PDA

View Full Version : Volledige grid in Maleisië?

TiBo
01-03-2002, 10:13
Bron: F1Live.net

The Australian Grand Prix started the 2002 F1 season today with just 11 teams taking part in the weekend's events, however according to reports there could be 12 teams taking part this season and the twelfth could be joining soon. This is because the liquidated Prost Grand Prix team has been bought by as yet unknown buyers after the administrators in France accepted an offer for the team's assets. Arrows boss Tom Walkinshaw admitted recently that the team had been bought last week Thursday, and that his company TWR would be providing engineering support to the team when they decide to make their way to the grid. However while he denied that he was one of the buyers of Prost GP he also would not say who had bought the team.

Although pressed to give a name Walkinshaw said that it was not his place to say who the new owners of the team were, but that they would be making an announcement when they are ready. As for TWR's role in the team, that will be to support the team with engineering back-up to get it up and running.

Vanaf Maleisië zou er dus opnieuw een volledige grid kunnen staan.
Het zou beter zijn voor de F1 tenzij het hier gaat om twee rijdende chicanes. En die kans is groot, want welke wagen gaat dat team op de grid kunnen brengen.
Doet denken aan het Lola-project van enkele jaren terug!

Finish
01-03-2002, 10:32
Misschien met Verstappen erin ?

Wel niet te veel verwachten van dat team denk ik, geen tests gedaan, ze worden meteen voor de haaien geworpen. Nu ja, dan staat Minardi eens niet op de laatste startrij hé ;) En hoe meer wagens, hoe meer spektakel.

HHugo
01-03-2002, 18:51
Hoe meer, hoe liever. Er zijn nu ook al rijdende chicanes, dus twee meer zal wel niet zo erg zijn ;)

Werner333
01-03-2002, 20:45
Het kan de race zelfs interessanter maken.
De koplopers die zich in de achterblijvers verslikken.

airco
01-03-2002, 21:43
sry zene, maar ik geef ze geen kans.

Ik heb mijn mening al gepost in deze thread he. http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?threadid=1705 Maar buiten de auto van vorig jaar, wat tekeningen en een licentie is er vrijwel niks meer. Alle talentvolle personeel weg, nog geen motoren, geen sponsors, geen piloten.

wat willen ze ooit gaan doen op een circuit?!? Als ze mee doen zijn ze 5 seconden trager dan Minardi.

airco