PDA

View Full Version : 3 Provinciën


volvop31
03-09-2007, 16:37
En wie start er nu zaterdag bij de Frits?

Pinzie
03-09-2007, 18:03
De donkergroene Suzuki Baleno zal weer deelnemen bij de Tourtimers...

Jan
03-09-2007, 22:09
En ook de donkergroene MX 5 mag zich weer eens uitleven ;)

Pinzie
04-09-2007, 17:28
@Jan: hopelijk weer goed weer, dan zien we de mx5 weer open rijden:rolleyes:

Als er iemand nog een (co-)piloot zoekt: Holans Rudi zoekt nog iemand ...

Kaze
05-09-2007, 20:01
present met ???
(stupid familiewagen allicht.. in afwachting van rittensport karreke)

bozo
07-09-2007, 17:16
ga ook komen meespelen, niet in een TR7 zoals gewoonlijk , wel in een golf break ( ja, sorry).

groetn, Geert.

Jan
07-09-2007, 22:33
ga ook komen meespelen, niet in een TR7 zoals gewoonlijk , wel in een golf break ( ja, sorry).

groetn, Geert.

have a break :+

volvop31
09-09-2007, 07:55
Amai, 't was nie gemakkelijk, 't was misschien te lang geleden...

Pinzie
09-09-2007, 19:39
Amai, 't was nie gemakkelijk, 't was misschien te lang geleden...

Ik vond het eerlijk gezegd een vlotte en toffe rit, had best wat moeilijker gemogen naar mijn smaak. Als de resultaten die ophingen kloppen, dan moet ik ofwel heel veel geluk hebben gehad in eerste en derde deel, ofwel moet ik heel veel bijgeleerd hebben deze zomer. Maar dat laatste zou me verbazen, want ik heb niets gedaan ondertussen... Tweede deel dan deel strafpunten genomen, doordat we niet wisten dat je tijdens de omrij route over onverhard mocht ...
We waren dus aangenaam verrast eigenlijk met het eindresultaat...

Was trouwens tof om de andere teams terug te zien;)

Jan
10-09-2007, 12:13
Wel Pinzie, zo heb ik het ook ervaren

*mooi parcours (vooral eerste en derde deel)
*prima organisatie
*goeie catering
*net zoals Pinzie achteraf geleerd dat je bij het construeren van een nevenroute over onverhard mag (voor zover die onverharde weg op de kaart staat tenminste)
*en vooral: het was nog eens genieten na een lange zomerrustpauze
*hadden we beter gekund? Vaneigens! 62 strafpunten minder behoorde tot de mogelijkheden en hebben we geheel aan onszelf te danken. Toch schenkt de wetenschap dat we nergens onbewust in de val zijn gelokt enige voldoening.
Zonder die zelfgeschoten kemels zouden we zowaar een derde plek hebben gescoord, maar 't zal voor een andere keer zijn ;)

*minpuntje: een zeer korte middagpauze, ik ben er niet in geslaagd mijn broodje club te herkauwen

*net zoals in de 24u van Zolder relatief weinig deelnemers (30), maar allen hebben de finish gehaald zonder dat er een takelwagen aan te pas is gekomen:+

bozo
10-09-2007, 16:22
[QUOTE=Pinzie;218937]Ik vond het eerlijk gezegd een vlotte en toffe rit, had best wat moeilijker gemogen naar mijn smaak.

Vond het ook een aangename en goed georganiseerde rit.

Best wat moeilijker ?? : suggestie : doe zoals wij gedaan hebben en maak het jezelf wat moeilijker ! Zo vonden wij een zeer ingenieuze val in deel 2 overgang van blz 1 laatste bolpijl en de ingetekende lijn eropvolgend : laatste bolpijl (12) : een onverhard rechts laten liggen , daarna ingetekende lijn van S naar F. Maar de S en het begin van de lijn staat voor die onverhard, dus begint voor de bolpijl ! Dus: lusje rijden om het begin van de lijn op te pikken.
Ik heel enthousiast over mijn vondst en nog tegen m'n piloot gezegd dat er hier wel veel zouden missen. Wij lus rijden en dus meer km's, dus andere tijd op GTK ( en ev letter te veel (?)).
Commentaar van de inrichter : (sec) zo was het niet bedoeld.
Smaakte beetje naar zure druiven.:frusty:
Zo zie je dus dat je het jezelf zo moeilijk kunt maken als je zelf wilt...

Kaze
10-09-2007, 17:11
goed geamuseerd.
deel 1 : 5de
deel 3 : 3de

maar deel 2... grr.. die omrijroute niet op de onverhard gegaan (ooit strafpunten gehad daardoor) en deze keer moesten we die natuurlijk wel nemen.

och ja.. achteraf een grondige uitleg gekregen van bihornie.. en hopelijk int vervolg duidelijk

op naar de volgende!!!

666
13-09-2007, 07:51
Best wat moeilijker ?? : suggestie : doe zoals wij gedaan hebben en maak het jezelf wat moeilijker ! Zo vonden wij een zeer ingenieuze val in deel 2 overgang van blz 1 laatste bolpijl en de ingetekende lijn eropvolgend : laatste bolpijl (12) : een onverhard rechts laten liggen , daarna ingetekende lijn van S naar F. Maar de S en het begin van de lijn staat voor die onverhard, dus begint voor de bolpijl ! Dus: lusje rijden om het begin van de lijn op te pikken.
Ik heel enthousiast over mijn vondst en nog tegen m'n piloot gezegd dat er hier wel veel zouden missen. Wij lus rijden en dus meer km's, dus andere tijd op GTK ( en ev letter te veel (?)).
Commentaar van de inrichter : (sec) zo was het niet bedoeld.
Smaakte beetje naar zure druiven.:frusty:
Zo zie je dus dat je het jezelf zo moeilijk kunt maken als je zelf wilt...

Dit jaar ongeveer dezelfde situatie tegengekomen tijden de Coast Classic. Net zoals bij de 3 prov. had ik het niet opgemerkt maar daar was het dus wel als val bedoeld. Dat kostte me toen de 2e plaats :mad: .
Ik heb de situatie zoals hierboven beschreven nog eens nagekeken in het roadbook en het was daar de uitgelezen plaats om zo'n val te zetten. Spijtig dat de organisatie er zich zo van afmaakt :no: . Felicitaties en een bank vooruit is wat Bozo hier verdient :applaus: .
Zijn er trouwens nog mensen die dat rondje gereden hebben?