View Full Version : Quali's op Canvas
echt waar wel niet live maar we gaan erop vooruit. Go VRT
http://www.canvas.be/dezeweek/2002_9/prgovz_2002_9_6.html
zie jij per ongeluk meer dan ik, maar bij mij staan die niet op die page zene.
airco
13.00-
13.45 1300 PLANKENKOORTS
Het programma van de liefhebber van de podiumkunsten.
Vandaag: "Beethoven Academie: 4de Symfonie R. Schumann"
De Beethoven Academie speelt de 4de symfonie van Robert Schumann in de eerste versie.De opname vond plaats in de Handelsbeurs te Antwerpen. Dirigent is Christopher Hogwood, de voormalige leider van The Academy of Ancient Music en associate music director van de Beethoven Academie. Hij geeft ook een toelichting aan Alex Puissant. (45')
Beethoven = Formule 1 :confused: :+
airco
klikt is refresh :D
ni de :+ uithangen he
ah ok, hij is er ...
na 20 kere op ctrl+F5 rammen zag ik het ook...
irritante caching :(
airco
en ivm met de quali's nie live ...
de voorbije jaren waren de quali's in australie ook nie live op kanaal2, dus we gaan der alvast nie op achteruit.
airco
Originally posted by airco
en ivm met de quali's nie live ...
de voorbije jaren waren de quali's in australie ook nie live op kanaal2, dus we gaan der alvast nie op achteruit.
airco
volgens mij waren ze daar vorig jaar wel live. Ben er 99% zeker van.
FleaBite
26-02-2002, 23:05
en ik vul die laatste 1% aan. Vorig jaar waren ze zeker live
Het wordt zonder twijfel een prachtseizoen !
- Het begint al goed doordat Ferrari met de F2001 start. Zo kunnen we eindelijk eens zien hoe een doorontwikkeling het doet tov een nieuwe wagen (en dan nog wel bij hét topteam).
- Er zijn vele nieuwe gezichten. Voornamelijk Massa Weber ga ik van nabij volgen.
- VRT neemt het over van Kanaal 2 (ik ben eens benieuwd!)
Ik zou zeggen: "Smeert uw keyboard maar al in!" ;)
Bart.Vandecavey
27-02-2002, 09:58
Originally posted by TiBo
Ik zou zeggen: "Smeert uw keyboard maar al in!" ;)
En met wat ga jij dat zo insmeren? :rolleyes:
Allright, qualifs op VRT. Zo'n petitie heeft dus wel degelijk effect. :D :cool:
Ik ben er niet rouwig om dat ze de trainingen uit Australië niet live uitzenden, ge moet al heel fanatiek zijn om daarvoor om 3h00 op te staan zene!
Maja, ik zal dan wel gene "echte" zijn zeker!
Tja,
ik staan daar voor op (of beter gezegd ik blijf wakker.)
Maar dat is dan ook niet zo abnormaal. Ik blijf soms ook een hele nacht op om door te werken aan depaddock. Dus als ik dat kan, wilek ook wel wakkerblijven voor de trainingen, om dat dan ineens te combineren met wat extra werk aan depaddock.
airco
JPMontoya
27-02-2002, 17:18
Oké , onze petitie heeft dus indruk gemaakt ;)
Wie had er nu ook al weer gezegd dat ik van iedereen é pintje kreeg als de Qualifs op VRT komen !
Loolz
NU even alle gekheid op een stokje, maar ik denk nu niet dat onze petitie het verschil gemaakt heeft zene. Ik denk dat ze er bij de VRT gewoon nog niet echt uit waren over hoe ze de F1 zouden aanpakken.
airco
tsjolder
27-02-2002, 20:13
Zijn er hier mensen die canal+ hebben? Ik heb canal+ en in hun boekje van de maand maart kondigen ze trots aan dat de gp van australië gratis is als ge belt. Maar ge hebt daarvoor een code nodig en ik vind die nergens in dat boekje. Ik bedoel hier niet de code van de smartkaart, maar de specifieke code voor de f1. Weet er iemand welke code dit is?
de code is een zinneke: het gaat als volgt: 'gij godverdomsen gelukzak' :D
:)
Sway Bar
27-02-2002, 20:33
LAP, ik kan dus niet kijken hé
door diene stomme onozele 2 dagen dak moet zitten op school me te vervelen... open deur dagen hatelijk :mad:
alsook ik kan niet eens naar de open deur dag van Philips... jaja sebiet afgestudeerd *uhm* :rolleyes: ...
Maarja kzal er toch naar kijken 's nachts wel te verstaan who cares....
pfew doet vrt me toch al gelukkiger maken, misschien dat de tv's spelen op school... kan ik alsnog volgen ;) please
tsjolder
27-02-2002, 20:56
Originally posted by Finish
de code is een zinneke: het gaat als volgt: 'gij godverdomsen gelukzak' :D
:)
Gelukzak zijn, kost mij wel zo'n 40 euro per maand, maar daar spreken we nie over zeker? ;)
Ferrari Forever
27-02-2002, 21:29
Yeah ! power to the people !! Ik zal er maar van uit gaan dat de informatie op de site van canvas de meest recente is, want in de Humo van deze week staat 'plankenkoorts' geprogrammeerd op zaterdag om 13 uur. En dat het niet rechtstreeks is, wat kan mij dat schelen, ik ben al zéér tevreden dat ik al tenminste de qualifs kan zien.
Mijn bak bier staat al koud voor eenieder die hiertoe bijgedragen heeft.
voor de Hill fans die echt willen freaken, moeten proberen sky-television in huis te halen. Ik zou dan spontaan op een andere zender afstemmen omdat ik hill altijd een van de saaiste en ijskoude figuren in de F1 heb gevonden. Maar ja, smaken kunnen verschillen zeker.
airco
VDB Motorsport
28-02-2002, 14:37
Andere positieve noot is dat de uitzending van deskundig commentaar zal worden voorzien door Marc Goossens. Hij zal Stefaan Lammens zen polleke vasthouden tijdens de uitzending...
Sportieve groeten,
Jan Van den Bossche
tsjolder
28-02-2002, 19:45
ff off topic, maar gezien de gebeurtenissen van vandaag, vind ik VDB motorsports nie echt nen nick om trots op te zijn ;)
staat hier ergens anders in een thread al vermeld.
airco
[spellingsedit Finish: vermeld ipv vermeldt] [mja ik zit nu eenmaal in zo'n richting eh airco dude :D ]
Originally posted by tsjolder
ff off topic, maar gezien de gebeurtenissen van vandaag, vind ik VDB motorsports nie echt nen nick om trots op te zijn ;)
tja lol
http://www.canvas.be/dezeweek/index.html
Kwalificaties LIVE op Canvas ? Nee.
Kwalificaties in uitgesteld verslag op Canvas ? vergeet het maar.
Gazet Van Antwerpen wist mij zelfs te melden dat geen enkele kwalificatie zal worden uitgezonden, laat staan dat Lammens en Goossens aanwezig zullen zijn op de GP.
Een zware teleurstelling noem ik dat.
Oh ja; Gazet Van Antwerpen raadde me tenslotte aan over te schakelen op rtbf2, waar beide commentatoren wél aanwezig zijn en de kwalificaties wél worden uitgezonden.
Ik heb m'n keuze voor dit seizoen weeral gemaakt. M'n frans zal er op vooruitgaan, dat wel.
:mad:
Ze zeggen gvd eerst van niet, dan plots wel, en nu weer van niet. Wat willen ze eigenlijk bij de VRT :rolleyes:
HUppekee RTBF kijken dan maar.
airco
het zou sowieso RTBf worden. ik ga niet om half vier opstaan om de eerste gp van het seizoen te zien. De heruitzending is om half negen 's morgens en ik ben dus van plan mijn dag goed te beginnen ;) met een overwinning van Juan!
hopelijk vind hij ergens 50 Pk extra, anders zal de 2 seconden die hij rond zijn oren krijgt per ronde moeilijk bij te halen zijn zene.
Ik werk 2 nachten door aan depaddock. Dus ik zal er zijn tijdens de quali's en tijdens te race. Ik zal ook alle nieuwtjes onmiddelijk hier posten zodat we om 04h00 snachts de posts hier op depaddock een beke vooruit kunnen laten gaan.
airco
ik ben wakker de 2 komende nachten :)
Online na kwalificaties en race.
Originally posted by airco
Tja,
ik staan daar voor op (of beter gezegd ik blijf wakker.)
Maar dat is dan ook niet zo abnormaal. Ik blijf soms ook een hele nacht op om door te werken aan depaddock. Dus als ik dat kan, wilek ook wel wakkerblijven voor de trainingen, om dat dan ineens te combineren met wat extra werk aan depaddock.
airco
Bloed, zweet en tranen en dat allemaal voor ons plezier,
GOE BEZIG Airco !
Ferrari Forever
01-03-2002, 17:25
Zeg hoe zit dat hier eigenlijk???? Nu zijn ze er daar bij de VRTtoch echt wel mee aan het rammelen hoor ! Woensdag staan er op de canvas site kwalificaties geprogrammeerd om 13uur ; Ineens is er nu geen sprake meer van kwalificaties. En op de RTBF is er ook geen enkel spoor te zien van kwalificaties, zelfs niet in uitgesteld relais. Dat betekent dus geen testritten meer voor mij...
JPMontoya
01-03-2002, 19:29
Officieel Statement van VRT !!
"Bedankt voor uw reactie.
De Formule 1-programmering ziet er als volgt uit:
* alle Europese GP-races rechtstreeks, net zoals vier kwalificatieritten
(Spanje, Monaco, België en Italië);
* de GP's van Australië en Japan rechtstreeks;
* de GP van Maleisië integraal in uitgesteld relais;
* alle Amerikaanse GP's integraal in uitgesteld relais (zondagavond rond
23.30u.).
Telkens op Canvas.
* alle Aziatische, Amerikaanse en resterende Europese kwalificatieritten in
samenvatting in de journaals en vlak voor de start van de eigenlijke race.
(Journaals op TV1.)
Deze beperking heeft te maken met het F1-contract dat ons bepaalde maximale
uitzendmogelijkheden oplegt. We hadden het zelf graag anders gezien (zeker
wat de kwalificatieritten betreft), maar het is niet anders.
De eerste live uitzending is gepland in de nacht van 2 op 3 maart vanaf
3.45u., met de GP van Australië in Melbourne."
met sportieve groeten,
Frank Van Laeken.
hoofdredacteur/Head of Sports VRT TV
Kamer/Room 2L64
foon: xx.32.(0)2/741 54 05
------------------
FFie woede koelen !
HOEREN . wa voor een LOOOOOOOOZERS ZIJN DA
GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME
Ferrari Forever
01-03-2002, 19:39
Het is dus nog ERGER dan ik gevreesd had. Niet alleen zenden ze geen enkele niet-europese kwalificatie uit, van de europese races zenden ze maar VIER kwalificaties uit. Wat Kanaal 2 vroeger wel kon, kunnen ze bij de VRT blijkbaar niet.
Jaja, 't is nu toch allemaal zoveel beter he, nu we eindelijk verlost zijn van kanaal 2 met Peter Baert...
Waar zit iedereen hier eigenlijk? of hebben jullie allemaal ITV of canal+ ? Of kan het jullie gewoon niet schelen dat er geen kwalificaties worden uitgezonden ?
Ferrari Forever
01-03-2002, 19:46
Het meest flagrante is dan nog dat ze even hun programmatie aanpassen (en mocht ik het niet met mijn eigen ogen gezien hebben, ik zou het niet geloofd hebben), om ze dan een paar dagen nadien opnieuw te veranderen.
Het doet mij een beetje denken aan een artikel dat ik las over een of andere levensbelangrijke interland tussen Belgie en Duitsland die in 1972 niet werd uitgezonden 'omdat het gevaar op sluikreclame' te groot was. Het programma werd toen maar vervangen door een opvoering van Othello. Dat de mensen dat toen nog pikten kan ik begrijpen, ze wisten niet beter. Maar dat was 30 jaar geleden. Dit is 2002, maar dat is bij de VRT blijkbaar nog niet doorgedrongen.
Peter Baert, kom terug ! Alles is vergeven en vergeten !
Werner333
01-03-2002, 20:48
Tja, Kanaal digitaal blijft rulen.
Elke sessie integraal en live. :cool:
mja ik ga dan toch ook canal + digitaal een overwegen zene, of anders een schotel ofzo. RTBF zal het zolang moeten doen.
Maar ik vind het ook wel a very sad day voor belgian F1 fans zene.
airco
Oneliner
01-03-2002, 22:13
kan er nu eigenlijk iemand zeggen of et erges live wordt uitgezonden??
Op Ladeux ofzow?
en om wa uur?
greetz
Werner333
01-03-2002, 22:21
Op Canal+ Digitaal live en integraal.
Voor zij die de Duitse RTL kan ontvangen :
- vanavond vanaf 01.00 uur voorbeschouwingen + vrije trainingssessie en aansluitend de kwalificaties.
- zondagavond : warm up + voorbeschouwingen + aansluitend de race + podium + waarschijnlijk persconferentie.
DIT ALLES LIVE.
Ik heb daar vorig jaar al wat gevolgd en zij weten waarover ze spreken. Enig nadeel : het is een commerciële zender met als gevolg heel wat reclame...
Dit is uiteraard vervelend maar ze bieden ook heel wat achtergrondreportages en -info en dat maakt toch wat goed.
C U
Ferrari Forever
02-03-2002, 01:07
Kunnen wij dus hier niet ontvangen . Hell and Devil !
Op deze (http://www.ricardis.tudelft.nl/~zodiac/f1/) site kan je een link vinden naar live F1-beelden. Breng ondertussen even een grondig bezoekje aan zijn site, want hetgeen hij aanbiedt is wel de moeite. vloeiend beeld over internet streamen is een hele opgave.
Wel telenet of ADSL vereist.
airco
Ik begin lichtjes te panikeren, op de site van Canvas is de F1 verdwenen !!
de klootzakken : Plankenkoorts begint, geen F1 dus !!!!!!!!!
Sorry mannen, in mijn paniekaanval had ik de andere thread over dit onderwerp niet gelezen .
Het blijven KL***** bij de VRT, ik ga nù en wel nù naar de winkel voor Canal Digitaal.
Salu.
tis nix, hij is geintegreerd in den andere nu.
airco
Oneliner
02-03-2002, 14:55
ik "vrees" dat wij ons ook zonne video gaan aanschaffen me zo'n kaart en nen decoder derin.
Want amaai...
mja stond gisteren al op deze site.
Vanmorgen om 09h00 wast op RTBF. vandaag geen F1-quali's op de VRT.
airco
Vooraleer je een abo op Canal+ digitaal overweegt moet je wel effe checken of je überhaubt wel een abo KAN bekomen.
Het is namelijk zo dat alle mensen die hun kabeldistributie via Interelectra krijgen GEEN digitaal kanaal kunnen ontvangen omdat Interelectra het simpelweg niet verdeelt. Reden : ze zijn zelf bezig met een digitaal net op te zetten en ze dulden geen concurrentie. Probleem is dat ze me dat nu al zo'n 4 jaar lang wijsmaken...
een tip van een hollander: Ga illegaal!
Schotel + ontvanger + kaart moet voor zo'n 500 tot 600 euro te krijgen zijn in het circuit.
Niks abo, niks verplichtingen...............
Voordeel van schotel, de kwaliteit van het radiosignaal....subliem!
zal is met mijn pa'ke babbelen zene.
airco
Ferrari Forever
02-03-2002, 16:38
Vanmorgen kwalificaties op de RTBF ?? Daar vind ik toch niets van terug hoor
ah ik meende nochtans dat dat hier eerder in deze thread al door iemand gepost was. Swat ik lag in mijn bed zene. Heb vanacht de quali's kunnen volgen op ne live-stream. Van beelden wast eerder een foto-festijn want 2 beeldjes per seconde is niet echt vloeiend. Commentaar kwam echter wel vloeiend door. Dus het was zo een beetje F1 volgen op de radio. De stem was trouwens Olav Mol en consoorten vanop RTL+ in nederland. Niet dat ik zo een Olav Mol fan ben, maar pit-interview's tijdens de qualificaties vind ik wel de moeite. Zo was er onder andere een live-interview met Sato toen hij kwam teruggelopen na zijn technical failure.
airco
Oneliner
02-03-2002, 17:58
en zoude zo voor 500-600€ da gedoe in belgië kunne verkrijgen??? :p
mja vermits da sateliet gebonden is, en niet van lokale kabelnetwerken zou da evengoed moeten gaan. Maandag ga ik ies naar het falconplein peisek.
airco
Oneliner
02-03-2002, 18:21
laat iets weten dan hé
Zeer zekers, ik heb mijn handeltje destijds gekocht in Belgie!
Stukken goedkoper als hier, kijk blijf toch een nederlander..........
Schotel, digitale ontvanger, LMB e.d. gaan gewoon over de toonbank. Als je vraagt naar een gold-card krijg je meestal een telfoonnummer wat je in de avonduren moet bellen.........blijkt heel vaak die man te zijn die je 's middags in de winkel tegenkwam.
Ik heb het destijds bij een tussenpersoon gekocht, die zelf geen winkel heeft.
Ferrari Forever
03-03-2002, 02:20
2 uur te gaan ...
...haaa de manne, allemaal wakker ? Ik heb ook geen slaapplannen zuh hehe, cafeïne zal er zijn !!! :D :D :D
just thuis se. Beke weg geweest enzo.
nu ff mentaal preparen, en dan seffes de race he. en na de race direct de nodige verslagjes.
airco
ALs ge de volledige GP wilt zien moete nu wakker zijn ze mannen want straks ist een lange samenvatting heeft de lammens gezegd.
jotjot den TV staat op ;)
airco
welcome to the world of the living ;)
volgens mij zit JOs nu te lachen voor zijn TV :D
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.