Log in

View Full Version : SkyLimit wagens en cursus

DerNosferatu
07-01-2008, 00:46
Hi guys,

Als kerstcadeau heb ik een cadeaubox gekregen :champagne: die me toestaat een dagje onder de vleugels van het SkyLimit team te vertoeven. Uiteraard zie ik dit helemaal en totaal zitten *wie niet* Maar ik heb toch enkele nieuwsgierige vraagjes.

Iemand hier ervaring met de cursus, goed meegevallen ? (ben geen leek maar met een stuurtje achter een computerscherm liggen gtl'en en rfactor'en is toch 'net' niet hetzelfde denk ik dan :gas: )
Weet iemand met wat voor wagens SkyLimit hun pupillen laat rondrijden ?

Alvast bedankt voor de responses

Jay
07-01-2008, 10:34
Normaal gezien rijden de pupillen van Skylimitevents rond met ford sierra's.
Deze auto's zijn volledig klaar om te racen op het circuit.
Zelf ben ik al enkele keren instructeur in zo een auto geweest en ik moet zeggen dat je er een echt racegevoel in krijgt!

Maar indien je wat later ingeschreven bent kan het zijn dat je ook rond mag rijden met een andere huurwagen.
Dit zijn dan bijvoorbeeld Nissan Sunny's of Renault Clio's. Ook deze wagens geven je het echte racegevoel!

Kom je nu zaterdag je cursus doen?

Grtz

DerNosferatu
07-01-2008, 14:09
Zal niet voor deze zaterdag zijn (moet mijn wijsheidstanden laten trekken)
Misschien februari of nog wat later, ben er nog niet uit, op de website van SkyLimit staan momenteel slechts 2 weekends. Doen ze dit trouwens ook door de week ? (lijkt me net iets interessanter)

Die sierra's, rijden die goed ? Ik rij persoonlijk dagelijks met een 944 die voor zijn leeftijd nog heeeel lekker rijdt. Ben niet echt een pusher maar durf toch wel eens wat sportief doen op een dunbevolkte baan. Denk dat op 28jarige leeftijd mijn wilde haren al verdwenen zijn.

thx

Philken
07-01-2008, 14:56
je kan in principe de cursus doen met je eigen auto(de 944)en bvb de rest van het geld dan gebruiken om uurtjes te rijden op een vrijrijden dag(meestal in de week op woensdag)

best eens vragen aan Hanne & Andy wat de mogelijkheden zijn

A.J.
07-01-2008, 15:26
Misschien februari of nog wat later, ben er nog niet uit, op de website van SkyLimit staan momenteel slechts 2 weekends. Doen ze dit trouwens ook door de week ? (lijkt me net iets interessanter)

thx
Alle data staan op de site, vanaf maart vrijwel elke eerste woensdag van de maand.

Jay
07-01-2008, 16:59

Die sierra's, rijden die goed ? Ik rij persoonlijk dagelijks met een 944 die voor zijn leeftijd nog heeeel lekker rijdt. Ben niet echt een pusher maar durf toch wel eens wat sportief doen op een dunbevolkte baan. Denk dat op 28jarige leeftijd mijn wilde haren al verdwenen zijn.

thx

Die rijden nog altijd zeer goed moet ik zeggen! :gas:
Je kan misschien ook eens onderhandelen met Andy of Hanne voor een Sunny of een Clio.

Je kan inderdaad ook met je eigen wagen rijden, maar hou er rekening mee dat er zeker en vast ook nog extra kosten zullen bijkomen, zoals banden-remblokken-olie-... En dan spreek ik nog niet over eventuele schade!

Grtz

DerNosferatu
08-01-2008, 00:34
Alvast bedankt voor de antwoorden !
A.J., de data die er nu staan, de gewone weekdagen, daar staat nergens de vermelding "circuit experience" bij. Moet ik er dan vanuit gaan dat die dan enkel doorgaan in weekends ?

A.J.
08-01-2008, 12:51
bij kalender moet je kijken bij trackdays
al deze dagen is er cursus

DerNosferatu
09-01-2008, 23:41
kan dus blijkbaar ook in francorchamps ? Ook met zo'n cadeaubon ?

Misschien dat mijn frank/eurocent wat traag valt maar A.J. als in Andy Jaenen ?

A.J.
11-01-2008, 04:07
Tiens nu je het zegt. Dat zouden wel eens initialen kunnen zijn ja :D

wat voor een bon heeft u gekregen?

gelieve uw aanvraag te doen via : andy@skylimitevents.be