PDA

View Full Version : De Paddock Photo Award 2007, start van de finale


Ottooke
04-01-2008, 15:06
We zijn enkele dagen later dan 1 januari, en is het tijd dat we gaan beslissen wie kans maakt om zich winnaar van de Photo Award 2007 te gaan noemen.

Klik HIER (http://www.depaddock.eu/photoaward2/index.php)

Begin februari wordt deze stemronde afgesloten en worden de punten van de publieksjury en de vakjury bij elkaar geteld. De laureaten worden bekend gemaakt en tijdens de live quiz wordt de uiteindelijke winnaar bekend gemaakt.

kulgan
04-01-2008, 16:11
voor mij eindigt het spijtig genoeg hier...
Ach ja, kan nu weer een jaar leren 'ervaring' opdoen he :-)

veel succes aan de finalisten

The Interceptor
04-01-2008, 18:20
Ineens ook maar gestemd!
Vind het dit jaar wel moeilijker om een echte favoriet aan te duiden, wordt dus lekker spannend!

Krijgen we ook zoals vorig jaar (of was het al 2j geleden?) per categorie een top10 ofzo van de stemresultaten te zien?
Soms wel leuk om te weten hoe de meningen verdeeld waren buiten de top3 per categorie. Er zijn toch wel enkele foto's die ik zeker in de finale verwacht had, en het blikbaar niet gehaald hebben.

Thomaske
04-01-2008, 22:13
en er zijn er sommige die zich in de finale bevinden waarvan je dan denkt 'Waarom?'

Maarja, ik zit erin :D

Mvg

Mark
04-01-2008, 22:36
Peter,

Bedankt voor je modificatie van deze award, die "stem-module" werkt perfekt. Niet alleen hulde voor de deelnemers maar ook voor de arbeid die achter de schermen word geleverd ;)

Juha
05-01-2008, 00:51
en er zijn er sommige die zich in de finale bevinden waarvan je dan denkt 'Waarom?'Die vraag stelde ik mij ook.

Maarja, ik zit erin :D
Idem. Maar zolang ik eindig voor de foto's die onder het bovengenoemde punt vallen, ben ik blij. :D

Ottooke
05-01-2008, 16:27
en er zijn er sommige die zich in de finale bevinden waarvan je dan denkt 'Waarom?'

Maarja, ik zit erin :D

Mvg

Om te antwoorden op je (en Juha's) vraag: Er zijn 34 personen die gestemd hebben. Dat betekent dat er, buiten de 14 deelnemers, 20 paddockers hebben gestemd.
Bij deze 20 paddockers zitten namen die ik zelden online zie, terwijl de meer bekende paddockers niet hebben gestemd. En bij die groep niet-stemmers zitten verschillende mensen die ook wel eens foto's nemen. Hun voorkeur is meestal anders dan de gewone mens die enkel zijn eigen vakantiefoto's keurt. Daarom dat er in de finale ook een vakjury is, met mensen die meer met de materie betrokken zijn.

Ik vind het spijtig dat er veel Paddockers zijn die de initiatieven van De Paddock niet steunen, en dan heb ik het niet alleen over de Photo Award.

MarcelT
27-01-2008, 12:58
Kun je eigenlijk ergens zien of je wel of niet al gestemd hebt?
Ik had namelijk gisteren wel gestemd maar direct daarna liep de boel lichtelijk vast (ik denk aan mijn kant).

't Begint nu langzaam toch best wel spannend te worden...:)

Ottooke
27-01-2008, 15:19
Kun je eigenlijk ergens zien of je wel of niet al gestemd hebt?
Ik had namelijk gisteren wel gestemd maar direct daarna liep de boel lichtelijk vast (ik denk aan mijn kant).

't Begint nu langzaam toch best wel spannend te worden...:)

Jij kan dat niet zien. Ik ga er volgend jaar rekening mee houden.
Je stem is goed geregistreerd. Bedankt hiervoor.

gregske v
27-01-2008, 17:56
Kunnen jullie even nagaan of mijn stem al geregistreerd is aub

moore
04-02-2008, 20:18
wanneer wordt het bekend gemaakt want ben toch wel benieuwd hoor :D

Ottooke
04-02-2008, 22:10
wanneer wordt het bekend gemaakt want ben toch wel benieuwd hoor :D

Ik wacht nog op het antwoord van een lid van de vakjury.

Ik heb al wat overzichtjes klaar, dus de uitslag komt zo snel mogelijk online.