorisch toch veel meer hooi op hun vork aan het nemen zijn dan ze aankunnen. Met die ticketverkoop en de tribuneverdeling zijn ze er al een potje van aan het maken. Te weiniig materiaal? Wat is dat nu voor een flauw excuus? Ik kan mij toch ook geen ticket kopen en dan 14 dagen later zeggen dat ik maar 75% van de prijs zal betalen omdat ik "te weinig geld voorhanden heb".... Zever in spreekwoordelijke pakskes. Ik hoop dat het goedkomt dat weekend.
Nicki_Mks
17-08-2007, 14:57
Wacht, wacht. Probeert yannick88 te vertellen dat mensen met een Bronze ticket een upgrade krijgen, of spreekt hij over twee aparte bekommernissen (gewoon dat elke tribune intern ongenummerd is)? Moest het eerste waar zijn denk ik in elk geval niet dat er plaatsen te kort zullen zijn, gezien de verkoopcijfers die ik gehoord heb...
Heb het gevoel dat CZ hier organisatorisch toch veel meer hooi op hun vork aan het nemen zijn dan ze aankunnen.
CZ is toch niet de organisatie. Zij verhuren alleen maar hun accomodatie, of zit ik hier fout?
yannick88
17-08-2007, 15:39
Euhm.. wacht eens even... welke tickets dienen voor welke "al deze tribunens"? Dit vind ik een verwarrende uitspraak.
Ik heb tickets S5-Jacky Icks buiten. Staat ook zo vermeld op de tickets. Dat die op de tribune niet genummerd zijn tot daar aan toe maar ik verwacht WEL van op die S5 tribune te geraken en niet dat alle plaatsen daar zijn ingenomen door mensen die van de ontbrekende B-tribunes komen afgezakt tot op S5.... Of anders mogen ze me de helft van de prijs terugbetalen.
Heb het gevoel dat CZ hier organisatorisch toch veel meer hooi op hun vork aan het nemen zijn dan ze aankunnen. Met die ticketverkoop en de tribuneverdeling zijn ze er al een potje van aan het maken. Te weiniig materiaal? Wat is dat nu voor een flauw excuus? Ik kan mij toch ook geen ticket kopen en dan 14 dagen later zeggen dat ik maar 75% van de prijs zal betalen omdat ik "te weinig geld voorhanden heb".... Zever in spreekwoordelijke pakskes. Ik hoop dat het goedkomt dat weekend.
Dit is geen flauw exuus aangezien er volgende week nog wedstrijden doorgaan zoals in Assen .
Trouwens cz heeft de organisatie inderdaad uitbesteed maar sinds enkele weken kan je de kaarten ook daar kopen , dan is het ook logisch dat je er ook info rond verkrijgt of dat nu zever pakskes dat maak je maar voor jezelf uit .
yannick88
17-08-2007, 15:43
Wacht, wacht. Probeert yannick88 te vertellen dat mensen met een Bronze ticket een upgrade krijgen, of spreekt hij over twee aparte bekommernissen (gewoon dat elke tribune intern ongenummerd is)? Moest het eerste waar zijn denk ik in elk geval niet dat er plaatsen te kort zullen zijn, gezien de verkoopcijfers die ik gehoord heb...
Juist zoals jij het verwoord ik was iets te voorbarig ivm de B tribune maar sommige dienen daar altijd van die botte uitspraken ( lees advokaat ) aan te koppelen .
De kaart voor de tribune die je bezit ( bv s3 ) daar komt uiteraard niemand van s4 plaats nemen .
buchinski
17-08-2007, 16:05
Dit is geen flauw exuus aangezien er volgende week nog wedstrijden doorgaan zoals in Assen .
Trouwens cz heeft de organisatie inderdaad uitbesteed maar sinds enkele weken kan je de kaarten ook daar kopen , dan is het ook logisch dat je er ook info rond verkrijgt of dat nu zever pakskes dat maak je maar voor jezelf uit .
So what? ....
Als ik in een winkel iets koop dan verwacht ik dat te krijgen dat ik koop. Ik moet mij toch geen zorgen maken over het feit dat die winkel misschien voor volgende week te weinig stock zal hebben of te veel of dat er dat weekend meer/minder/niet genoeg/teveel klanten zijn? Dat hoeft de klant zich toch niet aan te trekken? Alsof er niet meerdere bedrijven zijn die buizentribunes zetten.
Akkoord dat CZ niet "de organisatie" zijn maar misschien moeten ze wat selectiever zijn dan met welke bedrijven ze in zee gaan. Ik heb al zoveel dingen gelezen omtrent die Champcarhistorie dat ik er niet van verbaasd zou staan dat er zulke truuk (B kaarten op S tribunes zetten) wordt uitgehaald.
Yannick, als jij meer inzicht hebt in de zaken die CZ aangaan en je wil die hier mededelen dan zou je de "fans" (waarvan ik er ééntje ben denk ik toch) beter kunnen geruststellen. Gebruik volzinnen en leestekens, dan krijg je geen verwarrende berichten. Ik was in alle geval al geschrokken en dacht dat ze me voor de derde keer "een toer gingen lappen"....
Nicki_Mks
17-08-2007, 17:15
Van Champ Car Belgium verneem ik zonet dat het klopt dat Bronze niet gebouwd wordt, en dat de tickethouders daarvan automatisch <i>naar Silver gaan</i>. Wat dat laatste inhoudt en hoe dat gaat gebeuren is me niet helemaal duidelijk...
Van Champ Car Belgium verneem ik zonet dat het klopt dat Bronze niet gebouwd wordt, en dat de tickethouders daarvan automatisch <i>naar Silver gaan</i>. Wat dat laatste inhoudt en hoe dat gaat gebeuren is me niet helemaal duidelijk...
Betekent volgens mij gewoon dat de ticket verkoop voor zowel de Silver als Bronze tribunes dermate tegenvalt dat ze al de mensen die al een ticket gekocht hebben gerust samen kunnen zetten op de Silver tribunes en dan waarschijnlijk nog plaats overhouden voor volk dat op de dag zelf een kaartje komt kopen.
Ben benieuwd :) Moeten de brons-bezoekers dan gaan bijlappen? Of gaan ze de lege plekken in zilver opvullen met bronskaarten. Lijkt me dan niet zo leuk voor de mensen die zilver besteld hebben. De zilveren rugzaktoerist mag € 120,00 dokken, zijn bronze broeder die naast hem zit maar € 95,00.
buchinski
17-08-2007, 20:48
Ben benieuwd :) Moeten de brons-bezoekers dan gaan bijlappen? Of gaan ze de lege plekken in zilver opvullen met bronskaarten. Lijkt me dan niet zo leuk voor de mensen die zilver besteld hebben. De zilveren rugzaktoerist mag € 120,00 dokken, zijn bronze broeder die naast hem zit maar € 95,00.
Very pissed indeed!
Dit zal de eerste en enige keer zijn dat die organisator mij zo heeft liggen.
Als ik dat zo bekijk dan ben ik voor een aardig bedragje in mijn hemd gezet. Eerst omdat ik "reservatiekost" moest betalen voor tickets die zogezegd alleen maar via Sherpa waren te bestellen, en nu nogmaals omdat een ticket met lagere waarde plots een upgrade krijgt naar een hogere categorie. Tweemaal 25 euro is anders al eens een pintje meer of minder op het circuit, reken daarbij nog eens tweemaal reservatiekost en je hebt er al een stevig maal en een souveniertje erbij ook.
Redelijk ontstellend vind ik dat!
Ik heb alle aandrang gekregen om te klagen bij de organisatie maar waar vind je "Race Management"? Dat zijn de mensen die blijkbaar organiseren voor Champcar Europe. En bij Champcar Europe lijken ze te vinden dat tickets@champcar europe blijkbaar de meest begeerde link dient te zijn.
Lijkt me dus dat buiten 'tickets bestellen' je niet te veeel van de organisatie te zien krijgt. Als iemand adressen of telefoonnummers heeft...graag, want ik wil ze nu toch wel eens mijn gedacht zeggen. als ze mij voor meer dan 100 euro bij de neus nemen dan is dat wel het minste wat ik kan doen.
Goed das dus weer lekker geregeld
Mogas heeft dus via Sherpa drie kaarten voor de kanaaltribune besteld
Hoe waren de heren van CZ van plan dat mede te gaan delen ?
Aan de ingang s'ochtends vroeg ? ,Het gaat dus gewoon inhouden dat de vroege vogels de beste plaatsen hebben...
En bijbetalen ben ik dus geheel niet van plan :no:
Promotor van dit geheel is trouwens nederlander Meindert van Buuren uit de Dutch Supercar Challenge
Hij runt hier in de buurt een strandtent ,denk dat ik daar deze week eens een bezoekje breng
Bron circuit - Zolder
Hoe waren de heren van CZ van plan dat mede te gaan delen ?
da's vrij duidelijk hoe ze het wilden mede te gaan delen, me dunkt
FormulaV-JH495
20-08-2007, 16:24
Dus dat betekent dat ik mijn kleine mannen om 4u mag wakker maken om van zee naar Zolder te vertrekken om zeker plaatsen te hebben op de tribune waarvoor ik enkele maanden geld op tafel heb gelegd ...
thx ...
al deze grieven hebben natuurlijk een bepaalde juistheid.
Maar de schuld in de schoenen van het Circuit Zolder schuiven vind ik toch echt onterecht.
Want de organisator (M. Van Buuren en zijn organisatie) staan in voor de de gehele manier van hoe kaarten en prijzen bepaald werden.
buchinski
20-08-2007, 20:32
Al goed en wel... maar Mr Van Buuren zit rustig in zijne bungalow op Curacao (of daaromtrent) terwijl zijn diensten hier met de chocodijzen van de rechtgeaarde autosportfan (-annex goedmenende Zolderbezoeker) rammelen.
Heeft CZ dan helemaal niets te zeggen aan die situatie? Moest ik van hen zijn ik zou toch eens wakker schieten want dit avontuur zou hen wel eens meer nadeel dan voordeel kunnen opbrengen op de langere termijn.
Dit zal toch wel een episode worden waar de meeste bezoekers zich éénmaal maar zeker geen tweemaal gaan laten aan vangen.
Als ik de hele historie dus goed begrijp dan worden de bronze tribunes niet gebouwd. Maar iedereen die een bronze heeft gekocht mag gerust gaan zitten op een Silver tribune. En daarbinnen geldt dan het motto : wie eerst komt, die eerst maalt? Zodat het kan voorvallen dat de zilveren mens, die niet vroeg genoeg komt, geconfronteerd kan worden met een redelijk goed gevulde tribune, omdat bronzen mensen daar reeds hebben plaatsgenomen? Toch wel een redelijk verwarrende situatie?
Ik vrees dat Zolder hier aanhangers en bezoekers aan gaat kwijtspelen. Niet iedereen bezoekt dit soort forums om alle achtergrondinfo te gaan uitpluizen.
ik snap het niet echt... er wordt nu al heel de zomer honend gaan over de ticketverkoop, en gezegd dat er waarschijnlijk niet veel tickets gaan verkocht zijn...
wat zit iedereen hier dan te vrezen dat ze geen plaats gaan hebben??
ik snap het niet echt... er wordt nu al heel de zomer honend gaan over de ticketverkoop, en gezegd dat er waarschijnlijk niet veel tickets gaan verkocht zijn...
wat zit iedereen hier dan te vrezen dat ze geen plaats gaan hebben??
Heb jij dan signalen van de officiele instanties ontvangen dat de kaartverkoop niet dat is wat het had moeten zijn? Ik niet..........
De mensen die brons hebben besteld via Sherpa hadden op zijn minst een mailtje mogen ontvangen dat hun tribune gecancelled is en daarin verdere instructies uiteraard. Tot op heden weten die mensen nog van niks. Die mensen komen vij-, zat- of zondag aan en worden dan geconfronteerd met GEEN tribune Brons. Zoekt u het zelf even uit op het circuit!
Idem dito voor de Zilver-gasten, die vrezen nu voor hun plekje terwijl dit naar alle waarschijnlijkheid niet terecht is. Kunnen we dat die mensen kwalijk nemen? Nee, ze weten niet beter ;)
Op het gebied van communicatie tussen bezoeker en verantwoordelijke ticketverkoop is dit barslecht te noemen. Als mijn informatie correct is dan mogen we qua bezoekers-aantallen een DTM 2002 scenario verwachten ;)
al deze grieven hebben natuurlijk een bepaalde juistheid.
Maar de schuld in de schoenen van het Circuit Zolder schuiven vind ik toch echt onterecht.
Want de organisator (M. Van Buuren en zijn organisatie) staan in voor de de gehele manier van hoe kaarten en prijzen bepaald werden.
Werk aan de winkel voor CZ en nieuwe CEO! Het is dus bij zeer veel mensen nog steeds onbekend dat CZ zich richt op haar core-business. Baantje verhuren, niet meer en niet minder ;)
Niks mis mee, werken bij een verhuur-firma kan plezant zijn. Klop aan bij de huurder (in dit geval van M. van Buuren) en niet bij de verhuurder (CZ) indien er problemen zijn. Zoiets zet je dan in de "algemene voorwaarden" op de achterzijde van een ticket ;)
Kunnen we dat de bezoeker van CZ kwalijk nemen? Nee, 99% denkt nog steeds dat CZ alles doet. Voor zover ik weet heb ik nog nooit een stuk in het HBvL of ander periodiek gezien dat CZ een nieuwe (verhuur)koers vaart.
bluelite
20-08-2007, 22:29
Op het gebied van communicatie tussen bezoeker en verantwoordelijke ticketverkoop is dit barslecht te noemen. Als mijn informatie correct is dan mogen we qua bezoekers-aantallen een DTM 2002 scenario verwachten ;)
hoeveel bezoekers waren er toen?
hoeveel bezoekers waren er toen?
zie quote:
Anmerkungen: M. Bartels überholte das Safety-Car.#Zuschauer: 13.000
http://www.dtm.com/statistik-rennen.php?rennen=2002-05-05
Heb jij dan signalen van de officiele instanties ontvangen dat de kaartverkoop niet dat is wat het had moeten zijn? Ik niet..........
De mensen die brons hebben besteld via Sherpa hadden op zijn minst een mailtje mogen ontvangen dat hun tribune gecancelled is en daarin verdere instructies uiteraard. Tot op heden weten die mensen nog van niks. Die mensen komen vij-, zat- of zondag aan en worden dan geconfronteerd met GEEN tribune Brons. Zoekt u het zelf even uit op het circuit!
Idem dito voor de Zilver-gasten, die vrezen nu voor hun plekje terwijl dit naar alle waarschijnlijkheid niet terecht is. Kunnen we dat die mensen kwalijk nemen? Nee, ze weten niet beter ;)
De DTM 2002 hmmmmmmm .... Was ik ook bij :D
Maar goed
Heb vanmorgen CZ en Sherpa een mailtje gestuurd met een vraag om opheldering over deze zaak ,tot nu toe nog niks terug gezien
Ik wil sowieso niemand in de weg zitten maar heb ook geen zin om straks bij een tribune tegengehouden te gaan worden
Als ik dus een mailtje terug krijg van CZ dan druk ik die af en neem hem as zondag mee.
De heer M v B is dus moeilijk bereikbaar hierover
Maar we geven niet te snel op
bluelite
20-08-2007, 23:58
zie quote:
In dat geval kan ik u melden dat er momenteel negen- à tienduizend tickets verkocht werden.
De DTM 2002 hmmmmmmm .... Was ik ook bij :D
Maar goed
Heb vanmorgen CZ en Sherpa een mailtje gestuurd met een vraag om opheldering over deze zaak ,tot nu toe nog niks terug gezien
Ik wil sowieso niemand in de weg zitten maar heb ook geen zin om straks bij een tribune tegengehouden te gaan worden
Als ik dus een mailtje terug krijg van CZ dan druk ik die af en neem hem as zondag mee.
De heer M v B is dus moeilijk bereikbaar hierover
Maar we geven niet te snel op
Probeer hier eens
ChampCar Belgium BVBA
Pegaguslaan 5
1831 Diegem
Tel 02 709 29 51
Fax 02 709 22 22
info@champcarbelgium.com
ik ga alleen af op commentaren hier op het forum :)
bij de aankondiging dat je ook tickets kon kopen op het circuit, werd er naar hartelust gespeculeerd dat de ticketverkoop niet zo denderend zou zijn, vandaar
Filmpje op Pitstop over de aankomst: http://link.brightcove.com/services/player/bcpid155905698?bclid=755361805&bctid=1137687713
Bij 3 min 45 sec. stelt Baert een vraag over de ticketverkoop, leuk antwoord van M. van Buuren maar geen antwoord op de gestelde vraag :)
buchinski
21-08-2007, 22:29
Ik heb contact gehad met de organisatie. Alle hierboven gemelde maatregelen kloppen dus.
1- tribune brons wordt niet gezet
2- brons tickethouders mogen plaats nemen op Silver tribunes
Omwille van een slabbakkende ticketverkoop heeft de organisatie er ook alle vertrouwen in dat iedereen op de tribunes zal kunnen plaatsnemen.
De organisatie zelf kampt met wat overwerk aangezien er geen personeel voorhanden is en alle puzzelstukken nu uiteindelijk beginnen samen te vallen (paddock wordt opgebouwd, wagens zijn toegekomen met vertraging, er wordt nu dag en nacht gewerkt). Er is geen tijd en ruimte meer om iets extra te voorzien of om nog veel wijzigingen door te voeren. Ze hadden wel oren naar mijn klachten en beseften dat er op bepaalde vlakken veel was misgegaan en ze zullen er lessen uit trekken voor de toekomst.
Dat is Voorlopig alles wat ik weet en kan zeggen maar met het raceweekend zal ik wellicht nog iets meer niews hebben. Keep you posted.
Geloof dat deze thread wel een toegevoegde waarde heeft :)
Vandaag antwoord gekregen op een mailtje naar champcar be
de brons ticket houders worden automatisch doorgestuurd naar tribune S5
is de tribune tegenover de pits ingang ,lijkt me geen slechte zaak
blijft wel wrang dat mijn buurman dus een flinke smak meer heeft betaald :frusty:
Laten we hopen op een fraai evenement zodat al dit getouwtrek snel vrgeten is
Doornbos en Heylen op het podium ?? :champagne:
99% denkt nog steeds dat CZ alles doet. Voor zover ik weet heb ik nog nooit een stuk in het HBvL of ander periodiek gezien dat CZ een nieuwe (verhuur)koers vaart.
Op 2/2/2007 stond in HBvL een paginagroot interview met interim (toen nog) directeur Roger Dejaeghere. De inleiding:
ZOLDER - Er waait een nieuwe wind over het Circuit van Zolder. Algemeen directeur Jan Verschraegen is op wereldreis en zijn ad interim-vervanger gooit het in zijn nieuw strategisch plan over een andere boeg. Wielerwedstrijden en motorraces zijn afgestoten, de eigen Belcar is uitbesteed aan een Franse organisatie en Zolder concentreert zich weer op zijn meest lucratieve activiteit: de verhuur van het circuit. Tekst en uitleg van Roger Dejaeghere, de man achter het plan.
Op 22/11/2006 bracht HBvL in primeur het bericht dat de Belcar werd uitbesteed aan SRO. Het bericht begon als volgt:
AUTOSPORT
ZOLDER - De Belcar - het grootste kampioenschap uit de Belgische circuitracerij - wordt binnenkort wellicht een Franse organisatie. Circuit Zolder (CZ) - momenteel initiatiefnemer en eigenaar - voert vergevorderde gesprekken met Stéphane Ratel Organisation (SRO) om de organisatie over te nemen.
De berichten daarover komen als een trendbreuk, want het voorbije decennium ging Zolder er net prat op om méér te zijn dan een circuituitbater. CZ organiseerde zelf evenementen en kampioenschappen en de Belcar was daarin de grote trots,“onze baby”, dixit marketing-manager Walter Goossens.
Abonnementen zijn verkrijgbaar via hbvl.be. ;)
vanmiddag ook antwoord gekregen van het CZ
Iedereen die de vraag krijgt ivm de Bronze tribune die er niet komt, maar wel tickets van zijn verkocht... De mensen die zo'n ticket hebben gekocht mogen op de tribune S5 plaatsnemen. Deze tribune staat aan de buitenzijde van de Jacky Ickx !
ANNEMIE CLAESEN l Circuit Reservaties
buchinski
22-08-2007, 20:34
:mad: Nice... allemaal op mijn tribune!
(no offence Mogas)
Afin.. zwaai eens .. we gaan elkaar dan eens zien. Of misschien doe ik beter een naamkaartje op want het zal daar krioelen van forummers en paddockers.
De reden waarom de tribune aan het kanaal niet doorgaat zou niet de tegenvallende verkoop zijn of het gebrek aan materiaal, maar het feit dat er gewoon geen tribune kan gebouwd worden. Er liggen daar namelijk o.a. gasleidingen en waterleidingen in de grond tussen circuit en kanaal dat ze hun tribune niet kunnen verankeren!
Grtz
Astra-fan
23-08-2007, 11:35
Ben nog altijd serieus aan het twijfelen om langs te komen.
Zou in ieder geval enkel maar algemene inkom betalen, (ga binnen twee weken al naar de F1 in Monza en de week daarop naar Franchorchamps dus heb al geld genoeg gespendeerd aan inkomkaarten) en ik vrees dat ik dan op een onmenselijk uur al aan de inkompoort zal moeten staan.
Iemand hiermee ervaring? Zijn het dezelfde taferelen die men dan ziet aan de inkompoorten van een Formule 1-wedstrijd?
Ben nog altijd serieus aan het twijfelen om langs te komen.
Zou in ieder geval enkel maar algemene inkom betalen, (ga binnen twee weken al naar de F1 in Monza en de week daarop naar Franchorchamps dus heb al geld genoeg gespendeerd aan inkomkaarten) en ik vrees dat ik dan op een onmenselijk uur al aan de inkompoort zal moeten staan.
Iemand hiermee ervaring? Zijn het dezelfde taferelen die men dan ziet aan de inkompoorten van een Formule 1-wedstrijd?
De inkomposten zijn geopend vanaf 07u00 op vrijdag en zaterdag en vanaf 06u00 op zondag.
De prijzen zijn hetzelfde als op de website behalve dat je geen reserveringskosten dient te betalen.
Momenteel is er nog plaats genoeg :champagne:
:mad: Nice... allemaal op mijn tribune!
(no offence Mogas)
Afin.. zwaai eens .. we gaan elkaar dan eens zien. Of misschien doe ik beter een naamkaartje op want het zal daar krioelen van forummers en paddockers.
Heb in iedergeval een Doornbos petje op :D
De reden waarom de tribune aan het kanaal niet doorgaat zou niet de tegenvallende verkoop zijn of het gebrek aan materiaal, maar het feit dat er gewoon geen tribune kan gebouwd worden. Er liggen daar namelijk o.a. gasleidingen en waterleidingen in de grond tussen circuit en kanaal dat ze hun tribune niet kunnen verankeren!
Grtz
ook een leuke, dat weet je niet op voorhand dan?
Astra-fan
23-08-2007, 20:51
De inkomposten zijn geopend vanaf 07u00 op vrijdag en zaterdag en vanaf 06u00 op zondag.
De prijzen zijn hetzelfde als op de website behalve dat je geen reserveringskosten dient te betalen.
Momenteel is er nog plaats genoeg :champagne:
Kunnen er zo vroeg ook al tickets worden gekocht? Of best toch zaterdag reeds een kaartje voor zondag gaan kopen?
ook een leuke, dat weet je niet op voorhand dan?
Ik weet ook niet hoe het precies komt dat ze er pas later achter zijn gekomen. Misschien hadden ze dat eerst voorgesteld en is de gemeente nadien komen zeggen dat er daar geen tribune kon gezet worden.
Dit nieuws heb ik ook maar vernomen van een van de bazen van het circuit. Hij heeft in ieder geval gezegd dat de reden niet de tegenvallende verkoop was, maar die leidingen in de grond!
Grtz
persoonlijk vind ik dat maar een rare reden... dan liggen die leidingen toch niet diep genoeg, als je er geen tribune kan neerpoten... hoe diep moeten die verankeringen dan komen?
Ik weet ook niet hoe het precies komt dat ze er pas later achter zijn gekomen. Misschien hadden ze dat eerst voorgesteld en is de gemeente nadien komen zeggen dat er daar geen tribune kon gezet worden.
Dit nieuws heb ik ook maar vernomen van een van de bazen van het circuit. Hij heeft in ieder geval gezegd dat de reden niet de tegenvallende verkoop was, maar die leidingen in de grond!
Grtz
Ik vermoed dat ze eerst een (tijdelijke) bouwvergunning voor die tribune moesten aanvragen, en dat de gemeente dan gezien heeft dat er daar leidingen liggen. Ik kan mij niet herinneren dat er daar ooit al eens een tribune heeft gestaan, dus zoiets kunnen ze dan tegenkomen...
De constructie van zo een tribune heeft redelijk wat gewicht, daarvoor moeten ze die in de grond verankeren door middel van grote bouten, deze gaan soms tot 1 meter diep in de grond. Die leidingen liggen normaal gezien niet al te diep, vandaar.
Is de grond waar die tribune zou komen eigelijk eigendom van de gemeente of Circuit-Zolder?
Ik vermoed dat ze eerst een (tijdelijke) bouwvergunning voor die tribune moesten aanvragen, en dat de gemeente dan gezien heeft dat er daar leidingen liggen. Ik kan mij niet herinneren dat er daar ooit al eens een tribune heeft gestaan, dus zoiets kunnen ze dan tegenkomen...
De constructie van zo een tribune heeft redelijk wat gewicht, daarvoor moeten ze die in de grond verankeren door middel van grote bouten, deze gaan soms tot 1 meter diep in de grond. Die leidingen liggen normaal gezien niet al te diep, vandaar.
Is de grond waar die tribune zou komen eigelijk eigendom van de gemeente of Circuit-Zolder?
Ik kon het niet beter gezegd krijgen!! :worship:
De leidingen zullen niet diep liggen, anders hebben ze te veel werk als er iets mee gebeurt.
De grond is volgens mij eigendom van de gemeente, anders zouden ze daar ook geen leidingen leggen, of laten leggen!
Grtz
buchinski
01-09-2007, 13:52
Long overdue, maar hier dan het vervolg van de "silver story"
http://www.f1world.be/f1_nieuws.aspx?34_5=960
Nicki_Mks
03-09-2007, 13:20
Long overdue, maar hier dan het vervolg van de "silver story"
Waarop slaat het zinnetje <i>als gebaar van goede wil krijg ik hierbij gratis de paddock tickets</i>? Wie heeft dat gekregen?
buchinski
03-09-2007, 22:25
Waarop slaat het zinnetje <i>als gebaar van goede wil krijg ik hierbij gratis de paddock tickets</i>? Wie heeft dat gekregen?
Simpel, er liep een een actie waarbij je als "Racing Card Holder" van Circuit Zolder bij het bestellen van een Champcar ticket gratis en voor niks er een paddock access bij kreeg.
Heb toen geïnformeerd aan CZ (marketing) wat ze daaronder verstonden aangezien ik een "Zolder Autosport Card" heb, en of dat gelijk was aan de door hen vernoemde "Racing Card" maar heb nooit enig antwoord ontvangen hierop.
Nu, ik heb hier genoeg over gezaagd : what's done is done. Maar het zit wel in mijn mouw en wees maar zeker dat ik de voordelen die ik heb mislopen volgend jaar recupereer. One way or another. En CZ zal één van mijn "besparingsposten" zijn. Spijtig maar helaas.
héhé kheb ondertussen (zonder op zolder geweest te zijn) al een peje van jan heylen, een kettingske om u sleutels aan te doen en ne plakker van champcar
allemaal gratis :)
wel fijn als ge iemand kent wat de cateriing voor de teams deed :+
Sir Kwietje
06-09-2007, 19:56
wel fijn als ge iemand kent wat de cateriing voor de teams deed :+
Ge hebt toch iets gemist... :p
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.