PDA

View Full Version : frontpage guestbook ???


Bernie
10-03-2002, 22:23
Ik ben begonnen met een simpele web-site te maken met frontpage. Alles wat ik wilde zien op de web-site zag ik (vond ik al veel), maar ik had ook een gastenboek aangemaakt (via frontpage). Ik heb bij wijze van test enkel teksten verstuurd, maar nu is mijn vraag waar kan ik die teksten lezen ???? Wie kan die lezen ???? wie weet raad want ik ben absoluut een leek op dit gebied, en ik wil al doende wat meer te leren

Bam-Bam
11-03-2002, 17:56
Ik denk dat als je een guestbook met frontpage maakt dat je dan een stukje software op de webserver moet plaatsen die de gegevens die je hebt ingevuld als gast verwerkt en op een html pagina zichtbaar maakt. Meestal kan je op gratis webspace echter geen scripts of programma's laten lopen dus :
ofwel moet je nog een stukje software schrijven voor op je eigen webserver indien je die hebt
ofwel zoek je ergens op het net een site die gratis guestbooks voorziet die je in je site kunt inpassen. (in dat geval draait het serverprogrammaatje bij hun)

Nu we het toch over websites hebben, ik heb er ook een gemaakt (zonder guestbook wegens bovenstaande redenen) dus kom eens kijken
www.sjks.be/paardrijden (http://www.sjks.be/paardrijden)

airco
11-03-2002, 18:33
true true

uwe webserver moet frontpage-extensies ondersteunen (da is da stukje software waar bambam het over had). Enkele (blijlange nie allemaal) hosts ondersteunen dat. Skynet biedt da volgens mij aan op hun user pages. Pandora niet.

de oplossing die bambam aanbiedt is volgens mij idd de enig haalbare (gezien je beperkt website kennis).

airco

Savi
11-03-2002, 19:18
Waar kan ik wa meer uitleg vinden over Frontpage extensies, ik wil namelijk iets waarmee ik nieuws kan posten ...

airco
11-03-2002, 20:01