PDA

View Full Version : Modelbouwmeeting 16 November - Themacafé Wheels - Zolder

Tom21
11-11-2007, 22:33
Dit keer is het niet Johny, maar ben ik het die het topic over de meeting opent.
Ik ga vrijdag genoeg geld meebrengen want ik moet ene geven. Mijn vriendin is namelijk zwanger, daar kunnen we wel ene op drinken, niet?
Ik zal dus van de partij zijn! Misschien wel niet juist om 8u maar zal proberen!

Tom

vinnie
12-11-2007, 07:49
Alvast proficiat met je toekomstig vaderschap.:applaus:
Greetz Vinnie.:gas:

Gulfie
12-11-2007, 08:42
Ik zal ook komen meedrinken!

Nu, uw vriendin zwanger is natuurlijk het mooist dat er is maar ... realiseer uw wel dat kleine vingertjes heel wat schade aan kunnen richten en ... als het een zoon zou worden je je speelgoed waarschijnlijk zal moeten delen! :+ :+ :+ :D

Proficiat met de zwangerschap en ... get ready for the ride of your life!

Nismo
12-11-2007, 12:19
Awel, ik kom ook, en nog wel op tijd.:p Speciaal een half dagske verlof genomen om op tijd te kunnen zijn.

Aha Tom, nu weten we ineens waarom ge de laatste tijd zo weinig aan modelbouw hebt gedaan. :applaus: :champagne: :applaus:

Tom21
12-11-2007, 17:39
Dank u! Maar dat ik niet aan modelbouw gedaan heb, heeft daar weinig mee te maken hoor :-) Dat was met de website he :)

Tom

Dominique
13-11-2007, 17:51
Dank u! Maar dat ik niet aan modelbouw gedaan heb, heeft daar weinig mee te maken hoor :-) Dat was met de website he :)

Tom

Aha? Noemen ze dat zo tegenwoordig: "Sjoeke, kom hier dat ik de website eens kan updaten ..." :D
Maar allee, het is het resultaat dat telt. Proficiat! Ik zal vrijdagavond ook komen handjes shaken op die blijde gebeurtenis.

BSmodels
13-11-2007, 21:05
Ik zal ook komen meedrinken!

moet spijtig genoeg passen, ik zit namelijk al volop tussen de pampers :champagne: en euh kan wel wat extra nachtrust gebruiken :D

Maar dit betekent dat jullie volgende maand opnieuw mogen drinken ;)

Proficiat met de zwangerschap en ...

+1 en geniet van de weinige modelbouwmaanden die je nog resten :D :D

get ready for the ride of your life.....

:confused: :confused: :confused: :fight: :fight:

HHugo
13-11-2007, 21:11
Ten eerste: Proficiat Tom!
Ten tweede: ik zal er zeker ook zijn deze keer, want ik denk dat de planning voor Nieuwegein op het programma staat.
Tot vrijdag!

Petter
14-11-2007, 00:36
Proficiat Tom en vriendin natuurlijk :applaus: want voor dergelijke creatie moet je met meer zijn natuurlijk. En inderdaad ik wil vrijdagavond ook wel aanschuiven voor de laatste avonturen van onze overzeeeeeese expeditie en de planning voor ons Noorderburenbezoek :D .
Tot vrijdag, Petter

TvD
14-11-2007, 10:04
Als Noorderbuur ga ik ook proberen a.s. vrijdag te komen ;-)

Sennake
14-11-2007, 11:19
Proficiat aan den Tom en familie, en dat gaan we natuurlijk ook mee komen vieren!

Loeten
14-11-2007, 15:10
Ook van hieruit een dikke proficiat Tom (en wederhelft)

Maar wie zegt daar dat hij niet aan modelbouw heeft gedaan? Zo'n kleine is verdikke ook modelbouw hoor !! Alleen wel niet in de courante schaal van 1/24 of 1/43... Bovendien verandert die schaal jaarlijks een beetje...

Enne soms kunnen die kleine kindjes net voor inspiratie zorgen (cf Luigi, Mini)

Allez, ik ga wel gene mee kunnen drinken omdat het te ver rijden is, maar ik ga wel eens aan je denken vrijdag ;-)

Guido
14-11-2007, 19:16
Tom en Bart, gefeliciteerd!

:champagne:

Guido
14-11-2007, 19:22
Even een korte update voor wat betreft de agenda. Excuus voor de late publicatie van deze, maar één en ander wil niet echt vlotten de laatste tijd. We staan in de spreekwoordelijke hoek waar de klappen vallen... - zondagnamiddag ingebroken in ons huis en deze avond raakte vrouwtje lief betrokken in een verkeersongeval... Allemaal zonder enig menselijk letsel, nergens in fout en gedekt door verzekeringen, maar je zou natuurlijk voor minder je haren gaan uittrekken... ik heb altijd al geweten dat nozems in een "bedrijfs-kát-kát" niet kunnen rijden en met niemand anders rekening houden op de weg enz :mad: . Maar soit, de updates zullen dus iets trager verschijnen de komende dagen, net zoals de foto's van Telford overigens. Ben er mee bezig. ;)

Guido
14-11-2007, 19:30
Ah ja, de agenda dus:

- korte debrief van de trip naar de UK (uitgebreide debrief komt online)
- voorbereidingen deelname IPMS NL Nieuwegein op 24/11/2007
- trip naar Airbrush Shop Almere (laatste kans om definitief te bevestigen)
- eindejaarstombola in december
- plannen 2008 (als jullie graag iets willen georganiseerd zien volgend jaar, 't is de moment)
- Modelbouw in de praktijk: graag jullie input voor wat betreft het onderwerp dat jullie behandeld willen zien
- aob: any other business oftewel varia

Tevens ben ik blij dat we weer een nieuw gezicht zullen mogen verwelkomen!

Voor diegene die nog niet bevestigd hebben, graag in deze thread. Zullen aanwezig zijn:

- Guido
- Tom21
- Gulfie
- Nismo
- Dominique
- HHugo
- PETTER
- TvD
- Sennake

Tom21
14-11-2007, 20:16
Bedankt allemaal! Hopelijk blijft er toch nog wat bouwtijd over en anders moet ik maar zien dat mijn kast is leggebouwd binnen enkele maanden :)

Ik zal raymond (mijn nonkel) eens bellen, kijken of hij ook komt...

Tom

Walter
14-11-2007, 22:09
Ik ga vrijdag ook nog eens komen.Moet zaterdag wel werken maar geen probleem.
Walter.

BMW...Kraftbayers!:gas: :gas: :gas:

Nismo
15-11-2007, 13:21
Mag ik langs deze weg aan Sennake vragen dat hij de Dunlop-decals niet vergeet mee te brengen.;)

Komt de "Yoeri" ook ???? :+ :p

Nismo
15-11-2007, 14:37
Even een korte update voor wat betreft de agenda. Excuus voor de late publicatie van deze, maar één en ander wil niet echt vlotten de laatste tijd. We staan in de spreekwoordelijke hoek waar de klappen vallen... - zondagnamiddag ingebroken in ons huis en deze avond raakte vrouwtje lief betrokken in een verkeersongeval... Allemaal zonder enig menselijk letsel, nergens in fout en gedekt door verzekeringen, maar je zou natuurlijk voor minder je haren gaan uittrekken... ik heb altijd al geweten dat nozems in een "bedrijfs-kát-kát" niet kunnen rijden en met niemand anders rekening houden op de weg enz :mad: . Maar soit, de updates zullen dus iets trager verschijnen de komende dagen, net zoals de foto's van Telford overigens. Ben er mee bezig. ;)

Dat zijn inderdaad serieuze klappen die in uwe hoek vallen. Hopelijk val de schade mee, en hebben ze niet (of beter niks) teveel vernield en gestolen. Ook de schade aan je wagen valt hopelijk mee, al is hier het voornaamste dat er geen letsel zijn.

See you Friday. ;)

Big attack
15-11-2007, 14:55
Joepieeeee, ik mag ook komen.
Dat worden dus een extra gratis rondje voor jullie.

Proficiat aan Tom en familie.
En aan Tim, welkom in Wheels
Aan Guido, Spijtig nieuws jong, dan zorg ik voor het vervoer.

Pakje voor Sennake en Walter niet vergeten

Groeten
Big Attack

Guido
15-11-2007, 16:08
Ook de schade aan je wagen valt hopelijk mee, al is hier het voornaamste dat er geen letsel zijn.

Aan Guido, Spijtig nieuws jong, dan zorg ik voor het vervoer.

De Honda is nog steeds in prima conditie, dus ik zal wel rijden. Het was niet met onze wagen en buiten het psychologische tikje is het vooral vervelend - verzekeringen, papieren, bestekken, discussies enz. Maar goed, we slaan ons er wel door. ;)

TvD
15-11-2007, 16:44
En aan Tim, welkom in Wheels

De eerlijkheid gebied te zeggen dat ik er afgelopen augustus bij de Champcar race al een keer binnen heb gekeken ;)

Big attack
17-11-2007, 15:15
De fotokes

Big attack
17-11-2007, 15:17
Deel 2

Big attack
17-11-2007, 15:18
Deel 3

Guido
17-11-2007, 23:04
Bedankt voor de foto's Gery! Ik realizeer me weer dat ik weer enkele modellen over het hoofd heb gezien gisterenavond. :o Weer een sfeervolle avond geweest met 2 nieuwe gezichten, die nog maar eens bewezen hebben dat afstand eigenlijk geen thema is al je je passie wil delen met soortgenoten. ;)

TvD
18-11-2007, 19:55
Afstand was het zeker waard! Ik heb me uitermate goed vermaakt!!!