PDA

View Full Version : Moto GP in de toekomst niet meer op eurosport


senna's kingdom
28-06-2008, 10:36
Ik lees net dat de Moto GP in de toekomst niet meer zal samenwerken met eurosport.
Ze willen nationale zenders en eurosport past daar niet bij.
Dat vind ik jammer want op eurosport ben je enkele uren zoet.
Met voorbereidingen etc...

Volano
28-06-2008, 14:45
Dt is indd heel spijtig, weeral wat weekendjes minder zoet met autosport op eurosport (na de GP2 series al stopgezet te hebben).

Maar dan zou ik toch je titel van de topic aanpassen, nu lijkt het of er nog meer motoGP op eurosport zou zijn ;)

groetjes

Ottooke
28-06-2008, 14:47
...
Maar dan zou ik toch je titel van de topic aanpassen, nu lijkt het of er nog meer motoGP op eurosport zou zijn ;)
groetjes

Ik vond het al vreemd dat er nog meer motogp te zien zou zijn :) Titeltje aangepast.

senna's kingdom
29-06-2008, 18:04
Oei Sorry:o .
Wat ze nu wel geven is brits Superbike:) .
Maar zou toch jammer zijn als de GP's gedaan zijn op Eurosport.
Ik denk dat de Nederlandse zender wel zal overnemen dan.
In het verleden hebben ze het ook uitgezonden.
Nu vraag ik me af, vroeger werd het uitgezonden op nationale zenders en Eurosport. Waarom kan dat nu niet:confused: .

TommySoprano
02-07-2008, 17:25
Eén van de aanleidingen is dat "nationale zenders" als de BBC "exclusiviteit" willen in eigen land. Blijkbaar prefereren nogal wat Britse MotoGP fans de commentaar van Julian Ryder en Toby Moody, boven die van Charlie Cox en Steve Parrish.

In ieder geval, het verdwijnen van MotoGP op Eurosport is een ramp voor de kleinere klassen. Welke nationale zender gaat naast MotoGP ook de 125cc en 250cc live (of in uitgesteld relais) uitzenden?