PDA

View Full Version : De Paddock Photo Award 2007, start van de halve finale


Ottooke
06-12-2007, 22:42
Je kan de foto's (eindelijk) bekijken en stemmen ! Klik HIER (http://www.depaddock.eu/photoaward2/index.php)

Aan de deelnemers: Bedankt voor het insturen van de foto's. En nu gaan we allemaal stemmen en beslissen wie naar de finale mag.

Bekijk eerst alle foto's (in alle categoriën) en begin dan pas met stemmen. Zo voorkom je problemen met het inlogsysteem.
Kan je opeens niet meer stemmen, sluit dan even je internetbrowser en ga terug naar de stempagina's (je moet dan wel opnieuw inloggen).

Brecht
07-12-2007, 19:28
Foto CG6 heb ik al eens gezien in een Aston Martin Racing persbericht.
Nu weet ik niet of diegene die deze foto ingezonden heeft hem zelf gemaakt heeft of de foto overgenomen heeft.

Wilde het gewoon even laten weten :)

Ottooke
07-12-2007, 21:22
Foto CG6 heb ik al eens gezien in een Aston Martin Racing persbericht.
Nu weet ik niet of diegene die deze foto ingezonden heeft hem zelf gemaakt heeft of de foto overgenomen heeft.

Wilde het gewoon even laten weten :)

Ik ga er van uit dat de deelnemers aan de De Paddock Photo Award zo eerlijk zijn om enkel eigen foto's in te sturen.

We zullen het even nakijken ;)

Mark
09-12-2007, 15:26
@Ottooke, het nieuwe systeem van punten uitdelen werkt perfekt!

Guido
17-12-2007, 00:05
Ik heb ook gestemd. Wat wel handig zou zijn misschien is dat wanneer je een foto aanklikt, deze zou openen in een nieuw venster. Als ik nu al aan een bepaalde foto punten had gegeven en daarna nog een andere foto openklikte om nog eens te kijken, moet je via de back knop terug. Hiermee zijn de eerder aangevinkte punten weer weg en moet je overnieuw. Niet onoverkomelijk natuurlijk, maar misschien dat de foto-in-nieuw-venster dat vermijd. Misschien iets voor de volgende editie.

Ottooke
17-12-2007, 00:49
Ik heb ook gestemd. Wat wel handig zou zijn misschien is dat wanneer je een foto aanklikt, deze zou openen in een nieuw venster. Als ik nu al aan een bepaalde foto punten had gegeven en daarna nog een andere foto openklikte om nog eens te kijken, moet je via de back knop terug. Hiermee zijn de eerder aangevinkte punten weer weg en moet je overnieuw. Niet onoverkomelijk natuurlijk, maar misschien dat de foto-in-nieuw-venster dat vermijd. Misschien iets voor de volgende editie.

Had ik niet opgemerkt tijdens het testen van de stemmodule. Het is zelfs al aangepast in deze editie.
Bedankt voor de info.

Ottooke
27-12-2007, 18:57
We hebben nog wel een goede week te gaan (ik sluit iets later dan 31/12 af omdat we ook later zijn begonnen), maar ik wil toch even alle deelnemers aan het volgende herinneren:

Elke deelnemer aan De Paddock Photo Award 2007 moet in ELKE categorie zijn/haar stem uitbrengen. Stemmen op eigen foto's zal tot diskwalificatie leiden.

kulgan
27-12-2007, 21:54
is er een manier om na te gaan of je wel degelijk op alle onderdelen punten gegeven hebt??

Ottooke
27-12-2007, 22:17
is er een manier om na te gaan of je wel degelijk op alle onderdelen punten gegeven hebt??

Nog eens stemmen. Als je een foutmelding krijgt dan heb je al gestemd op die categorie.

Of je kan het ook aan mij vragen (liefst via PM of mail, om deze thread niet te overspoelen met vragen). Jij hebt al in alle categorieën gestemd. Bedankt voor je stem.

Thomaske
02-01-2008, 13:30
En nu eens uitkijken naar de finale :D

Mvg...