PDA

View Full Version : Email notification werkt niet meer?


Dominique
17-11-2007, 16:25
Sinds een week of anderhalf krijg ik geen automatische notificaties meer via mail voor de threads waarop ik ben ingeschreven. Ik heb mijn settings in het UserCP gechecked, en voor zover ik kan nagaan staan die correct?
Ik heb ook gecontroleerd of ik geen rule of spamfilter heb ingesteld staan die de mails zou verwijderen/verplaatsen als ze binnenkomen. Als laatste test heb ik gewacht totdat ik een notificatie zou moeten krijgen over een bepaalde thread. Dan heb ik via webmail gekeken of er mail klaarstaat bij mijn telenet account, alvorens de mails op te halen naar mijn eigen systeem, maar niks.
Het is net alsof ze niet vetrekken vanaf de server. Heeft iemand een gelijkaardig probleem de laatste dagen?

FIRE
17-11-2007, 16:37
Ik heb geen problemen met deze notificaties.

Dominique
17-11-2007, 23:52
Ik heb geen problemen met deze notificaties.

Zou kunnen, maar ik krijg geen enkele notificatie binnen. Al mijn ander mailverkeer werkt perfect. Suggesties?

Brecht
18-11-2007, 00:02
Ik krijg ook geen enkele notificatie meer...

Dominique
18-11-2007, 14:40
Sinds deze morgen schijnen de notificaties weer binnen te komen. Voor wat mij betreft is het dus weer OK.

Ottooke
18-11-2007, 14:44
OK. Ik heb in ieder geval niet kunnen vinden waarom het plots niet meer zou werken.

Belle
18-11-2007, 15:58
Ik krijg er sinds meer dan een week ook niet meer. Ben in mijn lijst van 'Ongewenste verzenders' gaan kijken, maar daar ligt het dus ook niet aan.

Dus ja, bij mij hetzelfde probleem...

Dominique
02-03-2008, 00:08
Mocht het zijn dat bepaalde mensen via Telenet hun notificaties niet of onregelmatig krijgen: ik heb net ontdekt dat Telenet de notificaties vanuit het forum durft te flaggen als spam. Voor diegene die hun spamfilter bij Telenet hebben ingesteld om automatisch spam te verwijderen kan ik aanraden dit ofwel af te zetten, of die berichten te laten doorgaan en ze als spam te laten markeren in het subject.
Ik weet wel, het is niet logisch dat je een tijd lang geen berichten meer krijgt, dan weer wel, dan weer niet meer, maar ik vermoed dat het te maken heeft met iemand die om één of andere reden of na een bepaald (spamming)probleem de vijs aandraait bij Telenet.

Als je het weet kan je gepast reageren, zodat je je notificaties toch nog ontvangt.

Belle
02-03-2008, 00:33
Aha, zal daar eens naar zien. Want van de ene thread krijgt ik wel notificaties, van de andere niet. Bedankt voor de tip Dominique!

Belle
08-04-2008, 22:20
Ik krijg opnieuw sedert een 4-tal weken geen mailtjes meer binnen. Paddock zit alleszins niet in mijn spamlijst...raar...

Ottooke
08-04-2008, 22:58
Ik krijg opnieuw sedert een 4-tal weken geen mailtjes meer binnen. Paddock zit alleszins niet in mijn spamlijst...raar...

Niet in jouw spamlijst, maar wel in die van Telenet? Ik krijg nog mails, maar ze zijn wel als SPAM gemarkeerd door Telenet.