View Full Version : Superleague Formula 2008 Round 1 Donington,.......
Testresultaten op Donington Park:
1 AS Roma E.Toccacelo 1:18.262
2 Sevilla FC B.Garcia 1:18.595
3 AC Milan R.Doornbos 1:18.731
4 Galatasaray A.Pier Guidi 1:18.889
5 Borussia Dortmund N.Philippe 1:19.062
6 Liverpool A.Valles 1:19.134
7 Rangers R.Dalziel 1:19.237
8 FC Porto T.Gommendy 1:19.256
9 PSV Einhoven Y.Buurman 1:19.403
10 Al-Ain A.Zuber 1:19.513
11 Olympiacos K.Andersen 1:19.725
12 Beijing Guoan D.Rigon 1:19.413
13 Flamengo T.Rocha 1:20.005
14 FC Basel M.Wissel 1:20.453
15 Tottenham Hotspur D.Tappy 1:21.298
16 RSC Anderlecht C.Dolby geen tijd
17 Corinthians A.Soucek geen tijd
http://www.autosport.nl/actueel/news.php?id=8371&page=2&rubriek=int
we zijn van start.............
Volgens autosport was er geen volk (er was ook BTCC en DTM met de HAmilton demo) maar moet het concept wel goed zijn. De speciale qualifying lijkt me wel spannend te zijn.
crosserke
07-09-2008, 22:27
Volgens autosport was er geen volk (er was ook BTCC en DTM met de HAmilton demo) maar moet het concept wel goed zijn. De speciale qualifying lijkt me wel spannend te zijn.
Al de tribunes waren leeg zie ik op alle foto's en filmpjes.
Dolby toch wat te groen voor deze serie?
Gisteren heb ik de eerste beelden gezien van deze race en ik was aangenaam verrast. Het ziet er mooi uit op TV, het klinkt via de TV al aardig en de races op zich waren best leuk ondanks de growing pains. Dat kan best weleens een leuke klasse worden. Nu maar hopen dat de investeerders het geduld kunnen bewaren en niet meteen na 2 jaar groene cijfers willen zien.
Het lijkt me een zeer prettig alternatief voor CZ na het verlies van WSbR aan Spa en het failliet van Champcars. Heavy single-seaters en veel spektakel gegarandeerd.........gezien de goedgekeurde FIA lay-out van CZ gaat dat ergens wel een zware spectaculiare klapper opleveren. Hopenlijk zonder kwetsuren uiteraard maar knallen gaat het met die gasten.
Gaat dat zien!
buchinski
09-09-2008, 22:13
Al de tribunes waren leeg zie ik op alle foto's en filmpjes.
Dolby toch wat te groen voor deze serie?
Alle betrokken Engelse clubs speelden die zondag hun thuiswedstrijd. Wat een ander (of nieuw...) zeer blootlegt voor deze serie. Voetbalsupporters zullen hun (thuis) matches niet laten liggen om naar het circuit te gaan waar autos in hun kleur rijden.
Btw : Dolby treft geen enkele schuld in geen enkele van de races. Alle problemen waren mechanisch-technisch en te wijten aan een wagen/motor combinatie die ook niet eens van het Astromega team kwam. De auto was een bruikleen wagen ter vervanging van de uitgebrande "Verdonck" wagen. De wagen bleek geen bruikbare setup te hebben, de motor draaide op 9 cylinders en tweemaal viel de motor compleet stil zonder aanwijsbare reden.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.