PDA

View Full Version : Eerste GP4 videooke


FleaBite
11-03-2002, 16:59
Mirror 1 (nie zo rap) (http://gnforums.planet.net.au/DEMO/GP4%20Jan%20Promo%20v6.mpg)

Mirror 2 (vree rap) (http://www.racesim.net/leadersnc/GP4JanPromov6.mpeg)

Impressive....

Raceboy
11-03-2002, 20:28
ik zou zeggen het ziet eruit als hetzelfde maar dan anders :)
en dat is positief bedoeld he. ik denk dat het nog steeds die "grand prix" feeling gaat hebbe.

Oneliner
11-03-2002, 22:19
die eerste beelden doen me denken aan australië, met die vliegende jordan :p
swat, ziet er veel belovend uit hé :)

Patroclos
12-03-2002, 00:43
Er is een interne toepassingsfout opgetreden... wilt dit probleem naar Microsoft verblablablablabla...
:frusty:

Waarom wou ik ook al weer zonodig XP :confused:

airco
12-03-2002, 08:36
download het filmke gewoon met rechtermuisknop "doel opslaan als" dan speelt ge het gewoon af met nen andere player. Realplayer, quicktime, ... kiest mor ..

airco

krikke
12-03-2002, 23:01
Ik joeg ze al ferm in het harnas op het high gear forum, maar ik kan er niet aan doen...
Ik zie fletse kleuren, zeker niet waarheidsgetrouw. Ik zie een auto op rails de pit binnenrollen, eenzelfde stuurwiel voor alle bolides, minder scherpe textures dan F1 2001, en toch hoop ik dat den Geoff het allemaal in orde krijgt... (een tear-off zit er deze keer in, ik hoop maar dat dit niet ten koste gaat van bv een manuele snelheidsbegrenzer...)
Ik weet wel, het is "work in progress", maar als je iets wil tonen dan is het toch met de bedoeling om mensen enthousiast te maken..., of niet?

airco
12-03-2002, 23:15
bwa ja, ze hebben nog heel wat tijd he ....

3 months until launch... Als de fysics al een beetje kloppen zal da nog wel vlot lopen ... Maar ze zullen idd moeten stompen om aan het geweld van EA te kunnen weerstaan.

EA heeft al in zowat alle sporten het beste game ... F1 ontbreekt voorlopig, maar ze zijn presies alles op alles aant zetten om ook da binnen te halen. En keer het of draai het gelijk ge wilt zene, EA is en blijft een van de machtigste spelletjes-bedrijven.

airco

Raceboy
12-03-2002, 23:18
Originally posted by airco

EA heeft al in zowat alle sporten het beste game ... airco

:no: het mooiste is daarom niet het beste he

airco
12-03-2002, 23:25
noem me een game waarin de EA title de concurrentie niet verslaagt.

Superbike
Fifa
NHL
NBA
Tiger woods golf
Triple play

...

allemaal stuk voor stuk beter dan de concurrentie (zowel qua graphics als qua speelbaarheid. Vooral Superbike vindt ik een pareltje.

airco

krikke
12-03-2002, 23:55
"het mooiste is daarom niet het beste he"Da's juist, maar toen GP3 uitgebracht werd, kregen we een spel met "goeie" (voor die tijd dan toch) physics, maar verschrikkelijke graphics. En, toen ik F1RC kocht, met een draak van een physics engine , kon ik gewoon geen GP3 spelen omdat de Graphs van F1RC wél goed waren en van GP3 een afzichtelijke boel maakten. (F1RC kon ik dan weer niet spelen omdat ik me dood ergerde aan de triestige physics) Het is ook zo tof dat, terwijl je met je bolide een circuit rondhost, ook kan genieten van een aangename omgeving. In elk geval hoop ik dat den Geoff weer niet teveel bitmapkes, vierkantige wielen en andere misbaksels van graphics in z'n nieuwe spel gebruikt.

FleaBite
13-03-2002, 10:58
ik vind dat de gfx voorlopig wel goed zitten, gewoon nog zorgen voor meer polygonen voor de auto's en zo, en ja, misschien ook nog wat scherpere textures.

Raceboy
13-03-2002, 14:06
Originally posted by airco
noem me een game waarin de EA title de concurrentie niet verslaagt.



nascar 2000. Als ge ooit ne papysim vast het gehad dan komt u eten naar boven als je die van EA speelt. F1 2000 eem wa was dat een natte dweilsimulatie ? Over NHL,NBA,NFl,... heb je wel gelijk. pareltsjes maar spijtig genoeg nooit vernieuwend genoeg tegen de vorige titel.

airco
13-03-2002, 16:44
euhm

excuse me zene, mor heb een paar dagen terug nascar 2002 gespeeld. De opvolger maw.

Geluiden = monotoon
graphics = niet slecht, maar als ge dan games gelijk superbike speelt dan zijn de graphics van nascar 2002 toch maar pover.

en dan het ergste van allemaal ... de simulatie ...
==> heb al een stuk of 5 races gereden, allemaal gewonnen meestal door gewoon constant op de gas te duwen en voor de rest niks te doen. 30 ronden daytona zonder aan uw stuur te draaien of te remmen ... als dat dan het toonbeeld van een simulatie is ...

en ja je hebt misschien wel gelijk dat de EA-games weinig vernieuwen, maar als je al vanaf de eerste release met een topproduct zit is de marge die voor verbetering vatbaar is altijd vrij klein ... als je daarentegen een slecht product hebt kan je nog veel beterschap aanbrengen he ...

airco

Raceboy
13-03-2002, 17:12
Originally posted by airco
euhm

en dan het ergste van allemaal ... de simulatie ...
==> heb al een stuk of 5 races gereden, allemaal gewonnen meestal door gewoon constant op de gas te duwen en voor de rest niks te doen. 30 ronden daytona zonder aan uw stuur te draaien of te remmen ... als dat dan het toonbeeld van een simulatie is ...



je moet dat niet in arcade mode rijden he ofwel moet je de AI op 100 % zzetten in plaats van 70 % :rolleyes:

Sway Bar
13-03-2002, 17:49
airco daar zeg je het hem juist "daytona"

dat is saai(sorry voor deze die dat dus niet saai vinden)....
ga voor Sears Point, Watkins Glen de enige tracks en die zijn totaal niet saai.

Richmond, Martensville, New Hampshire, Homestead, Bristol
daarvoor is het spel te spelen... ;)

één van de echte goeie simulaties vind ik, veel betere bandenslijtage ... echt enorm veel werk aan om de vier willen in balans te houden van slijtage.

Anders is GPL éne van de grootste simulaties... (maar nog niet gespeeld, had toen een slechte pc... nu maar wachten op GPL2)

damn proefwerken :no:
was het maar paasvakantie :o

Omega2
14-03-2002, 21:52
30 ronden daytona zonder aan uw stuur te draaien of te remmen ...

sry, tzij der 200 :p en Daytona is niet saai als je met 30 autos binnen de 3 secoden zit in een multyplayer race :D
(tot iemand u der in de laatste ronde der uittikt :mad: ,maarja)

en zoals raceboy is zei:
op road courses rijd ge tegen de baan zelf
(beste tijd)
op ovalen rijd je tegen andere racers...


theeft allebei zijn voor en nadelen denk ik , maar geef mij toch maar ovalen :p

en idd papy-nascar-sims zijn veel beter dan EA-sports-nascar-sims :p


hehe :) cu

yvdp
26-03-2002, 20:27
den beste simulatie dak de laatsten tijd heb gespeeld (ps2) is die van F1 2001. Das echt bangelijk. Tractioncontrol was echt wel nodig op bepaalde momenten.