PDA

View Full Version : In aanbouw:BMW 318is ECHO Patrick Slaus PROCAR 1994.


Walter
28-03-2008, 21:16
Hallo,ik ben ondertussen weer begonnen aan een nieuwe FISA 2 Liter slotracer.Het gaat de BMW 318is van Patrick Slaus worden.Basis is een kit van REVELL die omgebouwd word naar de 1994 configuratie.Decals worden hier ook zelf voor gemaakt.Ondertussen staat de autoal in zijn definitieve laklaag.
Verdere updates volgen.
Groeten WALTER

BMW ...Kraftbayers:gas: :gas: :gas:

Gèrre
29-03-2008, 22:03
Leuk project met een zeer mooie livery ! Voor die ombouw naar de 1994 configuratie, was daar alleen de wijziging van voor en achter bumper voor nodig of heb je nog meer aangepast ?

Walter
30-03-2008, 18:39
Hallo,
Er moet ook nog een andere voorspoiler en een andere achterspoiler voor gemaakt worden.De voorspoiler komt onderaan de originele M voorbumper.
Foto updates zullen volgen.
Groeten WALTER.

BMW ...Kraftbayers !!!:gas: :gas: :gas:

Walter
27-04-2008, 17:20
Hallo,
Wat verder met de opbouw van de FISA 2 Liter.
De evolutie spoilers gemaakt.De zelfgemaakte decals al voor een deel aangebracht op de carrosserie.
Ook nog de spoilers op de auto gemonteerd en de ruitomrandingen aangebracht.
Verder afwerking moet nog komen.Ik hou julie op de hoogte.
Groeten WALTER.

BMW ...Kraftbayers!!!:gas: :gas: :gas:

Lester
29-04-2008, 11:16
Die vleugel ziet er heel goed uit Walter, kan je meschien eens tonen hoe deze gemaakt wordt?
Met die spoiler onderaan de voorste M3 neus ga de wagen niet te hooh staan?

J.

Walter
29-04-2008, 21:03
De achterspoiler bestaat uit verschillende delen waaronder een spoiler van een BMW M5 van FUJIMI die volledig hermaakt werd.
Ik ben ondertussen bezig aan een tweedelige spoiler voor mijn statische modellen die makkelijker te maken is dan deze spoiler.
De voorzijde Johan ligt zoals bij de PROCAR auto's vlak op de grond.Er is nog wel bodemspeling genoeg en de auto staat niet te hoog.
Verdere updates volgen nog.
Groeten WALTER