PDA

View Full Version : Wtcc Brands-Hatch

Bugalfa
01-09-2007, 20:13
De Ballast voor BH (Brands-Hatch) :
60kg Priaulx, Jörg M., Farfus, Tarquini, Yvan M
55kg THOMPSON
50kg Larini (moest die in Anderstorp race 2 gewonnen hebben had hij nu 55kg)
45kg Huff
35kg Menu
30kg Monteiro
25kg Coronel
20kg Rydell
15kg Gené
10kg Porteiro & evt. newbies (btcc boys ?Plato, Giovanardi? Murray-Pinkney-Marsch)
5kg Zanardi & Rangoni

Brecht
22-09-2007, 16:11
De pole is voor de Chevrolet van Menu.
Corthals op P6 :worship:

Bugalfa
22-09-2007, 22:06
Thommo heeft z'n setje verse slicks niet kunnen gebruiken dus die heeft nog een setje vor race 2... Als hij race 1 al niet wint ... BH droog ligt de 156 dus wel met Thommo dan toch...
Met 60kg wint hij in Monza ook nog...

Bugalfa
23-09-2007, 13:04
2e voor Thommo die wel sneller, maar niet snel genoeg was om Menu in te halen .
Race 2 zal staande start veel bepalen, inhalen mogelijk naar't einde toe wie nog frisse banden heeft .

Brecht
23-09-2007, 14:48
YES, Chevrolet again :applaus:

FIRE
23-09-2007, 15:01
Enigzins saaie race, ik had er meer van verwacht.

Corthals duidelijk de snelste privateer dit weekend. De 1e pole voor hem in het WTCC?

Plakt N.Technology er nog een seizoen aan met de Alfa of schakelen ze over naar iets anders. Van het FIAT diesel project is ook niets meer vernomen. :(

Brecht
23-09-2007, 16:16
Leuke tweede race.
Priaulx doet een erg goede zaak in de puntenstand.

En Farfus moet niet zagen dat ie van de baan gereden is.
Menu zat er al langst en hield zijn lijn, iets wat Farfus niet deed met alle gevolgen vandien.

FIRE
23-09-2007, 16:22
Race 2 was een stuk beter. Priaulx doet inderdaad zeer goede zaken.

Bugalfa
24-09-2007, 07:26
Ik had ook op meer aktie gehoopt, buiten de incidenten dan . Incident Menu-Farfus gebeurde wel onder gele vlag... Waarom Thompson na halfkoers terrein verloor is me 'n raadsel voordien was hij naast Yvan M geraakt .
Waarom Turkington geen punten kan scoren en Porteiro dan ook nog eens de^pole voor race 2 moest krijgen vind ik niet correct en zo is Race 2 enigszins vervalst : Nu mocht Corthals pas als 2e starten op de vuile zijde, maar hij heeft zich in de 1e ronde wel echt laten schuren .
Ik ga straks eens uitzoeken voor ballast op Monza, maar dat gaan er veel zijn met 60kg ! Op www.alfaclub.nl forum ga je't wat eerder vinden, hier pas vanavond .

JorritVD
24-09-2007, 13:12
Enigzins saaie race, ik had er meer van verwacht.

Corthals duidelijk de snelste privateer dit weekend. De 1e pole voor hem in het WTCC?

Plakt N.Technology er nog een seizoen aan met de Alfa of schakelen ze over naar iets anders. Van het FIAT diesel project is ook niets meer vernomen. :(

Ik heb vernomen van Olav Mol op televisie van RTL GP dat ze waarschijnlijk een Mazda WTCC auto gaan maken. Ook vertelde hij dat misschien Volvo ook mee gaat doen in het wtcc.

FIRE
24-09-2007, 15:45
Dat N.Technoloy-Mazda gerucht is volgens mij van eind vorig jaar, echter sindsdien niks meer van gehoord.