Log in

View Full Version : Review Go Fast X-Day 500km Zolder - BRV-Racing


Bruno Vermeeren
09-06-2008, 20:10
Review Go Fast X-Day 500km Zolder

Afgelopen weekend verscheen BRV Racing aan de start van de 500 km van Zolder, de 3de manche van het DSMEC kampioenschap.

Na een snelle chrono van Luc Vande Casteele, goed voor de eerste plaats, en enkele rondjes van Bruno Vermeeren gedurende de kwalificatie werd de Renault Mégane stand-by gehouden. De concurrentie stond immers niet stil en naderde tot op een tiende van de tijd neergezet door Luc. Bruno werd nogmaals de baan opgestuurd en verbeterde de chrono, de eerste plaats in klasse 4 werd zo veiliggesteld.

Bruno nam de start van de race voor zich en bouwde een voorsprong uit van één ronde op de concurrentie. Gedurende een code 60 situatie werd besloten Bruno binnen te roepen voor één van de verplichte pitstops. Hierbij werd ook de voorbumper hersteld na het incident met de BMW van Brinckmann/Jakobs.

Bruno: “Door een inschattingsfout kwam ik in contact met de BMW. Hierbij wens ik mijn excuses aan te bieden aan beide piloten (Brinckmann en Jakobs) en hun team maar ook aan de broeders Franssen die door deze aanrijding hun race niet konden verderzetten.”

Na twee uur wedstrijd werd de tweede pitstop doorgevoerd, dit maal voor het tanken en een pilotenwissel. Luc nam het stuur over van Bruno en bevond zich bij het uitrijden van de pitlane op een 5de plaats in de klasse. Er werd immers veel tijd verloren bij het tanken aan de pomp maar Luc slaagde erin de 1ste plaats terug te veroveren. Opschudding was er op 8 ronden van het einde toen de Renault Mégane de strijd moest staken door een probleem aan de krachtbron.

Gemengde gevoelens dus binnen het BRV Racing Team. “We hebben een prachtige wagen, snelle piloten, uitstekende meccano’s en er heerst een goede sfeer binnen het team. Enkel een dosis geluk ontbrak tot nu toe maar dit is racen.” Besluit de teamleiding.

Dank aan onze partners en vrienden.

Afspraak eind augustus voor de volgende manche in het kader van de 24 uren van Zolder.

BRV Racing Team

stieter
09-06-2008, 21:59
Excuses zijn niet voldoende voor de schade die Bruno heeft aangericht. Het is niet de eerste keer dat zoiets gebeurt. Bruno zou beter zijn rijstijl eens aanpassen, en niet zo roekeloos rijden. Hopelijk zal de koersdirectie dit op de volgende wedstrijk nauwlettend in het oog houden.

Jay
09-06-2008, 22:30
Excuses zijn niet voldoende voor de schade die Bruno heeft aangericht. Het is niet de eerste keer dat zoiets gebeurt. Bruno zou beter zijn rijstijl eens aanpassen, en niet zo roekeloos rijden. Hopelijk zal de koersdirectie dit op de volgende wedstrijk nauwlettend in het oog houden.

Iedereen kan fouten maken, jonge piloten en oude piloten. Soms schat je een situatie gewoon verkeerd in, iedereen wil natuurlijk als 1e eindigen hé!
Ga jij dan nooit in de fout, kan jij je nooit een keer vergissen??? :no:

Grtz

McLarenboy
09-06-2008, 22:36
@stieter: speciaal lid geworden om uw mening te verkondigen?? Of gewoon om uw identiteit te verbergen...

guntha
09-06-2008, 23:15
Kans soms eens gebeuren in het heetst van de strijd.
Zelfde gebeurde ook bij de ultima en de megane.

599gtb
09-06-2008, 23:17
@stieter: speciaal lid geworden om uw mening te verkondigen?? Of gewoon om uw identiteit te verbergen...

Misschien de persoon die de excuses niet wilde aanvaarden ;)

Veel gelijkaardige gevallen met Bruno kan ik niet meeteen vinden... iedereen maakt eens een fout en Bruno geeft het dan toe. Of iedereen het zou toegeven... ik denk het niet.

En als je dan naar andere acties kijkt van wagens zoals de Ultima... daar volstaan excuses dan wel zeker ;)

guntha
09-06-2008, 23:20
Denk ik ook zo over. De ultima wou zich blijkbaar in een gatje wringen waar geen plaats was. En heb eigenlijk nog niks gehoord over de excuses van belgiumracing aan het team met de megane

Bugalfa
09-06-2008, 23:26
Iedereen maakt fouten en dit is een jeugdzonde : als je dan ruiterlijk je fout toegeeft en je excuses aanbiedt ... Wie vrij is van zonden werpe de eerste steen . Ik ben ook niet onfeilbaar en ben iets te galant waarschijnlijk met de jaren geworden langs de andere kant erger ik me dood aan concullega's die hun wagen op vermogen ernaast zetten op de rechte lijn om dan aan 'n slakkegangetje door bvb. chicane's en Villeneuve te taffelen dan heb ik liever iemand die echt doorzet, ipv komt hij nu nog of niet... .
Ongevallen zijn nooit fijn voor niemand en bvb. in ons geval zouden we dan financieel de handdoek moeten werpen, maar niemand doet zoiets met opzet temeer daar ze er zelf tijd mee verloren hebben .
Wij deelden de box met Bruno & Luc en Bruno was duidelijk zeer aangeslagen van z'n fout...en van de reactie die hij gekregen had nadat hij met'n bang hartje z'n excuses is gaan aanbieden .

Ander vraagje : tot m'n verbazing zie ik dat Luc & Bruno maar als 15e in de klasse en 34e algemeen geklasseerd zijn net als anderen die voortijdig zijn uitgevallen : Wat zegt het reglement hier ; wie niet over de finish rijdt wordt X plaatsen - tijd afgetrokken ?
Zie : http://www.raceresults.nu/ResultsUitslagen/tabid/75/organisator/2008/evenement/Club+MET/race/Go+Fast+XDays/mode/pdf/Default.aspx

Bruno Vermeeren
10-06-2008, 00:04
Ander vraagje : tot m'n verbazing zie ik dat Luc & Bruno maar als 15e in de klasse en 34e algemeen geklasseerd zijn net als anderen die voortijdig zijn uitgevallen : Wat zegt het reglement hier ; wie niet over de finish rijdt wordt X plaatsen - tijd afgetrokken ?
Zie : http://www.raceresults.nu/ResultsUitslagen/tabid/75/organisator/2008/evenement/Club+MET/race/Go+Fast+XDays/mode/pdf/Default.aspx[/QUOTE]

Het reglement zegt dat diegene die de finnish niet passeren na de laatste worden geplaatst op volgorde van het aantal ronden als ze 70% van het aantal ronden hebben afgelegd dat de winnaar in hun klasse heeft afgelegd

team-charly
10-06-2008, 11:23
Ich bin seit 29 Jahren im belgischen Motorsport unterwegs, ich habe mit dem Ascona, mit dem Manta 400 und mit dem ex DTM BMW sehr viele schöne Rennen in Belgien gefahren. Was am Sonntag in der Bianchi Bocht durch Bruno Vermeeren passiert ist, ist sehr sehr unsportlich gewesen.
In den vielen Jahren auf der Rennstrecke habe ich mich immer fair verhalten und war trotzdem sehr schnell und sehr erfolgreich.
Jan Jakobs war in der Bianchi Bocht eindeutig vorne und auf der Ideallinie. Wie ich von Andy Jaenen (der in der Bianchi Bocht stand), hören musste, wurde unser STW BMW von Bruno Vermeeren ca. 50 Meter auf der hinteren rechten Stosstange quer geschoben. Hierbei ist Bruno nicht einmal vom Gas gegangen. Das ist nicht sportlich, das ist ein sehr grobes Foul...
Unser STW BMW wurde im Original Cecotto Design mit viel Arbeit und viel Geld für den Dunlop Cup vorbereitet. Wenn ich mir ansehe, was Bruno dort angerichtet hat....so macht Motorsport keinen Spass.
Hermann Brinkmann

guntha
10-06-2008, 11:42
kan iemand dit beetje vertalen. :confused: Online vertalers maken er maar een boeltje van:o

S. Claeys
10-06-2008, 11:45
Het is misschien inderdaad fout van Bruno geweest maar het zal blijven gebeuren zolang het autosport is.
Je gaan excuseren is dan ook het minste dat je kan doen en dit heeft Bruno niet nagelaten dus toch petje af.
Heb het al anders gezien in het verleden. Zelfs de grote der aarde, zoals Hamilton, maken rookie fouten.

Het is nooit leuk als je een financiele kater te verwerken krijgt en het niet je fout is, maar dit risico nemen we allemaal als je gaat race.

S. Claeys
10-06-2008, 11:50
kan iemand dit beetje vertalen. :confused: Online vertalers maken er maar een boeltje van:o

Dat hij al 29 jaren met verschillende wagens in België rond rijdt en altijd sportief en snel geweest is om de racebaan.
Wat er zondag gebeurde was zeer onsportief van Bruno.
Jakobs was duidelijk in de bianchi voor Bruno en op de ideale lijn.
Andy die te kijk stond in de bianchi vertelde dat Bruno ong. 50 meter achter Jakobs reed. Hij is niet eens van het gas gegaan. Zeer onsportief en grote fout.
We hebben veel tijd en geld in de wagen gestoken om ons voor te bereiden op de Dunlop cup.

Selespeed
10-06-2008, 18:52
Het paddock forum wordt opeens populair, dat zijn al 2 personen die zich enkel registreren om hun gal te komen spuwen.

Bruno is zich oprecht gaan verontschuldigen. Misschien ging hij in zijn jeugdig enthousiasme iets te ver, maar ik denk dat dit eerder een inschattingsfout was dan kwaad opzet.
Ik vraag me af die anciens nooit een fout gemaakt hebben in hun race-carriere?
Als je je niet voor de volle 100% geeft (met de kans op een fout), dan moet je niet dromen van een podium.

Luc VDC
10-06-2008, 22:01
Mijn bescheiden mening is als volgt:
Volgens dat Bruno mij vertelde werd hij tot 4 à 5 ronden reeds gehinderd.
Als je naar een wagen toe het "gat dicht rijd" betekent dat dat je vlugger bent hoe raar en frustrerend het ook is voor een hogere klasse wagen....
Bruno en ik reden ook onze race in de klasse 4 en door het feit dat het een endurance wedstrijd is moeten er zoveel mogelijk ronden afgelegt worden om een veilige voorsprong op je belagers in je eigen klasse te behalen.
Waarom moeten dan altijd "de kleintjes" "de grote" doorlaten en niet andersom als het "kleintje" nu eens die dag toevallig sneller is ?
ER IS GEEN ALGEMEEN KLASSEMENT MEER VAN TEL , ENKEL WINNAARS PER KLASSE, IEDEREEN GESNOPEN UITEINDELIJK ?!
Daardoor is dit racefeit ontstaan ....Bruno heeft dan in een gat gedoken in het gedacht dat de BMW hem de doorgang vrijliet met het spijtige resultaat dat jullie kennen.
De beelden zijn door de koersdirectie bekeken en herbekeken en Bruno gaat in dit geval vrijuit.... beslissing: spijtig koersfeit.
Bruno had tranen in de ogen vertelde hij me achteraf en we merkten dit aan zijn achteraf 4 à 5 opmerkelijk tragere ronden van 2" (wij dachten allen aan een tecnisch probleem aan onze wagen na de aanrijding....)
Hij heeft sportief zijn excuses aangeboden aan deze teams en ik bespaar jullie de repliek van een Bmw team een beetje in de vorm van "we gaan jullie wel vinden....."
Als we zo gaan beginnen in de toekomst ziet de racerij er maar triest uit !
Kijk in elk geval goed wie er aan het stuur zit vooralleer er zulke akties zouden plaatsvinden.... want bij mij zullen jullie niet goed landen, ook is het MIJN wagen voor alle duidelijkheid en ik kan nogal boosjes (voorzichtig uitgedrukt) uit de hoek komen bij dergelijke vergeldingen.
Denken deze Bmw teams werkelijk dat we onze eigen wagen en onze race op deze manier zelf in het gedrang zouden brengen maw. met opzet?????
Wie zou er zo gek zijn om dergelijke zaken opzettelijk te verrichten en dit met eigen risico om zelf uit de race te geraken door defecten ?
De piloot welke zelf nooit een inschattingsfout maakte tijdens zijn lange of korte "racecarrière" mag zich altijd bij mij aanbieden.
Voor het overige zijn alle piloten of teams zich bewust dat er zich tijdens de race incidenten kunnen voordoen ..... vorige race waren er 2 Porches in de prak "who's next" ??????
Ik heb al piloten een kruisteken zien maken vooralleer plaats te nemen in de racewagen, dat zegt genoeg....
Indien we geen enkel risico willen aanvaarden moeten bepaalde teams dringend een andere sport zoeken, wie met vuur speelt verbrand zich op een dag.... het feit is dat we allen met vuur spelen in de racerij en op een zekere dag loert er soms een ongeval. (zoals ik er al talrijke beleefde op 14 jaar racerij ... door eigen fout of door anderen... maakt niet uit.)
Groeten
Luc Vande Casteele
BRV Raceteam

guntha
10-06-2008, 22:20
Toch niet schoon. Hij gaat wat zegge, is er compleet van aangedaan en dan een repliek van gewelste. Jammer dat da gebeurd is.

"we gaan jullie wel vinden....."
toch wel heel ongepast. Je zou bijna niet meer durven in de auto kruipen de volgende race.

Jay
10-06-2008, 22:36
Zoals Luc het al heeft gezegd, wie in een racewagen stapt om te racen aanvaardt het risico van de sport!!!
Spijtig genoeg gebeuren dergelijk dingen nu eenmaal, maar zo een antwoord geven op iemand die zich komt verontschuldigen is helemaal ongepast!
Deze personen zouden zelf eens moeten nadenken over hun toekomst op het circuit!!! ;)

Grtz

Pascal
11-06-2008, 00:28
Andy die te kijk stond in de bianchi vertelde dat Bruno ong. 50 meter achter Jakobs reed. Hij is niet eens van het gas gegaan.

wurde unser STW BMW von Bruno Vermeeren ca. 50 Meter auf der hinteren rechten Stosstange quer geschoben. Hierbei ist Bruno nicht einmal vom Gas gegangen.

Spreek niet zo goed Duits maar ik denk dat Hermann het volgende bedoelt : Bruno Vermeeren reed de BMW rechts achter, op de bumper, aan en duwde hem dwars. Hij schoof de BMW, dwars, 50 meter verder en is daarbij niet eenmaal van het gas gegaan.

Toch niet helemaal hetzelfde dan wat jij vertaalde. Alleszins als mijn vertaling juist is ;)

C U

599gtb
11-06-2008, 00:34
"we gaan jullie wel vinden....."
toch wel heel ongepast. Je zou bijna niet meer durven in de auto kruipen de volgende race.

Het was meer in de zin van "er zijn er nog wel andere die u eraf zouden willen rijden" dacht ik... op zich ook niet echt sportief gedrag maar komt op hetzelfde neer ;)

Het is precies ook of dit het enige incident was gedurende de race ;)

BSOT
11-06-2008, 00:34
Mannen, mannen rustig.
Ik ben het niet eens met Luc van dat doorlaten, maar dat doet er niet toe. Het reglement zegt dat je enkel dient door te laten bij een blauwe vlag en dan kan niet het geval zijn als je vecht voor een plaats in dezelfde ronde. (Lees punt!!). Dit is een koersfeit waar Bruno in de fout gaat en dat weet hij zelf maar al te goed. Nogmaals, geen probleem en kan gebeuren maar is wel zo. De organisatie zal hier op gepaste wijze op reageren.

Ook in voetbal gebeuren er fouten die niet altijd gemeent zijn, en daarvoor kan je ook een gele kaart krijgen. 2 x geel = rood.

De reactie van Dhr. Franssen (we spreken niet over BMW hé mannen, we hebben allen een naam gekregen) was in het heetst van de strijd en ook dat dienen we te aanvaarden.

Uitspraken als we gaan je wel vinden zijn in de DSMEC compleet ongeplaatst. Ik denk echter dat hij bedoelde: ik zal je wel vinden straks aan de toog in de OTO Bar.

2 jaar geleden ben ik ook nog naar de mannen van Surrinckx gevlogen in een woedeaanval nadat één van zijn piloten mijn Clio compleet in de prak reed. Is een momentopname en een natuurlijke reactie.

Kort samengevat: Bruno reed ontstuimig en maakte een inschattingsfout. Hij zal hiervoor van de organisatie een gele kaart krijgen net zoals sommige anderen. Hij bood zijn excuses aan zoals het een heer beaamt. Tegenpartij was boos en is ook begrijpelijk. Volgende race gaan beide heren een pintje drinken en Bruno betaald.

Case closed

crosserke
11-06-2008, 00:40
Spreek niet zo goed Duits maar ik denk dat Hermann het volgende bedoelt : Bruno Vermeeren reed de BMW rechts achter, op de bumper, aan en duwde hem dwars. Hij schoof de BMW, dwars, 50 meter verder en is daarbij niet eenmaal van het gas gegaan.

Toch niet helemaal hetzelfde dan wat jij vertaalde. Alleszins als mijn vertaling juist is ;)

C U

Is Warneton nog open??

BSOT
11-06-2008, 00:41
Spreek niet zo goed Duits maar ik denk dat Hermann het volgende bedoelt : Bruno Vermeeren reed de BMW rechts achter, op de bumper, aan en duwde hem dwars. Hij schoof de BMW, dwars, 50 meter verder en is daarbij niet eenmaal van het gas gegaan.C U

Stimmt, en zo was het ook. Dit doe je niet, nergens op circuit en zeker niet in de Bianchi.

@ Bruno: misschien voorstellen om Herman wat te gaan helpen stickers kleven. De ex Cicotto was net zo mooi gedaan:)

BSOT
11-06-2008, 00:43
Het was meer in de zin van "er zijn er nog wel andere die u eraf zouden willen rijden" dacht ik... op zich ook niet echt sportief gedrag maar komt op hetzelfde neer ;)

Diegene die er niet bij waren: mannen....

S. Claeys
11-06-2008, 09:00
Spreek niet zo goed Duits maar ik denk dat Hermann het volgende bedoelt : Bruno Vermeeren reed de BMW rechts achter, op de bumper, aan en duwde hem dwars. Hij schoof de BMW, dwars, 50 meter verder en is daarbij niet eenmaal van het gas gegaan.

Toch niet helemaal hetzelfde dan wat jij vertaalde. Alleszins als mijn vertaling juist is ;)

C U

Ja dat kan, ik ben babblefish op zichzelf, ook niet altijd juist dus. :p

Luc VDC
11-06-2008, 10:01
@ Dries (Dunlop Benel.) en anderen.
Sorry man(nen), maar ik laat steeds andere snellere piloten door welke geen bedreiging vormen voor m'n eigen race en klasse ... blauwe vlag of niet en tactisch zelfs uit m'n klasse bvb. om mijn banden en remmen wat te sparen of de mechaniek te laten koelen, ook soms om hun zwakke "plekken" te kunnen ontdekken (bochten waar ze te vroeg remmen bvb) om hun dan in een later stadium terug te nemen... dit is endurance.

Elke aanrijding gaat samen met een gemaakte fout door één of andere partij (of door de stijfkoppigheid van beide piloten), dus Bruno was er zich van bewust dat dit gebeurde door zijn "actie"
Hij heeft sportief en aangedaan zijn verontschuldigingen aangeboden en kreeg dan dit negatiefs te horen.

Ik heb verleden jaar Bruno leren kennen tijdens de Sprinterscup (waarbij we concurenten waren) en nooit of nooit is er van enig onsportief rijgedrag sprake geweest... wel gaat hij er in zijn jeugdigheid er 100% hard tegenaan en dit heet dan echt racen op het scherp van de snede.
Hij viel me vooral op door met een minder krachtiger en geprepareerde wagen (Golf) toch honorabele plaatsen te behalen en dan vooral bij nat wegdek ! kwalteit dus.....
Het fabeltje dat ook andere teams er last zouden van hebben van enig onstuimig rijgedrag is dus kompleet fout en uit de lucht gegrepen.:no:
Zijn leuze is: we zijn hier om te racen en te overwinnen. (de mijne ook:D )
Ik heb hem inmiddels beter leren kennen en hij is echt een kwaliteitsvolle racepiloot ontsproten uit de kartingcompetitie zoals het hoort.

Tot slot.... alles zal wel afgekoeld zijn tegen de volgende race (2 maand) en elkeen gaat aan de slag om zijn "racebeestje" terug op het oorspronkelijke model of niveau te brengen.
Ook wij hebben heel wat werk te verrichten.;)

Sportieve groeten
Luc Vdc.

S. Claeys
11-06-2008, 10:35
Is er ook zoveel commotie rond die crash tussen die andere megane en de ultima, want dit leek me ook niet zuiver?

moore
11-06-2008, 11:15
vind het jammer, bruno maakt eens een fout en wordt er zoveel tralala rond gemaakt terwijl er soms ergere dingen gebeuren of andere die een fout maken en daar hoor je niets van

therese
11-06-2008, 11:35
Inderdaad er is ver in iedere race iemand die een fout maakt, hoop juist dat degene die kritiek op Bruno hebben het niet hebben door jalouzie omdat Bruno zo goed rijd en eerste wil zijn van zijn klasse

BSOT
11-06-2008, 12:22
@ Dries (Dunlop Benel.) en anderen.
Sorry man(nen), maar ik laat steeds andere snellere piloten door welke geen bedreiging vormen voor m'n eigen race en klasse ... blauwe vlag of niet en tactisch zelfs uit m'n klasse bvb. om mijn banden en remmen wat te sparen of de mechaniek te laten koelen, ook soms om hun zwakke "plekken" te kunnen ontdekken (bochten waar ze te vroeg remmen bvb) om hun dan in een later stadium terug te nemen... dit is endurance.

Dat siert je Luc :) maar het is niet omdat jij zo hofelijk bent in het verkeer dat andere dat automatisch moeten zijn. Als er geen blauwe vlag is, is het aan de achterligger om de voorligger in te halen op een normale manier. Is er blauw, dan volstaat een knipperlicht om kenbaar te maken dat hij langszij kan.

Bruno is een goede piloot en heeft hier een inschattingsfout gemaakt, punt uit.

Jay
11-06-2008, 14:19
Inderdaad er is ver in iedere race iemand die een fout maakt, hoop juist dat degene die kritiek op Bruno hebben het niet hebben door jalouzie omdat Bruno zo goed rijd en eerste wil zijn van zijn klasse

Het heeft waarschijnlijk niet veel te maken met jaloezie, maar eerder met de schade aan de wagen! ;)
Het is hoe dan ook spijtig, maar het is en blijft ook een onderdeel van de sport!

Grtz

therese
11-06-2008, 15:02
inderdaad, er gebeurd steeds wat bij de race's zekers met zoveel rijders op het circuit dan mag je verwachten dat er iets gebeurd

Speed997
11-06-2008, 22:30
Spijtig voorval met Bruno. In iedere race weet je dat zoiets kan gebeuren en zeker met zoveel deelnemers. Zondag was er zelfs een aanrijding tijdens de 2de code 60. De Bongou Speedlover Porsche bestuurd door Jurgen Van Hover werd achteraan aangereden. Het was zelfs zodanig hard dat Jurgen moest binnenkomen en wisselde met Stefaan Tavernier. Jurgen moest ter verzorging naar de dokter en kon achteraf niet meer racen. Hij kreeg een col rond zijn hals (whiplasch?). De uitlaat van de Porsche was ook wat samengedrukt. Vervangen zou teveel tijd in beslag nemen. Gevolg Stefaan Tavernier heeft de rest van de race in zijn eentje uitgereden. Hij heeft 3 uur na elkaar de hitte in de Porsche doorstaan. Dat verdient zeker een proficiat. Uiteindelijk werden ze toch nog 11de. Er was een 3de rijder voorzien, nl Luc Gevers, maar die gaf 's morgens forfait wegens ziekte. Ik hoop dat Jurgen weer fit is voor de volgende race op 5 juli in Oschersleben voor de FIA GT 4 race en de Bongou Porsche in de volgende race meer geluk heeft. In de vorige race (Kick Off) waren ze ook betrokken in een race-accident en moesten opgeven..

S. Claeys
12-06-2008, 09:53
http://lh3.ggpht.com/steve.claeys/SEz6fICy1pI/AAAAAAAAFxU/kpDD7WsqdGM/s800/IMG_2351.jpg

A.J.
12-06-2008, 17:23
Spreek niet zo goed Duits maar ik denk dat Hermann het volgende bedoelt : Bruno Vermeeren reed de BMW rechts achter, op de bumper, aan en duwde hem dwars. Hij schoof de BMW, dwars, 50 meter verder en is daarbij niet eenmaal van het gas gegaan.

Toch niet helemaal hetzelfde dan wat jij vertaalde. Alleszins als mijn vertaling juist is ;)

C U

Dit is inderdaad de juiste vertaling van wat ik gezien en tegen Brinkmann verteld heb.
Ik denk dat de organisatie van de DSMEC er heel goed aan doet om rijders op tijd een waarschuwing te geven, want zo'n dingen mogen niet uit de hand lopen.