View Full Version : Skylimit Trackday & New Years Club Race Weekend
Dit weekend hebben we weer een vol weekend voor de hobby autosportieveling.
Op zaterdag is er de cursus, 2 uren vrij rijden en trainingen voor de races van zondag.
Op zondag zijn 2 sprint races, een 200 km race en enkele uren vrij rijden.
De cursus zit halfvol, voor de sprint zijn een 16-tal wagens aangemeld terwijl de 200 km momenteel ruim 30 inschrijvingen bevat.
Dus als je niet weet wat te doen en duurt de autosport winter te lang kom dan een kijkje nemen in Zolder. inkom is gratis.
See You in Zolder
PUG(z)OT
12-01-2008, 17:56
zoals altijd weer goed geamuzeerd vandaag tijdens de time trial :gas:
t was wel goed glad, toch een paar keer misremt :o
t was wel goed glad, toch een paar keer misremt :o
A la bonheur...zoals iedereen zeker? Wie niet een keer over de grens is gegaan weet ook niet waar die ligt.:gas: :gas: :gas: De baan was niet overvol, dus er was ruimte om eens iets te proberen. Ook leuk:rally:
PUG(z)OT
13-01-2008, 13:40
das waar ja, maar ge moest op sommige plekken echt nie ver gaan om de limiet te vinde :D
was zeer leuk lekker weertje op zondag hopelijk blijft de 200 km voortaan ook nog eh ;)
@ A.J.: Komen er nog reportages over de Sylvesterrace en de New Yearsrace op de website van Skylimitevents?
Of zijn deze enkel te verkrijgen op DVD?
Grtz
DVD's komen eraan
Dus geen verslagen meer op Skylimit.tv dan?
Best wel jammer!
Grtz
we moeten wel op één of andere manier de productie onkosten gedeeltelijk terug krijgen hé. Lijkt me toch logisch
we moeten wel op één of andere manier de productie onkosten gedeeltelijk terug krijgen hé. Lijkt me toch logisch
Daar heb je volledig gelijk in!! :cool:
Hoe lang duren die DVD's eigenlijk?
Grtz
Daar heb je volledig gelijk in!! :cool:
Hoe lang duren die DVD's eigenlijk?
Grtz
als ge de repeat toets induwd eeuwig :D
De nieuwe gaat ruim een uur zijn denk ik. Vermoed dat hij deze week nog binnenkomt wnt we zetten 29/12 en 13/1 samen.
kunde mss beter wachte tot in februari en alles samen zette :)
FastFons
25-01-2008, 15:46
Misschien is het een domme vraag, maar voor de klasseindeling, met welke turbo/compressorcoeff wordt er gerekend? Dit met het oog op de opbouw van een "nieuwe" auto.
FF
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.