PDA

View Full Version : Verslaggeving DSMEC te Zolder.

Luc VDC
01-09-2008, 13:05
Dit wou ik even kwijt.
Naar aanleiding in deze 150' wedstrijd had ik de gelegenheid om mij te mengen als piloot en toeschouwer tussen het publiek boven de pitsen, althans voor het eerste uur race waarbij we binnen ons team na 1u15 een pilootwissel gingen uitvoeren.
De verslaggeving in beide landstalen was hooguit frustrerend in de zin dat slechts de eerste 6 wagens (ongeacht hun klasse) ruimschoots aan bod kwamen en al de rest negeerde.
Al de andere duels per klasse gingen voorbij aan de berichtgeving.
Ik stond toen bij een groepje publiek en die vroegen aan mij (dank zei het dragen van m'n racepakje) of er soms verschillende klasses waren ...die vonden het ook abnormaal dat vb. "Minitjes" en "Cliookes" zich mengden tussen de Porches.
Dan heb ik maar voor de gelegenheid deze mensen ingelicht zoals het werkelijk ging in deze race met hun respectievelijke klassen.... éénklaps was het voor hun ook een héél andere race welke ze meer konden volgen en waarderen.
Dus, een duidelijke briefing zou wel nodig zijn voor de heer "microman" vanuit het DSMEC context..... WINNAARS PER KLASSE !!:mad:
Sportieve groeten
Luc Vdc

Ottooke
01-09-2008, 14:42
Het publiek tijdens de 24u is nu ook niet altijd het meest autosportminded dat er is. Als ze een programmaboekje/krantje hadden, dan wisten ze dat er een verschil in klasses was.
Hopelijk zal de "microman" dit snel vernemen en tijdens de volgende DSMEC de klasses beter volgen.

BSOT
01-09-2008, 16:38
Voila. Amen.
Het werd inderdaad voldoende gecommuniceerd in 30.000 kranten en 5.000 programmaboekjes op circuit. N'een eigen micro-man (speaker) hebben we nog niet voor de DSMEC.

Voelt iemand zich geroepen :)

Bruno Vermeeren
01-09-2008, 17:20
QUOTE=Dunlop BeLux;237378]Voila. Amen.
Het werd inderdaad voldoende gecommuniceerd in 30.000 kranten en 5.000 programmaboekjes op circuit. N'een eigen micro-man (speaker) hebben we nog niet voor de DSMEC.

Voelt iemand zich geroepen :)[/QUOTE]

Na mijn stint wil ik dit wel overnemen ;-) van iemand die de start niet neemt natuurlijk hihi:gas:

Luc VDC
01-09-2008, 20:35
@ Dunlop en Bruno,
Ola mennekes, 't is te zien wat die job betaald wordt,hé ?
Het zou in ieder geval beter geweest zijn dan wat ik meemaakte die race.
Vliegtuig betaald, hotel + onkosten en huurwagen ....meer moet da nie zijn en voor minder doe ik het niet, hoor.:cool:
Groetjes
Luc Vdc

Mark
01-09-2008, 21:13
Voila. Amen.

Voelt iemand zich geroepen :)

Deal! :)

FIRE
01-09-2008, 21:27
Je hebt in ieder geval al ervaring :p

SMM DOC
02-09-2008, 21:38

En wie gaat er dan het sarcasme opdwijlen dat uit alle luidsprekers gedropen komt :cool:

Luc VDC
02-09-2008, 22:34
Jij natuurlijk, 't is het enige waarvoor je kan dienen:bye:
Luc Du Chateau