PDA

View Full Version : Welke piloot mag RSC Anderlecht vertegenwoordigen in de Superleague Formula 2008?

Mark
30-11-2007, 23:47
Heel simpel, wat wil het volk (of misschien het selecte clubje van dit forum)?

marcel
01-12-2007, 00:51
ik heb op Jan Heylen gestemd
Goossens is tegenwoordig meer een endurance-piloot
Leinders is een opgeblazen kikker, heeft een grotere mond dan talent
Baguette zie ik zijn zitje bij Draco nog niet opgeven voor RSCA
d'Ambrosio is te jong, Van Hool zoekt ervaring

Belle
01-12-2007, 02:42
Ik heb voor Jan Heylen gekozen. Hij heeft gewoon mooie dingen laten zien in de Champs Cars (en F3) en ik vind dat hij in de éénzitterij thuishoort. Bovendien heeft hij de nodige ervaring bijeen gesprokkeld.

En tuurlijk zou ik graag nog eens een Saelens of Goossens in zo'n wagen zien kruipen, maar ik vind dat de jongere generatie een kans moet krijgen.

schumivill
01-12-2007, 02:56
Misschien wel een klasse voor jonge piloten om zich in de kijker te rijden,ik kies dus ook voor de jonge talenten namelijk voor d'Ambrosio..

Yannick R
01-12-2007, 12:42
D'Ambrosio vind ik.. al mag Heylen ook wel ;).

bluelite
01-12-2007, 23:40
Ik heb voor de laatste optie gekozen ;) Om die simpele reden dat Mikke Van Hool het zelf nog niet weet en het evengoed een buitenlander kan zijn. Ik denk aan een Fransman...

François
03-12-2007, 00:27
Ik vind dat Frederick Vervisch zeker de kans moet krijgen om deze auto te rijden; hij is jong en heel snel en dat bewijst hij opnieuw in de Asia F3 waar hij de snelste van het pak is en volgens mij dit kampioenschap zal winnen om de Force India F1 te mogen testen

Flitser
16-12-2007, 13:25
In een raceklasse waar het aan budget niet zal ontbreken vind ik dat men maar eens op zoek mag gaan naar nieuw talent om jongens die zelf niet genoeg centen hebben ook eens de kans te geven zich te bewijzen in een racewagen.

Jammer genoeg spelen er bij grote budgetten ook grote belangen en zullen sponsors veel liever een "grote" naam in hun wagen zien stappen dan een onbekende rookie.

kartboyke
18-12-2007, 19:23
Ik geef flitser hierin dubbel en dik gelijk.
Dit is de ultieme kans om een minder of helemaal niet bekende talentvolle piloot een kans te geven zich te bewijzen.
Niet alle talentvolle piloten geraken aan het geld om te gaan racen, sponsors aanbrengen en zoeken is nog een heel ander gedeelte dan racen.
Ik kan hiervan meespreken, talentvol misschien niet maar om aan geld te geraken wel.

Superdiesel
18-12-2007, 22:39
Ik vind dat er een optie ontbreekt in de poll.

"I don't give a f*ck". (of iets in die trant)

Voetbal en autosport, ik vind niet dat de 2 samengaan. Daarom ben ik ook niet van plan om naar Zolder af te zakken, laat staan de serie te volgen.

gregske v
20-12-2007, 19:08
volgens mij zijn ze vercauteren aan het opleiden :)
daarom is hij ontslagen als trainer maar word hij rijder voor anderlecht.

nene ik heb gestemt op jerome d'ambrosio