PDA

View Full Version : Atm


volvop31
23-10-2007, 12:52
Wie rijdt er mee de ATM? Wij wel: Ingrid en Willy, Volvo P1800, recreatie.

volvop31
28-10-2007, 16:23
Zo weinig???

Raceboy
28-10-2007, 21:08
geen rode jatta meer aan de start dit jaar. he's gone to car heaven (of Afrika :D)

bozo
29-10-2007, 21:46
Wij rijden ook mee, Christa (m'n vrouw) & Geert, Ford Fiesta S ,
klasse : ingeschreven voor sport ; maar nog eens te informeren naar kostprijs huwelijksconsulent die we wellicht na de rit zullen nodig hebben. Misschien kiezen we toch nog voor Tour of recreatie.

ATM is een rit die ik niet graag zou missen.

groeten, Geert.

Jan
31-10-2007, 21:15
geen rode jatta meer aan de start dit jaar. he's gone to car heaven (of Afrika :D)

Nieuwe Jetta's zijn ook toegelaten hé Raceboy, en misschien beschikken die wel over een gesofistikeerde verlichtingsinstallatie om alle verborgen visgraatstraatjes makkelijk te herkennen ;)

Wat mijn deelname betreft heeft het er eventjes niet zo best uitgezien, zowel mijn traditionele co als mijn reserveco bleken verhinderd. Toch hebben we een creatieve oplossing gevonden. Rudi, die normaal Patrick navigeert, heeft wel zin in een proefritje met de Mazda. Samen gingen wij al eens in de mist in de Titanicrit in Kasterlee. En Patrick, ja, die doet natuurlijk ook mee, met Marc als co (ool zij vormden jaren geleden al eens een duo in een of andere Titanicrit).
We hebben ons allemaal ingeschreven in de toerklasse.

Zien we nog andere Paddockers aan de start?

Werner333
31-10-2007, 22:54
Johan en mezelf komen ook in de toerklasse aan de start.