View Full Version : 3 movies DSMEC - Dunlop First Race
Movie 1: klasse 1 & 2
Movie 2: klasse 3
Movie 3: klasse 4
www.pitstop.tv via deze (http://link.brightcove.com/services/player/bcpid1365202695) link
Movie 1: klasse 1 & 2
Movie 2: klasse 3
Movie 3: klasse 4
www.pitstop.tv via deze (http://link.brightcove.com/services/player/bcpid1365202695) linkzeer mooie filmpjes, en ook een geslaagd debuut van het kampioenschap:worship: al meteen een knap deelnemers veld en spektakel tot de laatste bocht :gas: meer kan je niet verwachten !
trouwens heel mooi dat er voor elke klasse een apart filmpje is gemaakt, hierdoor krijgen toch de winnaars in lagere klasse voldoende aandacht..
te hopen volgen van de volgende races even mooie filmpjes :)
S. Claeys
04-04-2008, 12:53
Mooi en prachtig samengesteld. We verwachten niet minder van Pitstop.tv.
Heerlijk dat elke klasse een eigen montage heeft. Meer hoeft dit niet te zijn.
Toppie DSMEC en Pitstop.tv.
:champagne:
Bart.Vandecavey
04-04-2008, 12:58
In vind vooral het concept tof om van laatste plaats iedereen aan bod te laten komen tot de eerste. Het zit zeer professioneel in mekaar!
Het zit zeer professioneel in mekaar!
:)
Iemand schreef een paar weken geleden: "ge hebt de profs met een Internationale structuur en uitstraling en ge hebt de amateurs".
Ik kan jullie vertellen dat de mensen van Dunlop Motorsport UK (en ja, het was de grote baas), die zowel op de testdag als op de Dunlop First Race waren, dit nog NOOIT gezien hadden. 45 wagens van het eerste jaar, de omgang met de piloten, de reglementen, de losse sfeer, de Engelsen hebben ervan genoten. Naast de LMES en de FIA GT krijgt de DSMEC alle prioriteit van Dunlop UK en Dunlop BeLux. Wat dat geeft in de toekomst weten slechts enkele personen maar het ziet er niet slecht uit voor de toekomst.
De piloten weten het allemaal wel al ondertussen wat we ze kunnen bieden, aan ons om NU ook het publiek te gaan bespelen. Rustig beginnen, duidelijk communiceren, geen centen steken in events waar andere kampioenschappen rijden want daar kunnen we niet meten wat onze inbreng is. Op events die 100% in onze handen zijn moeten we boomen, en dat gaan we doen.
Hetgeen Peter gebracht heeft maakt duidelijk welke weg we willen inslagen. Een Yaris in klasse 4 heeft evenveel recht op "in the picture" dan de winnaar, misschien zelfs nog iets meer!! De DSMEC moet een doorgeefluik worden naar de grotere kampioenschappen en om iemand groot te krijgen heeft deze sponsors nodig, en om deze sponsors te krijgen heb je nodig:
1. Publiek
2. Sterke media en communicatie
3. een ijzersterk product zijnde een mooi kampioenschap en spannende races.
Laat ons dit 7 maal doen dit jaar en vele kleinere teams zullen een mooi pakket kunnen samenstellen om midden 2008 naar hun sponsors te stappen voor budget voor 2009.
Nog iemand vragen? :):):)
:)
Iemand schreef een paar weken geleden: "ge hebt de profs met een Internationale structuur en uitstraling en ge hebt de amateurs".
Ik kan jullie vertellen dat de mensen van Dunlop Motorsport UK (en ja, het was de grote baas), die zowel op de testdag als op de Dunlop First Race waren, dit nog NOOIT gezien hadden. 45 wagens van het eerste jaar, de omgang met de piloten, de reglementen, de losse sfeer, de Engelsen hebben ervan genoten. Naast de LMES en de FIA GT krijgt de DSMEC alle prioriteit van Dunlop UK en Dunlop BeLux. Wat dat geeft in de toekomst weten slechts enkele personen maar het ziet er niet slecht uit voor de toekomst.
De piloten weten het allemaal wel al ondertussen wat we ze kunnen bieden, aan ons om NU ook het publiek te gaan bespelen. Rustig beginnen, duidelijk communiceren, geen centen steken in events waar andere kampioenschappen rijden want daar kunnen we niet meten wat onze inbreng is. Op events die 100% in onze handen zijn moeten we boomen, en dat gaan we doen.
Hetgeen Peter gebracht heeft maakt duidelijk welke weg we willen inslagen. Een Yaris in klasse 4 heeft evenveel recht op "in the picture" dan de winnaar, misschien zelfs nog iets meer!! De DSMEC moet een doorgeefluik worden naar de grotere kampioenschappen en om iemand groot te krijgen heeft deze sponsors nodig, en om deze sponsors te krijgen heb je nodig:
1. Publiek
2. Sterke media en communicatie
3. een ijzersterk product zijnde een mooi kampioenschap en spannende races.
Laat ons dit 7 maal doen dit jaar en vele kleinere teams zullen een mooi pakket kunnen samenstellen om midden 2008 naar hun sponsors te stappen voor budget voor 2009.
Nog iemand vragen? :):):)
Ja, ben jij altijd zo vol van jezelf ???
@ Mijnheer George,
Zie het nut van je antwoord niet echt in. Volgens mij is er nog altijd een verschil tussen een visie, een strategie en eigen stoef. 3 volledige posts en evenveel persoonlijke opmerkingen, je moet echt wel een kenner en autosportliefhebber zijn!!!
Er zijn nog veel andere fora (vissen, zwemmen, etc...) waar je jezelf naar hartelust kan uitleven.
We mogen best fier zijn op wat we tot hiertoe gerealiseerd hebben. Ik hoop dat je zelf ook ooit je steentje bijdraagt aan de autosport in België. Of is je hobby enkel afbreken?
Mvg Dries
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.