Log in

View Full Version : In welk team keert Verstappen terug?

TiBo
01-03-2002, 10:18
- De geruchten doen de ronde dat Verstappen Massa zou gaan vervangen bij Sauber. Daar heeft Jos immers al meer dan eens een stoeltje gepast.
- Prost schijnt terug te keren in de F1 wat dus ruimte creërt voor twee nieuwe piloten.
- McNish blijft toch een stuk achter op Salo in de Toyota en Salo wil doodgraag Verstappen bij Toyota.

Het lijkt me een kwestie van tijd vooraleer we Verstappen terug zien in de grindbak, ... euh Formule 1. Maar waar?

TiBo
01-03-2002, 10:21
Voor mij is het Prost!
Massa doet het goed bij Sauber en McNish krijgt volgens mij nog even de tijd bij Toyota.
Verstappen weet dat de tijd dringt en zal elk stoeltje dat beschikbaar wordt dan ook aannemen.

Finish
01-03-2002, 10:49
het voormalige Prost. Het staat inmiddels vast dat vanaf Brazilië of Maleisië dat team meerijdt, onder de TWR groep. Walkinshaw heeft Jos schandalig buitengetrapt, nu heeft hij de kans om Jos z'n excuses aan te bieden onder de vorm van een stoeltje. En waarom niet, als Leinders toch nog genoeg geld weet te vinden kan hij misschien er een België/Nederland team van maken ? :D (wishful thinking)
Mogelijke sponsors: PSN, Adecco, Eurobet, Thrust, ... waarom ook niet ? :)

Massa wordt overal bekritiseerd als te roekeloos, wel snel maar maakt brokken...laat die kerel zich toch eens bewijzen ! Hij moet het al direct afleggen tegen Raikkonen...
Net als McNish.

Als er eentje is die ik uitermate SLECHT vind, is het toch wel Alex Yoong. Hij heeft natuurlijk niet de beste wagen op het veld, maar de 3 races die hij voor Minardi reed heeft hij serieus afgezien met Alonso. Nu blijkt Webber ook al sneller te zijn. Yoong wordt zoiets als Marques vorig jaar. Buitentrappen wegens te traag. En dan zie ik daar ook een kansje voor Leinders om in te vallen.

on topic nu :)

Bart.Vandecavey
01-03-2002, 10:56
Kun je eens Tony-kart bij de selectie voegen... :D

airco
01-03-2002, 12:33
Het zal wel Sauber worden.

Persoonlijk geloof ik niet bijster in doorstart van Prost. Alle talentvolle medewerkers zijn naar andere teams. Ze hebben nog geen piloten, geen sponsors, en nu blijkt er ook een rechtzaak te ontstaan omtrent de aankoop van Prost door TWR. Zo een rechtzaak zal wel eventjes aanslepen en tegen die tijd zijn alle kansen weg.

Als Jos een beetje brains heeft kiest hij voor Sauber, waar hij toch wel heel dicht bij een stoeltje begint te komen.

airco

Oneliner
01-03-2002, 18:03
waar is de keuze "niet"? :D
eigenlijk geen idee.
as hij trug komt, liefst in ne fatsoenlijke auto

Werner333
01-03-2002, 19:57
Juist One. De keuze "niet" zou hier moeten bijstaan.

Mark
01-03-2002, 20:18
Originally posted by Werner333
Juist One. De keuze "niet" zou hier moeten bijstaan.

Jij slaapt tijdens Le Mans buiten !!!!!! :D :D

Werner333
01-03-2002, 20:34
Hmm. Prachtige sterrenhemel, een pitbabe aan mijn zij.
OK no problem. :D :D :D