PDA

View Full Version : De Paddock Modelbouw goes: Airbrush Shop Almere


Guido
10-10-2007, 15:44
Tijdens de afgelopen meeting van september, hebben we het oa. gehad over een demo-avond door Airbrush Shop Almere. Maar omdat de jongens van de Airbrush shop het niet onmiddellijk zagen zitten om een avondje heen en weer Almere, Zolder te doen, kwamen ze met een tegenvoorstel om met de club naar Aalmere te trekken.

Airbrush Shop Almere heeft immers boven de winkel een atelier waar de diverse pistolen enz. uitvoerig kunnen getest worden. Dit heeft natuurlijk als voordeel dat je exact het type van jouw interesse kan testen alvorens zuurverdiende centjes op de toonbank te leggen. Bovendien is er altijd wel iemand van ASA in de buurt om een woordje uitleg te komen geven.

Dus, na overleg bleek dat er voldoende interesse was om dit te organiseren. Het volstaat immers om ASA enkele weken op voorhand van onze komst te verwittigen. Voor een natje en een droogje zal wel gezorgd worden, maar details hierover heb ik momenteel nog niet. Kosten ivm vervoer ed zullen op democratische wijze uiteraard gedeeld worden.

Natuurlijk blijft er nog het punt van de exacte datum. Gezien de aankoop van een airbrush toch een investering is, werd het idee geopperd om de demo bij ASA in december te plannen. Kwestie dat we onszelf een vroeg Kerstcadeau kunnen bezorgen. Dit impliceert wel dat sommige nog wat extra geduld moeten oefenen. Maar langs de andere kant zal het ook wel weer niet op 1 of 2 weken aankomen, zeker niet als je het al zolang zonder airbrush hebt kunnen doen. Enfin, om iedereen zijn voorkeur te laten kenbaar maken heb ik even een poll opgezet met 2 mogelijke data. De datum met de meeste stemmen zal het uiteindelijk dan worden.

Deze trip staat open voor iedereen, dus niet enkel voor betalende DePaddock modelbouwleden. Maar misschien dat we nog wat extra's doen voor de leden.

Sennake
10-10-2007, 16:36
Ik heb er nog een mogelijkheid aan toegevoegd, en wel omdat ikzelf al meteen met het probleem zat dat ik niet wist wat te kiezen, want de datum maakt voor mij niet uit : meegaan doe ik toch.

Guido
10-10-2007, 16:51
Ik heb er nog een mogelijkheid aan toegevoegd, en wel omdat ikzelf al meteen met het probleem zat dat ik niet wist wat te kiezen, want de datum maakt voor mij niet uit : meegaan doe ik toch.

lol, die had ik er net niet bijgezet om te vermijden dat de meerderheid ging zeggen "het maakt niet uit", want dan zijn we nog nergens natuurlijk. Maar goed, "het maakt niet uit", we zien wel wat het wordt. :D

Guido
10-10-2007, 16:58
ik heb op de 15de gestemd omdat ik er ergens rekening mee houd dat in de familie er nog wel eens een late Sinterklaas zou kunnen langskomen.

Nismo
10-10-2007, 20:49
De mogelijkheid "Ik kan helaas niet mee" staat er jammer genoeg niet tussen.:(

Het zal voor nen andere keer zijn.

HHugo
11-10-2007, 17:53
Ik heb ook op "het maakt niet uit" gestemd, waarvoor sorry ;)

Dragonfly
11-10-2007, 18:14
Hier wil ik wel eens mee naartoe. Ik kan alleen op 8 december dus heb ook daar op gestemd :)

Guido
20-11-2007, 23:32
Tijdens de afgelopen modelbouwbijeenkomst bleek dat er uiteindelijk maar 1 persoon was die naar Airbrush Shop Almere wou gaan met de intentie om daadwerkelijk een spuitpistool te gaan kopen. Daarom is er beslist dat deze trip niet zal doorgaan. 300+ km rijden om 1 airbrush pistool te kopen is immers wat overkill en wellicht dat een eventuele clubkorting minimaal zou zijn...

Misschien de volgende keer iets duidelijker overleggen zodanig dat het voorbereidende werk niet voor niets is. Zoals ze zeggen: "Volgende keer beter."

:)

Guido
30-11-2007, 00:53
Ter info: Zit ik op de website van ASA te kijken en wat zie ik:

"Zaterdag 15 december is
er wederom een ACH-dag
in onze demo-ruimte.
Wees welkom!"

Zouden ze De Paddock gelezen hebben? :D