PDA

View Full Version : "Add infraction to <user>" ?


Dominique
21-01-2008, 19:40
Ik kan mij niet herinneren dat icoontje ooit te hebben zien staan bij de diverse posts, maar wat betekent het eigenlijk?
Ik heb ook gemerkt dat dit niet voor alle gebruikers getoond wordt. Waarom bij sommigen wel, en anderen niet?

Sennake
22-01-2008, 00:18
Ik kan mij niet herinneren dat icoontje ooit te hebben zien staan bij de diverse posts, maar wat betekent het eigenlijk?
Ik heb ook gemerkt dat dit niet voor alle gebruikers getoond wordt. Waarom bij sommigen wel, en anderen niet?

Dat heeft te maken met die mod-rechten (zie e-mail). Voorlopig nergens aankomen liefst. Maar kijken mag wel ;)

Sennake
02-02-2008, 02:26
Dat heeft te maken met die mod-rechten (zie e-mail). Voorlopig nergens aankomen liefst. Maar kijken mag wel ;)

Voilà, het is nu officiëel bevestigd op de recentste bestuursvergadering: Dominique maakt vanaf heden ook deel uit van de mods. Welkom maat!

Op de eerstkomende mod-vergadering van 7 maart gaan we trouwens eens een gestructureerde instructie geven over het gebruik van het mod-panel en de "rechten en plichten" van de mods. Niet te missen dus!