PDA

View Full Version : Smokkelrit 24 mei


Jan
15-05-2008, 12:21
Op 24 mei organiseert CRRT de Smokkelrit met vertrek te Loenhout. MMarc en ikzelf vormen een team, we weten alleen nog niet in welke klasse we zullen inschrijven, dat hangt een beetje van onze "concullega's" af. De voorkeur gaat naar toerisme, maar als zij voor recreatie kiezen, zullen wij met plezier die handschoen opnemen :D

Zijn er nog gegadigden?

Meer info o.a. via www.vas.be of www.verenigderittensporters.net

Pinzie
15-05-2008, 17:10
Ik ben normaal gezien dat weekend aan de Nurburgring te vinden voor de 24u...

Indien ik daarvoor zou moeten afhaken, heb ik wel interesse om de handschoen in Toerisme op te nemen, op voorwaarde dat ik een piloot of co-piloot vind natuurlijk...

Hulp in die zoektocht is altijd welkom :bye:

666
16-05-2008, 00:27
Dit jaar voor het eerst in de sportklasse gestart. Voor iedereen aan te raden. De rit wordt een pak intenser en je eindigt altijd bij de eerste 10 :D :D
Nog paddockers in deze klasse?
@Pinzie :Peter Wellens zoekt nog iemand voor in de recreatieklasse wellens.peter@skynet.be

Pinzie
16-05-2008, 13:14
Dit jaar voor het eerst in de sportklasse gestart. Voor iedereen aan te raden. De rit wordt een pak intenser en je eindigt altijd bij de eerste 10 :D :D
Nog paddockers in deze klasse?
@Pinzie :Peter Wellens zoekt nog iemand voor in de recreatieklasse wellens.peter@skynet.be

Thx alvast. Eerst zien of de NR lukt of niet, en ik zoek iemand voor Toerisme, ivm mijn klassement :o

Jan
23-05-2008, 13:08
Heeft er al iemand een voorlopige deelnemerslijst gezien? De CRRT webstek is niet bepaald up-to date :confused:

Jan
27-05-2008, 21:09
Ontspannend ritje, aanvaardbare uitslag, al hadden we de gebroeders Boetzie graag verslagen ;) Nu ja, ik heb het groene Golfje liever vóór mij, dan klevend aan m'n achterbumper :rolleyes:
Ook niet onbelangrijk, we eindigen voor Captain Paddock en zijn recreatieve chauffeur.

Voor ons mag het volgende keer weer toerisme worden ;)