PDA

View Full Version : Titanicrit 19 april 2008


666
12-04-2008, 10:11
En zijn de leden van De Paddock dit jaar ook weer van de partij? :gas:
De startplaats ligt dit jaar 800m verder dan de andere jaren. Namelijk in "Eetcafé CASA NOVA" Merksplassesteenweg 104 Rijkevorsel. :champagne:
Bij de organisatie hebben de broertjes Holemans nog een dikke vinger in de pap gehad (ze kunnen het niet laten). Dat zit dus goed.
Moest de uitslag tegenvallen dan zorgt de uitbater van Casa Nova er wel voor dat je nog met een voldaan gevoel huiswaarts keert.:D

Jan
13-04-2008, 13:12
@666: heb deze post even gemoved naar een nieuwe thread met de juiste datum;)

En ja, wij proberen er weer bij te zijn :D

Jan
17-04-2008, 10:18
Ondertussen staan Rudi en ik ook op de deelnemerslijst.

Uit solidariteit met een MAKker en uit medelijden met een andere MAKker hebben we voor de recreatieklasse gekozen. :D :D :D

Uiteraard geeft dat geen garantie op een goed resultaat, dat heeft het verleden ons al vaak bewezen :rolleyes:

Pinzie
17-04-2008, 19:53
Ik zal er ook aanwezig zijn;)

Werner333
17-04-2008, 20:27
Uit solidariteit met een MAKker en uit medelijden met een andere MAKker hebben we voor de recreatieklasse gekozen. :D :D :D
Waarvoor van harte dank. :D
Normaal zijn we erbij, maar Johan is op dit moment ziek en met mij gaat het op dat gebied ook niet de goede richting uit.
Fingers crossed.

Jan
17-04-2008, 20:29
Waarvoor van harte dank. :D
Normaal zijn we erbij, maar Johan is op dit moment ziek en met mij gaat het op dat gebied ook niet de goede richting uit.
Fingers crossed.

Misschien een portie "vitessepillen" slikken :+

Pinzie
17-04-2008, 21:47
Waarvoor van harte dank. :D
Normaal zijn we erbij, maar Johan is op dit moment ziek en met mij gaat het op dat gebied ook niet de goede richting uit.
Fingers crossed.


Van harte beterschap beiden, en we duimen voor jullie beiden;)