View Full Version : 2002 Orange Arrows Cosworth
JPMontoya
27-02-2002, 16:22
hie zijn de foto'kes
http://a324.g.akamai.net/f/324/3126/1d/www.f1-live.com/photos/2002/team-arrows/diapo_101.jpg
http://a324.g.akamai.net/f/324/3126/1d/www.f1-live.com/photos/2002/team-arrows/diapo_102.jpg
Persoonlijk vind ik de livery wel beter als de vorige jaren ; met meer zwart !!
maar die neus ; WOEF !
Oneliner
27-02-2002, 16:28
Mjah komt vooral door die red bull denkek (dat meer zwart)
Kvinnem wel beter as vorig jaar, maar dat wil niet zeggen dat ik hem meteen een mooie wagen vind...
mja, hij is iets beter.
Ipv van 1/10 krijgt em nu 3/10. Van een prestatie gesproken. :+
airco
diene neus heeft idd afgedaan. Moet zowat de hoogste F1-neus zijn uit de geschiedenis :D
god zij dank rijden ze niet met die testkleuren.
Bart.Vandecavey
27-02-2002, 20:57
De nieuwe Arrows 2002bis :D
http://users.pandora.be/Russell/images/arrows.jpg
Die "lost Jos", bedoelen ze daar Jos UITstappen mee? :D :D :D
LOL LOL LOL !!!!!!!!!
Prachtig ! :D
JPMontoya
27-02-2002, 21:30
ik weet ni wan t er mis is met arrows
ze missen iets maar k wee ni wa
........................
...........J.............
...............0.........
....................S....
nee Jos ist ni ; t is de sponsering van eurobet ! :)
FleaBite
27-02-2002, 21:35
uhuhuhuh... die neus, nie om aan te zien. Da staat mij echt niet aan. Dan vond ik de auto van vorig jaar vele beter
Originally posted by JPMontoya
ik weet ni wan t er mis is met arrows
ze missen iets maar k wee ni wa
........................
...........J.............
...............0.........
....................S....
nee Jos ist ni ; t is de sponsering van eurobet ! :)
én de sponsoring van Thrust ! :D
Bart.Vandecavey
27-02-2002, 22:37
dat ging wel een beetje moeilijk hé
Lost Boys
|
|
V
Lost Eurobet & Trust
En maar grapjes maken over "onze jos"...........daar kan ik een hele gemene opmerking over maken :D :D Zoiets als:Maar hij heeft wel F1 gereden, dat moeten we Leinders en Saelens nog zien doen...........
Maar ja dan zeggen jullie weer: Wie gaat NIET naar de WK en het eurosongfestival.................. :D :D :D
Ach Jos zijn tijd is om, dat ie het maar gaat proberen in Gt's en Sportscars...........
Oneliner
28-02-2002, 18:19
En maar te zwijgen over Boutsen en ickx hé marchall... :D:D
ben heus wel op de hoogte van de Belgische F1 rijders..........
Merendeel waal, datwel, bedoelde het meer als "huidige" F1 rijders.
Ach ja, maar ik heb er een hard hoofd in dat we in de nabije toekomst nog Benelux F1 piloten te zien krijgen...........
Oneliner
28-02-2002, 23:57
Jeps, waarom geen benelux team opstarten met 3 auto's, nen belg ne ned en ne lux :D
welke know how ?!? We hebben geen autoconstructeurs die hun hoofdzetel in de benelux hebben. We hebben absoluut geen (of toch superweinig) mensen met ervaring in de F1. We hebben geen bedrijven die de power hebben om hoofdsponsor te worden voor een F1 team (buiten misschien dan interbrew). en zo wel meer problemen. Bovendien is volgens mij het in de huidige tijd onmogelijk om een F1 team te beginnen op te bouwen vanop absoluut niks.
airco
Wat betreft F1, zie ik sowieso de toekomst donker in. Er zullen vanaf nu elk jaar 8 autofabrikanten een nederlaag moeten slikken................
Kan me niet voorstellen dat company's als Ford, Honda, BMW, Renault dit elk jaar aan hun aandeelhouders kunnen verkopen........
de Fia houdt dus al rekening met het feit dat een aantal autofabrikanten er na een paar jaar mee kapt................
zie autosport.com http://www.autosport.com/newsitem.cfm?id=18069&series=5
"In a letter sent out to all 11 F1 teams, FIA president Max Mosley outlines his blueprint to prevent more teams going the way of Prost Grand Prix, which was declared bankrupt last month.
Reducing engine costs is the primary focus of the proposals, which, if voted though by the F1 Commission in three weeks' time, could be implemented in time for the 2003 season.
There are three key elements to the plan which are as follows:
A limit of one engine per car per grand prix weekend. Any engine change or use of the spare before the race would mean a driver starting 12 places further back on the grid from their qualifying position.
Manufacturers being forced to sell engine to a second team.
The reduction of GP weekends to two days, with Friday becoming an obiligatory promotion day without any on-track activity.
"
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.