PDA

View Full Version : F1 magazine


TiBo
30-05-2001, 18:53
"Formule 1, F1-Racing, Racereport, Autosport, ......... weggooien die rotzooi!"

Dat is wat Bernie Ecclestone moet gedacht hebben toen hij het initiatief nam om een eigen F1 magazine op te starten.
Ik heb persoonlijk lang gezocht achter dit magazine ... en heb het uiteindelijk dan toch gevonden. Een pri-ma magazine!

Plus:

1. 226 pg.
2. meer inside info dan je ooit zou durven hopen.
3. previews, reviews en history
4. vier pagina's Giorgio Piola
5. Nigel Mansell, John Watson, Niki Lauda, Eddie Irvine, David Coulthard, John Barnard, Giorgio Piola, Alex Wurtz en vele anderen leveren hun bijdrage!

Min:

Prijzig = 320,-

Site:

http://www.f1magazine.net

Zeker te vinden:

International Magazine Store (IMS)

- Melkmarkt 17, 2000 Antwerpen
- Meir 125, 2000 Antwerpen
- Diestsestraat 115, 3000 Leuven


http://users.pandora.be/cameo/forum/F1magazine4.gif

PS: Bernie was right ;)

Oneliner
30-05-2001, 19:08
en is da maandelijk dan??

TiBo
30-05-2001, 19:25
Is inderdaad maandelijks.
Het Juni-nummer ligt sinds vrijdag 25/05/2001 in de rekken.

Mark
30-05-2001, 20:17
Is het ook objectief?

Kijk de "autosport" is dat wel, en die is dus niet alleen F1. Weleens gekeken naar de personeelsadvertenties in de autosport?

Advertenties zijn normaal doelgroep gericht...........

greetz
Mark

TiBo
30-05-2001, 20:51
Objectief? Tja, .... euh, ....
Aangezien de grote variëteit aan F1-kenners .....
Ik mag er niet van klagen.

Wat Autosport betreft: het is een prima magazine en ze hebben vaak de scoops way op voorhand, maar het straalt nooit echt F1 uit. F1 magazine is voor 100% F1.

Ik zou zeggen: "Oordeel zelf!" :)

Mark
31-05-2001, 19:19
Daar noem je een heikel punt! 100% F1.

Ik begin steeds minder plezier in F1 te krijgen, maar het plezier bij kleine klassen wordt steeds groter.............

F3 of FFord, Frenault.......belgische cliocup.......Alfa 156 challenge of gewoon vette GT's en Sportscars.........vind dat steeds leuker worden......

Heb U daar ook last van?

greetz
Mark

Werner333
31-05-2001, 20:18
Al jaaaaren Marshal.:D
Geef mij maar Gt's, Sportscars, Belcar, Rally, enz.
Om eerlijk te zijn volg ik de F1 alleen maar omdat ik een Ferrari fan ben.

yvdp
31-05-2001, 20:37
Ik gaan da bladje is kopen om te zien wa da geft. Khoop dat da goe is. Iemand het al geprobeerd?

Oneliner
31-05-2001, 21:17
quote van tibo:

Dat is wat Bernie Ecclestone moet gedacht hebben toen hij het initiatief nam om een eigen F1 magazine op te starten.
Ik heb persoonlijk lang gezocht achter dit magazine ... en heb het uiteindelijk dan toch gevonden. Een pri-ma magazine!


maw, ja

Mark
31-05-2001, 23:45
Die ouwe treinrover (bernie) is o zo betrouwbaar .........

Maar inderdaad, ik zal eens kijken of dat vieze blaadje ook hier te krijgen is..............

Je kan pas wat zeggen als je het gezien hebt.................

Maar godzijdank ben ik dus niet de enigste in mijn mening m.b.t. het plezier in andere autosportklassen....

greetz
Mark

TiBo
01-06-2001, 09:17
Originally posted by Marshal
Daar noem je een heikel punt! 100% F1.

Ik begin steeds minder plezier in F1 te krijgen, maar het plezier bij kleine klassen wordt steeds groter.............


Ik denk dat iedereen op dit forum op de een of andere manier wel begaan is met een andere tak van autosport, ... ik weet dat ik het ben!
Wat ik wil duidelijk maken met 100 % F1 is dat het zich met F1 bezig houdt en met niets anders. Dat komt nog steeds de kwaliteit ten goede.


Als ik de nieuwe "Sus en Wis" wil lezen, dan koop ik daarvoor ook niet de gazet, .... ik wacht op de strip. ;)

Mark
01-06-2001, 19:45
Bedoelde het zeer zeker niet negatief...........

Ieder zijn voorkeur, met respect voor elkander


greetz
Mark

Werner333
01-06-2001, 20:21
Tibo,

Inderdaad 100%F1 dan weet je wat je krijgt.
En dat kan je van de laatste Sus en Wis zelfs niet meer zeggen.:D :D :D

TiBo
01-06-2001, 22:20
De nieuwe 'Sus en Wis' zou over de F1 gaan.

"De Rokende Racer"

Iets i.v.m. McLaren?! ;)


PS: Marshal, ik had dat zeker niet negatief opgenomen hoor, ... TiBo heeft een dik velleke :D

Bernie
13-06-2001, 21:29
Ik vind het raar want volgens een betrouwbare bron zou de nieuwe sus & wis gaan over "de huilende Fin". Het verhaal zou zich afspelen in Italië op een circuit waar er hier en daar een plaats is met redelijk dichte beplanting langs het circuit ( een soort bos) ....... maar verder heb ik niets kunnen loskrijgen van die betrouwbare bron

Hakki
14-06-2001, 20:43
Originally posted by bernie
Ik vind het raar want volgens een betrouwbare bron zou de nieuwe sus & wis gaan over "de huilende Fin". Het verhaal zou zich afspelen in Italië op een circuit waar er hier en daar een plaats is met redelijk dichte beplanting langs het circuit ( een soort bos) ....... maar verder heb ik niets kunnen loskrijgen van die betrouwbare bron

hopelijk zijde gij nie de leuksten thuis

tzou triestig zijn

lolbroek

keb daar al lang me,n gedacht over gezegd, kga da nie nog is doen, btw, ge wijkt af van het onderwerp

yvdp
14-06-2001, 21:52
Ge moet u daar ni in opwinden. Ik ben er zeker van da zijne favo ook wel is iet stoem gedaan heeft.

phreak
15-06-2001, 21:17
de Delhaize supermarkten, aan een 300,-Bfr.
Duur en enkel in het Engels, maar als je deze leest moet je de rest niet meer lezen, vééééééél beter.