Log in

View Full Version : vanavond kijken !

Joosen
07-03-2002, 18:10
Vanavond op Canvas om 22h50 : "Over de lijn"

Onderwerp : F1 en of we ooit nog een Belg zullen zien deelnemen.

Gast : Bas Leinders

JPMontoya
07-03-2002, 18:27
t zal weer gene vette zijn , waarschijnlijk weer dezelfde opgewarmde zever !

Rallyloverke
08-03-2002, 09:39
't Viel toch mee om eens te kijken, weer wat gezien om een meeting te organiseren : het circuit van Nijvel.

Jan
08-03-2002, 10:22
De VRT die een programma van 50 minuten besteed aan F1 achtergrondinfo en geschiedenis, da's gewoon revolutionair. Ik vond het best meevallen (rekening houdend met een halve eeuw anti F1 beleid van de BRT/VRT), al werd er meer over het budget gesproken dan wat anders. Interview met Ickx vond ik wel iets hebben, is die man oud geworden zeg! En wat Bruynserade betreft vrees ik dat hij de vinger in de zere wonde heeft gelegd: Zolder mag dan nog zo zijn best doen om het circuit F1 waardig te maken, Francorchamps blijft een klasse apart en laat ons alle communautair getouwtrek aub achterwege laten. Of beter, laat ons het voorstel van Villeneuve stevig steunen, dan krijgen we misschien een GP van Wallonië (Franco), van Vlaanderen (Zolder)
en van het Brussels Gewest (Nijvel, met een beetje tuingerief is die baan zo weer vrij) :rolleyes:
Ik heb in ieder geval enkele door mij nooit eerder geziene beelden ontdekt: Fittipaldi in Nijvel. Totnogtoe moest ik het stellen met foto's uit het toenmalige blad Motorensport.

jan

krikke
08-03-2002, 20:38
Tja, hoe meer grote prijzen, hoe liever! Langs de andere kant is het tof om 3 dagen op Francorchamps rond te hangen....(ipv2)