PDA

View Full Version : Extra modelbouwmeeting - 12 september 2008 - De Kluis, Bolderberg


Dominique
19-08-2008, 18:12
Na de uitval van ons forum laatstleden, en het terug live komen met toch heel wat averij in onze sectie, hebben Guy en ikzelf beslist om een extra meeting in te lassen op 12 september. De locatie is de intussen vertrouwde brasserie de Kluis te Bolderberg, zoals altijd om 20.00 samenkomen. We gaan deze keer niet echt een zaal reserveren, we zien wel waar we ons neervleien.

Het is de bedoeling om onder de leden te bespreken welke garanties aan het bestuur van de Paddock kunnen worden gevraagd, en welke acties in de toekomst genomen kunnen worden, teneinde vergelijkbare problemen tot een minimum te trachten beperken.
Nadien gaan we iemand van het bestuur uitnodigen om op de reguliere meeting van 19 september aanwezig te zijn en tekst en uitleg te komen geven.
Deze meeting van 12 september is dus uitsluitend voor onze betalende leden in de modelbouwsectie van het forum.

Kunnen jullie bevestigen of je aanwezig kan zijn?

Guido
19-08-2008, 22:24
Goed initiatief. Ik heb het in mijn agenda genoteerd en zal, bij leven en welzijn :), aanwezig zijn.

TvD
24-08-2008, 17:23
Vind het ook een goed initiatief. Ik ga *proberen* er ook bij te zijn. Op dit moment kan ik het nog niet garanderen.

Guest
26-08-2008, 21:11
ik zal er ook zijn

Guido
07-09-2008, 22:24
dus als ik het goed voorheb, gaan we volgende vrijdag met z'n drieën, en misschien met z'n vieren zijn.

precies geen interesse...?

Nismo
07-09-2008, 22:37
dus als ik het goed voorheb, gaan we volgende vrijdag met z'n drieën, en misschien met z'n vieren zijn.

precies geen interesse...?

Interesse wel, maar familiale problemen (gezondheidstoestand van mijn schoonvader) zorgen ervoor dat ik er deze keer niet ga geraken, ook al heb ik morgenpost.
Al zal ik zeker mijn best doen om toch even langs te komen, maar dan na achten.

Dominique
07-09-2008, 23:09
Interesse wel, maar familiale problemen (gezondheidstoestand van mijn schoonvader) zorgen ervoor dat ik er deze keer niet ga geraken, ook al heb ik morgenpost.
Al zal ik zeker mijn best doen om toch even langs te komen, maar dan na achten.

Geen probleem als je later mocht komen, we hebben genoeg te bespreken. ;)

Ik zou toch een oproep willen doen om te trachten aanwezig te zijn. Ik weet het wel, 2 meetings zo kort na elkaar is voor een aantal mensen niet evident, maar ik denk dat de agendapunten belangrijk genoeg zijn.

Bedankt alleszins.

Sennake
08-09-2008, 06:46
..., hebben Guy en ikzelf beslist om een extra meeting in te lassen op 12 september.

Ik ging ervan uit dat hiermee duidelijk was dat Dominique en ik per definitie aanwezig zouden zijn. Blijkbaar was dat niet zo: dus bij deze bevestiging van mijn deelname.

Flame
08-09-2008, 11:26
Ik kan ook niet mijn vrouw licht in hospitaal en het is er niet goed mee :frusty:
Sorry Boys...........:bye:

Guido
08-09-2008, 21:20
Ik ging ervan uit dat hiermee duidelijk was dat Dominique en ik per definitie aanwezig zouden zijn. Blijkbaar was dat niet zo: dus bij deze bevestiging van mijn deelname.

:o wie ben ik, maar ik dacht dat er nog meer volk zou gaan opdagen, vandaar.

Tenzij ze het natuurlijk allemaal prima vinden wat we gaan bediscusiëren en beslissen... :D

Joka-1
09-09-2008, 13:50
Hello,

ik ga er waarschijnlijk ook bij zijn.

HHugo
10-09-2008, 19:55
Ik zal aanwezig zijn. (misschien iets later, ik probeer op tijd te zijn)

TvD
12-09-2008, 15:52
Vind het ook een goed initiatief. Ik ga *proberen* er ook bij te zijn. Op dit moment kan ik het nog niet garanderen.

Ik ben bang dat ik het vanavond helaas niet ga redden. Hoor wel graag zondag wat er uit gekomen is ;)

Dominique
13-09-2008, 11:21
Tijdens de meeting van 12/09/2008 hebben we volgende actiepunten genoteerd:
1. Domeinnaam .net moet absoluut opnieuw worden geactiveerd. De hoster SpeedPacket heeft de sleutel tot dit domein, en hij zal via gerechtelijke weg worden aangepord ons de nodige info te bezorgen. Tijdens de meeting werden mogelijke pistes besproken, en na het weekend zal Werner met nog meer informatie komen. De uiteindelijke beslissing over de manier dat we dat heerschap gaan aanpakken zal dan worden genomen.

2. De foto's / attachments die ontbreken in de verschillende threads. Vooral de threads van de modelbouwers werden hier getroffen. Peter had reeds voor de meeting plaatsvond een script klaar dat de foto's automatisch kan opladen. Degene die zijn foto's opnieuw opgeladen wil zien, moet die foto's dus aan Peter bezorgen. Je kan ze meebrengen op een memorystick, CD, draagbare harde schijf, ... als het maar leesbaar/copieerbaar is. Peter komt die foto's ophalen tijdens de volgende meeting (19/09) , en hij zal het verder afhandelen.
Voor degene die volgende meeting niet aanwezig kunnen zijn: tijdens de reguliere meeting van 17 oktober kan dit ook nog gebeuren.
Voor de mensen die naar de extra meeting van 31 oktober komen: ik zal de foto's in ontvangst nemen en aan Peter bezorgen.

3. Backups werden aangepast, zodat bij een eventuele herhaling van een probleem in de orde van grootte van dit, er geen probleem meer is bij het terugzetten van foto's.

4. Een backup voor Peter als verantwoordelijke IT is één van de vragen van de cel modelbouw naar het bestuur toe. Voorstellen volgen tijdens de meeting van 19/09, maar indien een modelbouwer zich geroepen voelt om Peter bij te staan in de dagelijkse opvolging van de gang van zaken achter de schermen van het forum, dan kan hij zich volgende vergadering misschien kandidaat stellen?