View Full Version : Timing Dunlop First Race 28-29/3/2008 - Spa Francorchamps
http://www.dunlopendurancecup.be/afbeeldingen/dsmec_18.gif
Vendredi/Vrijdag 28 mars/maart
13.30 - 20.00 h/u Welcome open (Racing Hôtel)
14.00 - 20.30 h/u Open Paddock (Truck via Blanchimont)
15.00 - 19.00 h/u Technical controls Dunlop Sport Maxx Endurance Cup (box 1 F1)
15.00 - 19.00 h/u Admin. controls Dunlop Sport Maxx Endurance Cup(1st floor F1 pitlane)
Samedi/Zaterdag 29 mars/maart
07.00 - 18.00 h/u Welcome open (Racing Hôtel)
07.00 - 20.30 h/u Open Paddock (Truck via Blanchimont)
07.00 - 08.00 h/u Techn. & Admin. controls Dunlop Sport Maxx Endurance Cup
08.10 h/u Briefing Dunlop Sport Maxx Endurance Cup (Briefingroom F1)
09.00 - 10.00 h/u Dunlop Sport Maxx Endurance Cup Qualifying (60 min)
15.00 - 18.00 h/u Dunlop Sport Maxx Endurance Cup Race (180 min)
en kostprijs voor een dagje te komen kijken?
Domme vraag :
Als je nou op 20 maart al de tech keuring enzo hebt gedaan , wat mag je dan allemaal laten vallen op 29 maart ?.
Met die wijziging van dag wordt het voor ons immers zéééér lastig.
Kan men op 20 maart ook uitrusting en licentie laten checken ?
en kostprijs voor een dagje te komen kijken?
0 euro
Als je nou op 20 maart al de tech keuring enzo hebt gedaan , wat mag je dan allemaal laten vallen op 29 maart ?.
Kan men op 20 maart ook uitrusting en licentie laten checken ?
Zowel te technische keuring ALS de licentiecontrole kan op Test Day 20 maart. Als dat alles gedaan is zien we ons op 29 maart aan de koffie in nieuwe F1 boxen 23-24 :).
Deze zal trouwens al op vrijdagavond open zijn voor deze die niet thuis kunnen blijven en met de collegas een pintje willen drinken. Hier is trouwens iedereen welkom.
Titel moet dus eigenlijk 28-29 maart zijn hé van deze thread.
0 euro
echt ? wwaaawww:applaus: :applaus: :applaus:
Ik ga gelijk vrienden en kennissen optrommelen !
Dan hebben ze alvast geen excuus van : ik vind het wat veel , ik wil met heel de familie komen, jullie hebben niet genoeg gratis tickets .........................
Je bent zeker hé ?
Want ik wil vermijden dat ze helemaal naar Spa rijden, daar toch moeten betalen , en ikke dat achteraf moet horen en teruggeven .......................
Want dan ga je zien , net DAN zijn ze net met héél véél gekomen :eek:
Je bent zeker hé ?
Ja, 200%
Kan iemand mij zeggen of er in Francorchamps ook aan de pomp dient te worden getankt, of kunnen we onze eigen tankinstallatie nog eens boven halen?
Bruno Vermeeren
25-03-2008, 02:06
Kijk er naar uit, hoop dat de sneeuw geen roet in het eten komt gooien!
Dries, heb je ook SNEEUWBANDEN? ;-)
@ organisatie DMSEC
Ik heb enkele mooie winterbeelden toegezonden gekregen van mijn medepiloot ivm. het circuit van Francorchamps welke met een mooi sneeuwtapijt bedekt ligt.
Ik heb er de weerberichten op nageslagen en het zou kunnen sneeuwen tot donderdag.
Wat in geval van sneeuw, smeltende sneeuw ????
het probleem is dat ik reeds donderdag voormiddag moet vertrekken vanuit Frankrijk naar Belgie en toch enige zekerheid wens op de eerste wedstrijd of die wel of niet doorgaat?
Groeten
Luc Vdc
Hey Luc,
Mijnen glazen bol is al enkele jaren kapot maar ik begrijp je bezorgdheid. De sneeuwruimers zijn onderweg van Oostenrijk :)
Even serieus, volgens de voorspellingen zal het vanaf donderdag 10 graden zijn. Ik zie dus niet echt problemen wat betreft de sneeuw. Water zou wel nog kunnen, weten dat je van de zon in France naar de pispot van België komt hé.
Misschien moeten we een spotter zoeken in Francorchamps die ons donderdag even de exacte info kan doorsturen.
Misschien moeten we een spotter zoeken in Francorchamps die ons donderdag even de exacte info kan doorsturen.
Als alles goed gaat ben ik donderdag namiddag in Spa op de trackday van Skylimit Events.
Zal hier een berichtje posten met de toestand van het circuit! :+
Grtz
Hey Dries,
Als we niet kunnen rijden dan zal het een Megafuif worden op kosten van Dunlop + nog ons centen terug, wat wensen we meer?:drewl:
groeten
Luc
Een Meganefuif ?
en wij dan :D
Bruno Vermeeren
26-03-2008, 11:51
Een MegaFuif - "DunlopParty"
@ Clubman en @ Bruno,
Eerst gaan we een sneeuwbal oorlog voeren, elke klas onderverdeeld in een kamp.
Wij zijn lekker met 18 in klasse 4.... en gaan ons voor 1 keer flink kunnen weren tegen de Porches zonder te spreken van klasse 1:D
Daarna "Glu" wijn in de Dunlop hospitalitytent .... een beetje eten en daarna bij valavond afdaling op ski's en met fakkels van de "redaillon" (omgekeerd hé, uiteraard!) en pas daarna te "feesten als de beesten" tot in de vroege uurtjes.
Dank u Dunlop en vooral Dries !
Luc Vdc
Nonkel Vroem
27-03-2008, 00:52
en wat is de stand van zaken?
Andy zijn dag is afgelast morgen....
Tegen zaterdag? Normaal regenweer??
iemand al ter plaatse om de stand op te meten..
@ nonkel vroem,
Ik had gisteren contact met de hoteleigenaars daar in de buurt en het had gesneeuwt de nacht van woensdag op donderdag, daarna gingen de temperaturen naar omhoog en zou de sneeuw vlug kunnen smelten.
Maar Francorchamps is zowat het hoogste punt in Belgie,hé (de hoge Venen... en daar kan nog van alles gebeuren)
De vooruitzichten ? dooi maar nog geweldig nat uiteraard.
Ik waag het erop en vertrek.
Groeten
Luc
Dries DS
27-03-2008, 19:48
De weertoestand omstreeks 18u:
Ik passeerde daarnet de afslag Francorchamps en in die omgeving lag nog een dik pak sneeuw. De wegen zijn natuurlijk wel vrij, maar de temperatuur was er amper 2°. De dooi gaat dus niet zo snel...
Als ik hier eventjes naar buiten kijk, dan is alles nog wit, behalve enkele zwarte asfaltlinten. Of men op de omloop de sneeuwruimers aan het werk gezet heeft weet ik niet, maar ik veronderstel van wel. Maar ook al is de omloop vrij, dan rest er het probleem van het smeltwater... Deze nacht zullen de temperaturen hier negatief zijn, dus laten we hopen dat er morgen temperaturen van boven de 6° zijn hier, dan is de hele handel wel gesmolten. Zoniet kunnen we ons aan een aantal 'beken' van smeltwater verwachten zaterdag...
@ Dunlop Motorsport: geloof me: over sneeuwruimers weet ik ondertussen alles... Niet enkel hier in de omgeving maar ook 900km verder ;) . Ik moet wel zeggen dat ze ginds zeer snel komen helpen (na tussenkomst van een bepaald iemand...) .
Sportieve Groeten,
Dries DS
@ Dunlop Motorsport: geloof me: over sneeuwruimers weet ik ondertussen alles... Niet enkel hier in de omgeving maar ook 900km verder ;) . Ik moet wel zeggen dat ze ginds zeer snel komen helpen (na tussenkomst van een bepaald iemand...)
Ben je nu echt naar Oostenrijk gereden om die snaps en gluwein al te gaan halen? :) Had strooizout en spikes gevraagd, geen sneeuw, skipassen en Wienersnitzel.
(ps: das geen schande hoor te zeggen dat je vast zat :))
Iemand nieuws over het verloop van de dag?
Geweldige dag. Finish gehaald zonder enig probleem met de alfa.
Wat een finale met de porsche's in klasse 1:drewl: . Met twee la source in:eek: . Uiteindelijk haalde de first motorsport het.
Kijk vooral uit naar riddlerkris zijn filmpje. Hij heeft heel het manouvre met de 2 porsche's op video:champagne: .
Voor mij ( en denk ook voor heel galliocorse) was het een geslaagde race:champagne:
Ik kijk al uit naar de volgende:bye: .
Was inderdaad een prachtige race.
de laatste ronden waren schitterend met de Prospeed en de First porsche's
die vochten voor de overwinning.
Ik stond boven de pits, en heb gezien dat peter baert het gewaagd
inhaalmaneuvre van Verbist ook gefilmd heeft.
Ook leuk was dat elk deelnemend team een prijs kreeg.
Zo hadden ze enkele prijzen over en hebben ze die maar met leuke spelletjes weg gegeven zoals bv.
"Wie als eerste een witte bh op tafel legt krijgt 2 VIP tickets voor de DTM"
Moest je eens zien hoeveel vrouwen er onder hun blousse gingen :D
Prachtige seizoensopener. Zoals al gezegd, de laatste ronden tussen first motorsport en prospeed. Maar in het begin waren er ook al mooie duels tussen deze twee, en dan ook nog de 997 van Speedlover.
Wauw, wat een finale. Wel balen dat ik er niet bij kon zijn :( .
Hier is het filmpje van Peter Baert: http://www.pitstoptv.info/pitstop/?p=4391
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.